Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Οι δυνάμεις ασφαλείας αεροδρομείων της "TSA", απαίτησαν από γυναίκα που επέζησε από τον καρκίνο, να τους δείξει τη προσθετική του στήθους της!!

Cathy Bossi<<<   Cathy Bossi
Κάποια φυλλάδια που περιγράφουν τις νέες διαδικασίες ασφάλειας των αεροδρομίων, απαιτούν "ταπεινωτικές" επιδείξεις, από άτομα με ιατρικές παθήσεις!!!
 Η Cathy εργάζεται για πολλά χρόνια σαν αεροσυνοδός, που πάσχει από καρκίνο και έχει επιζήσει, δήλωσε σε τοπικό τηλεοπτικό σταθμό ότι αναγκάστηκε να δείξει το στήθος της, στο οποίο έχει κάνει προσθετική, κατά τη διάρκεια μιας σωματικής έρευνας από "κάτω".
Η Cathy Bossi, η οποία εργάζεται για την US Airways, είπε ότι στον σωματικό έλεγχο, δέχθηκε το ελαφρύ κτύπημα προς τα κάτω (σε ευαίσθητο σημείο), μετά την αποφυγή ολοκλήρωσης της πλήρους σάρωσης για το σώμα της, λόγω των ανησυχιών της να μη δεχθεί ακτινοβολία.

Ο ελεγκτής της "TSA" «βάζει το χέρι του πλήρως και μου χουφτώνει το στήθος και μου λέει: "Τι είναι αυτό"???  δήλωσε η Bossi στο σταθμό. "Και είπα", "Είναι η πρόθεση που έβαλα, επειδή είχα καρκίνο του μαστού". Κι εκείνος είπε: "Λοιπόν, θα πρέπει να μου το δείξεις".
Η Bossi είπε ότι αφαίρεσε την προσθετική από το σουτιέν της. Είπε ότι δεν είχε πάρει το όνομα του αντιπροσώπου-ελεγκτή, "γιατί ήταν ακριβώς τόσο φρικτή η εμπειρία που γνώρισα, που δεν μπορούσα να πιστεψω ότι κάποιος είχε κάνει αυτό σε μένα. Είμαι αεροσυνοδός και απλώς προσπαθούσα να πάω στη δουλειά μου".
Για τους Αμερικανούς που φορούν Προσθετική - είτε επειδή είναι επιζώντες του καρκίνου ή έχουν χάσει ένα άκρο - ή που έχουν υποστεί αντικαταστάσεις ισχίου ή έχουν βηματοδότη, η ταπείνωση από τις νέες διαδικασίες ασφάλειας των ανδρών της TSA - επιλογή της σωματικής έρευνας αντί της σάρωσης, είναι ακόμα χειρότερη.
ΠΗΓΗ: http://www.wbtv.com/Global/story.asp?S=13534628
Η Musa Mayer έχει φορέσει πρόθεση μαστού, εδώ και 21 χρόνια, μετά από μαστεκτομή και χρησιμοποιείται για να ενεργοποιήσει τα σήματα συναγερμού που αναδεικνύει σε ασφάλειας των αερολιμένων. Ποτέ της όμως δεν ήταν προετοιμασμένη, για τις "επεμβατικές και ενοχλητικές" εμπειρίες, του να είναι κάτω και να τη χαϊδείει κάποιος, γι' αυτό τον έσπρωξε και όταν την εξέτασε πρόσφατα, ενώ περνούσε τα μέτρα ασφαλείας του αερολιμένα στο Dulles International Airport στην Washington, DC.
"Ζήτησα από τον επιβλέποντα να καταλάβει, ότι υπάρχουν 3 εκατομμύρια γυναίκες που έχουν καρκίνο του μαστού στις ΗΠΑ, πολλές από τις οποίες φορούν προσθετική στήθους. Καμία (γυναίκα) δεν προτίθεται να υποστεί τώρα και να υποβληθεί σε αυτή την ταπείνωση, μιας χρονοβόρας ρουτίνας κάθε φορά που πρέπει να περνά, για να αποφύγει από ένα από αυτά τα νέα μηχανήματα σαρωτών σώματος" είπε με ένα e-mail στο msnbc.com.

====================================
Blog: Το σώμα μου έγινε το αγαπημένο κινούμενο σχέδι στους θεατές του Scanner
Η Marlene McCarthy από το Rhode Island, είπε ότι πέρασε από τον σαρωτή σώματος και τις είπαν οι ελεγκτές της "TSA", να κάνει ένα βήμα στο πλάϊ. Στήθηκα σε "σε κοινή θέα του καθενός", είπε η McCarthy σε ένα e-mail. Οι άνδρες της ασφάλειας μου είπαν "βάλτο αμέσως το πίσω μέρος του χεριού σου στο στήθος σου δεξιά" και τους εξήγησα ότι φορούσα μια πρόθεση.
"Στη συνέχεια, βάλε τα χέρια σου γεμάτα..... το ένα πάνω και το άλλο στο κάτω μέρος του βυζιού σου και κούνησε την πρόθεση αριστερά, δεξιά, πάνω, κάτω" και στο τέλος είπε "ΟΚ". Ήμουν τόσο ταπεινωμένη....
"Πήγα στην έδρα του γραφείου και διαμαρτυρήθηκα", έγραφε η McCarthy. Η γυναίκα ήταν πάρα πολύ ωραία και τους ρώτησα, εάν στην εκπαίδευσή τους περιλαμβάνεται η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο συλλαμβάνεται στο σαρωτή η προσθετική στήθους και τους είπε ότι οι επιδείξεις και οι ψηλλαφίσεις είναι ενοχλητικές. Μου είπαν, "Ποτέ δεν είχα καν σκεφθεί, ότι αυτή τη συζήτηση θα μπορούσαν να τη κάνουν θέμα κατάρτισης για τους υπαλλήλους εδώ της "TSA", υπό τη προϋπόθεση ότι θα γίνει σύμφωνα με τα πρότυπα χρήσης". Είπε ότι θα φέρει στη Διοίκηση κατά τη προσεχή συνεδρίασή της".
Για το αν πρέπει να περάσει μέσα από το scanner και πάλι, η McCarthy δήλωσε: «Είμαι αποφασισμένη να θέσω την προσθήση στο γκρίζο κάδο, που υπάρχει, για να βάζουν οι ταξιδιώτες κατά τον έλεγχο της ασφάλειας, τα αντικείμενα όπως κοσμήματα!!!!
"Αφήστε τα αυτά με τους σαρωτές. (Εσείς) της "TSA" πρέπει να ντρέπεστε .... δεν σας ανέχομαι πια!" έγραψε........ 

ΠΗΓΗ: http://cartoonblog.msnbc.msn.com/_news/2010/11/18/5487971-my-favorite-intrusive-body-scanner-cartoons
=====================================

Η Sharon Kiss, 66 ετών, έχει βηματοδότη, αλλά χρειάζεται να πετάξει πολλές φορές για λόγους εργασίας της.
"Κατά τη διάρκεια πρόσφατου ενισχυμένη ελέγχου με τα χέρια, στη κυριολεξία έκαναν κόσκινο τη κοιλότητα του στήθος μου και αισθάνθηκα να μου χαϊδεύουν τα γεννητικά μου όργανα», είπε σε ένα e-mail για να msnbc.com "Δήθεν για να σιγουρευτεί για τα λάστιχα μου» μετά έβαλε τα χέρια της στο παντελόνι μου, για να εξετάσει τα λάστιχα του εσώρουχού μου".
"Εξέφρασα την ταπείνωση και μου είπαν "Έχετε την επιλογή να μην πετάξετε"!!!!....... ..... ..... ..... (υπάρχουν πολλά παραδείγματα).

=====================================
ΠΗΓΗ: http://www.msnbc.msn.com/id/40273798/ns/travel-news?ns=travel-news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου