Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

ΣΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥ "ΠΑΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ", ΩΣ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΛΕΨΑΝΕ.

PALOUKI LOUK:
".....τέλος μου κάνουν εντύπωση στο μπλογκ σου, όλες αυτές οι Ελληνικές σημαίες, οι ευγενείς αναφορές εις τους Εβραίους, το παπαδαριό σε όλο του το μεγαλείο και λοιπά....."

ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ:
Κάποτε, απαντώντας σε κάποιες ανάλογες απορίες, για τις κομματικές σημαίες και τι χρωματική ομαδοποίηση-γκετοποίηση-οπαδοποίηση και ουσία ΔΙΑΙΡΕΣΗ, είχα πει
(δυο φορές έτυχε και ήσαν λίγες): "Δεν χαρίζω σε κανέναν πούστη το γαλάζιο των οριζόντων μου -- Δεν χαρίζω σε κανέναν πούστη, το πράσινο της ελπίδας μου -- Δεν χαρίζω σε κανέναν πούστη, το κόκκινο της καρδιάς μου".
Όλοι είμαστε διαφορετικοί και έχουμε ξεχάσει να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα των "άλλων μας", ενώ όλοι μας μπορούμε να είμαστε χρήσιμοι.
Παραβολικά, θέλω ο Παλαιστινιακός λαός να έχει τη δικιά του πατρίδα στη πανάρχαια κοιτίδα του.... Θέλω ο Παλαιστινιακός λαός να έχει τη περήφανη σημαία του και στα χρώματα αυτής της σημαίας που διάλεξε, να βλέπει το "πρόσωπο", την οντότητα της πατρίδας του... Αυτή τη σημαία την ανάδειξαν ο Αραφάτ και χιλιάδες ήρωες-μάρτυρες του Παλαιστινιακού εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα....
Αυτή τη σημαία-πρόσωπο που τίμησαν Παλαιστίνιοι αγωνιστές, την έχει καταξεφτιλίσει ο Αμπάς... Κι ενώ φταίει ο Αμπάς για τα ξεπουλήματα ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ, θα χρεώσουμε τα ανομήματά του στο πρόσωπο (σημαία) της Παλαιστίνης??? Θα ταυτίσουμε και θα εξισώσουμε τον αλήτη Αμπάς με τη σημαία σύμβολο του Παλαιστινιακού λαού, και θα τη ξεσκίσουμε επειδή είμαστε ανίκανοι να τα βάλουμε με τον προδότη Αμπάς???
Η φάρα μου έχει πληρώσει μεγάλο φόρο αίματος σ' αυτόν τον τόπο και δεν εννοώ στη διάρκεια του εμφυλίου. Κι αυτός ο τόπος έχει όνομα και διάσταση.
Είναι παντελώς γελοίο, να λέω και να καμώνομαι, ότι βγαίνω στους δρόμους για να στηρίξω τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα των Παλαιστινίων, των Νικαραγουανών και άλλων (νυν ή πρώην) σκλαβωμένων εθνοτήτων και συνάμα να αποποιούμαι κάθε ανάγκη μου για να επιβιώνω εγώ και οι συμπατριώτες μου σε ελεύθερο έδαφος, σε δικιά μου πατρίδα. Ετούτος ο τόπος έχει ταυτότητα και είναι ζωντανός βράχος για χιλιάδες χρόνια. Σκόνη δεν γίνεται. Αυτά τα βράχια είναι ένα με το πετσί μας. Αν μας τα χαλάσουν, πάει.... Μας έγδαραν τα ξένα φρικιά.
Αυτά τα γκριζοπράσινα βράχια κι αυτές οι θάλασσες με το χορτάτο μπλε, αγναντεύουν γαλάζιους ουρανούς αμετακίνητα για χιλιάδες χρόνια. Κανένας δεν κατάφερε να μας τα ξεριζώσει. Μένουν και αντέχουν τα πάντα και τα πάνδεινα, για μένα, για σένα, για όλους μας. Μας αγκαλιάζουν για γενιές γενεών, αδιάκοπα και αδιαμαρτύρητα.
Ετούτος ο βασανισμένος τόπος έχει όνομα και ταυτότητα για χιλιάδες χρόνια. Ετούτος ο τόπος είναι η χιλιοπροδομένη Ελλάδα, που εμένα ποτέ δεν με πρόδωσε. Κι αυτοί που την απελευθέρωσαν, είχαν το δικαίωμα-προνόμιο να πουν, το πιο πανί θα σηκώσουν ψηλά, για να βλέπουν μέσα από αυτό και σ' αυτό το πρόσωπό της. Να το βλέπουμε και να καμαρώνουμε και να δακρύζουμε όλοι μονοιασμένοι και να ουρλιάζουμε ο καθένας μας: "ΕΙΜΑΙ ΚΙ' ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΑΣ"!!!!!!
Δεν αρέσουν σε κάποιους, να τσακιστούν να φύγουν "να πάνε αλλού"
, εκεί που τους πληρώνουν για να νιώσουν "ελεύθεροι". Εγώ κατά συνθήκη αθίγγανος, δεν γίνομαι!!!!!
Αυτή τη βασανισμένη πατρίδα, αυτή τη σημαία της περηφάνιας μας, της καρδούλας μας, μας τις κάνουν κουρέλι καθημερινά, τα εκάστοτε τσογλάνια της καθημερινής διεφθαρμένης κυβερνητικής εξουσίας. Όλος ο συρφετός των πουλημένων πρακτόρων, που χρησιμοποιεί όλα τα μέσα, για να μην υπάρχουν συνδετικοί κρίκοι στο λαό αυτού του τόπου.
Μπορεί ανάμεσα σε οργισμένα παιδαρέλια να παρεισφρύουν μερικοί κρυφοκαθεστωτικοί πληρωμένοι λεχρίτες που μεθοδεύουν την εκτόνωση της οργής μερικών νέων, στο κάψιμο ενός φτηνιάρικου αυτοκινήτου και μιας Ελληνικής σημαίας. Κι' είναι οι ίδιοι και οι ίδιοι, γνωστοί στους πάντες, με μια προσωρινή ταμπέλα ψευδοακτιβιστή και επαναστάτη, με την επανάστασή τους, εκ προοιμίου πνιγμένη απ' τους ίδιους στον πρώτο υπόνομο.
Αιώνιο μοτίβο αυτών των περίεργων τύπων που θέλουν να χειραγωγούν την οργή των νέων, είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, η ταύτιση της διεφθαρμένης εξουσίας και των σάπιων εκπροσώπων της, με τη ΠΑΤΡΙΔΑ την Ελληνική, με τη ΣΗΜΑΙΑ την Ελληνική.
  Εμείς κάποτε, καίγαμε αμερικάνικες και τις εβραίικες σημαίες και κάτω από τις μπλούζες μας είχαμε κρυμμένη την Ελληνική να μας προστατεύει απ' το κακό.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ δεν ανήκει στους Καραμανλήδες, δεν ανήκει στους Παπαντρέους, δεν ανήκει στους Μητσοτάκηδες στους Καρατζαφέρηδες και στις Παπαρήγες. Η Ελλάδα μου ανήκει σε μένα και σε σένα. Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, κι' όταν το τραγουδήσαμε, ήρθαν οι ξετσίπωτες γαλαζοπράσινες πουτάνες, να μας το κλέψουν και να το κάνουν πατσαβούρι. Έτσι, για να μην έχουμε τίποτε να παινευτούμε, να μην έχουμε τίποτα να τραγουδάμε όλοι μαζί. Με μια φωνή μονοιασμένοι. Η κατευθυνόμενη και πουλημένη στους ξένους εξουσία, που δεν ανήκε ποτέ η Ελλάδα μας, η πατρίδα μας. Που ποτέ τους δεν μάτωσαν για να της δώσουν φιλί ζωής. Μόνο να τη σκοτώσουν για λίγους παράδες. Οι συμμορίες των εβραιομασόνων Καραμανλήδων, Παπαντρέους, Μητσοτάκηδων, Παπαρήγων. 
Αυτονών τους κώλους πρέπει να κάψουμε, κι' όχι της πατρίδας που δικαιούμαστε να έχουμε προστατευμένη. Σαν κάθε λαός..........
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΟΥ Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ, δεν είναι σημαία των εβραιομασόνων Καραμανλήδων, Παπαντρέους, Μητσοτάκηδων, Παπαρήγων και ακτιβιστών της κωλοτρυπίδας τους. ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ οι λεχρίτες, έχουν λυσσάξει να τη χαλάσουν, να την αλλάξουν, να την αντικαταστήσουν, να τη κάνουν πατσαβούρα για τη ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ τους. Αυτούς τους πουσταράδες θα ταυτίσει ο Μπαρμπανίκος με τη χιλιοματωβαμένη γαλανόλευκη???? Σ' αυτούς τους βιαστές να τη χαρίσω να μου τη κάνουν σουρωτήρι???? Σ' αυτούς τους λεχρίτες, που χρυσοπληρώνουν καμιά δεκαριά μπάτσους να παριστάνουν τους ψευδοακτιβιστές της γαλαζοπράσινης λαχανίδας??????
Και τι θ' απομείνει σε μένα και σε σένα???? Θα κυκλοφοράμε στους δρόμους με τα σώβρακα, σαν τις άδικες κατάρες????? Ξέχασες ότι ακόμα και τα βρακιά μας, "στους κατά σύμπτωση Εβραίους" του ΔΝΤ, αυτοί οι λεχρίτες, εν αγνοία μας τα πούλησαν και μας αφήκαν ξεβράκωτους???? Και θα κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας, πως τάχατες τα φάγαμε όλα αυτά μαζί με τον Πάγκαλο και τους λησταρχαίους του, για νάχουμε αίτιο να καταριόμαστε τη πουτάνα τη τύχη μας μαζί με τη σημαία μας. Γιατί να τη κάψω.......
Έστω και για τη γύμνια μου, καλό θα είναι, για εσωεξώρουχο να τη περισώσω, μη γίνω και ολότελα ρεζίλι των σκυλιών από τη γύμνια μου..... Ας το παλέψω.... Αυτό το γαλανόλευκο πανί, πάντα δικό μου ήτανε και υποθήκη στους Εβραίους της Ευρώπης, ποτέ μου δεν το έβαλα.....
Κι αν λίγο περισσεύει, ας σκεπάσω λίγο και τον διπλανό μου, ανάσα να πάρουμε και ύστερα όλοι μαζί να τους κάνουμε ντου και να τους διώξουμε.....
Με μια σημαία που δεν μας πλήγωσε ποτέ!!!!!! Γιατ' ήταν πάντα η σκέπη της ψυχής μας. Τη δικαιούμαστε, σαν κάθε λαός!!!!!!
Έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, ότι είχα δεχθεί αναίτιες πολλές προσβλητικές επιθέσεις, από συγκεκριμένους. Μη ξεχνάς, ότι γνωστός μεγαλοεβραίος με αγγλόφωνο ιστολόγιο, χωρίς να είχα δώσει δείγματα γραφής, με είχε κατατάξει μαζί με πολλά άλλα ιστολόγια σε συγκεκριμένες τεχνητές αποχρώσεις, για τις οποίες εμπράκτως έχω δείξει ότι δεν έχω σχέση και δεν με αφορούν. Το ίδιο ρεμάλι, επανέλαβε την αθλιότητά του. Εγώ με διαφορετική προοπτική ξεκίνησα το ιστολόγιο, για τα κακώς κείμενα στον χώρο της υγείας. Αφού είχα τη πρόκληση, επέκτεινα τη θεματολογία μου, σε όλο το πολιτικοοικονομικό φάσμα και από κάποια στιγμή και μετά, έβαλα και περιορισμούς στα σχόλια που δέχομαι.
Για τα άλλα θέματα, εύχομαι να βρω το χρόνο να συμπληρώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου