Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΑΣΙΝΟΜΠΛΕ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ, ΑΓΚΑΖΕ ΜΕ ΤΗΝ ΡΥΠΟΓΟΝΑ....ΝΟΒΑΡΤΙΣ !!!!

Πριν από λίγο, μου ήρθε ένα γράμμα, από τους ...πρασινομπλέ οικολόγους της Ναυπάκτου, με ένα κείμενο κάποιας δραστηριότητας. Ως εδώ καλώς....
Που το αξιοπερίεργο?????
Ο ΜπαρμπαΝίκος είναι ιδιότροπος και μερικές (εντάξει πολλές) φορές παίρνει ανάποδες. Και πήρα ανάποδες, γιατί μου στείλανε ένα γράμμα για να μου κεντρίσουν τις ευαίσθητες χορδές μου, αλλά μέσα έκριβαν και τη ντούμπλεξ μαλακία τους. Κι η διπλομαλακία τους ακούει στο όνομα NOVARTIS, που οι πρασινομπλέ, μου τη χώσαν στη μάπα εις διπλούν.
Και θα θυμάστε ότι NOVARTIS είναι η σκανταλιάρα Εβραία των εμβολίων (και της γρίπης παλιάς και νέας απατεώνισσας), που την έχω ξεχέσει σε 6-7 άρθρα (τουλάχιστον).
Και θα θυμάστε, ότι έχει και πλήθος άλλων σκανδαλωδών φαρμάκων, αλλά και ΧΗΜΙΚΩΝ και λοιπών βλαβερών συνεπειών του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Αυτοί λοιπόν οι επάργυροι της οικολογίας, στη πραγματικότητα έχουν χορηγό (δηλαδή πληρωτή τους) τη ρυπογόνο NOVARTIS και έχουν την απαίτηση να τους δώσουμε μπράβο και να συμμετέχουμε στη διαφήμιση της ρύπανσης, της παρθένου εταιρείας φαρμακευτικών ΚΑΙ χημικών προϊόντων.
Τους έδωσα τη πρέπουσα απάντηση....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου