Κοινή βάση των πολιτικών παρεμβάσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι η αντίδραση σε κάθε αλλαγή που ενδέχεται να χρειάζονται η χώρα και οι πολίτες αλλά θεωρείται επιζήμια για τα δικά της συμφέροντα. Η Εκκλησία δεν είναι απλά μια δύναμη που παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα, είναι μια αντιδραστική δύναμη που συντάσσεται σε πολλές περιπτώσεις με την οπισθοδρόμηση. Τρανό παράδειγμα η θέση της Εκκλησίας σε κάθε εκπαιδευτική αλλαγή που επιχειρεί να μεταρρυθμίσει το σχολείο και να λειτουργήσει κοινωνικοποιητικά για το σύνολο των μαθητών και μαθητριών που φοιτούν στα ελληνικά σχολεία, και που είτε δεν είναι ορθόδοξοι στο θρήσκευμα είτε δεν επιθυμούν να είναι θύματα της ορθόδοξης προπαγάνδας που γίνεται στα σχολεία. Οι ιεράρχες δεν απαιτούν μόνο να έχουν λόγο για τα αναλυτικά προγράμματα των σχολείων, τα μαθήματα, τα σχολικά βιβλία, τις σχολικές γιορτές. Απαιτούν να μη γίνουν αλλαγές που κλονίζουν την κυρίαρχη θέση της Ορθοδοξίας στην εκπαίδευση.
Το απαιτούν για να ελέγχουν το περιεχόμενο της ιδιότητας του έλληνα πολίτη που καλλιεργείται στο σχολείο, για να διαιωνίζουν την ταύτιση της πολιτειότητας με την Ορθοδοξία και να διασφαλίζουν ένα μαζικό ποίμνιο, ένα πλήρωμα που είναι δικό τους, ομιλούν στο όνομά του και αντλούν πολιτική δύναμη από αυτό. Ακόμη και στην πρόσφατη παρέμβασή της με αφορμή την οικονομική κρίση, η Εκκλησία αυτόν τον ρόλο διεκδικεί για τον εαυτό της. Αναφέρεται και πάλι στην Εκπαίδευση. Αφού εκφράζει την ανησυχία της για «το νέο Λύκειο που ετοιμάζεται», αυτοαναγορεύεται εκπρόσωπος του Έλληνα πολίτη, γίνεται η δυνατή φωνή του. «Πιστεύουμε», σημειώνουν ακόμη, «ότι όντως τα σχολικά βιβλία γράφονται με την ευθύνη της Πολιτείας, αλλά το περιεχόμενό τους αφορά και τον τελευταίο Έλληνα πολίτη που περιμένει από την Εκκλησία του να μεταφέρει με δύναμη τη δική του ταπεινή φωνή».
Από τη μία στέκει η Πολιτεία και από την άλλη η Εκκλησία, η Εκκλησία ως εκπρόσωπος του πολίτη. Μια δύναμη που υπερασπίζεται τον λαό και τα συμφέροντά του απέναντι στην Πολιτεία, μια δύναμη που αντιστέκεται «στο πονηρό σύστημα αυτού του κόσμου». Μια Εκκλησία που, όπως ισχυρίζεται, δεν φοβάται να γίνει ιερομάρτυρας στον βωμό της αντίστασης. Στη δημιουργία αυτού του δίπολου, του Κακού και του Καλού, της Πολιτείας και της Εκκλησίας, της κοινωνίας των πολιτών και της κοινωνίας των πιστών, καθοριστική είναι η συμβολή της πολιτικής εξουσίας. Με την ανοχή ή και την υποστήριξή της η Εκκλησία της Ελλάδος έχει απειλήσει και καταφέρει πολλές φορές στο παρελθόν να γίνει «κράτος εν κράτει». Συχνά πυκνά επιβεβαιώνει τη δυνατότητά της να αντιπαρατίθεται και να βγαίνει νικήτρια.
Γιατί αυτή η συναίνεση; Γιατί η ελληνική Πολιτεία συνομιλεί με την Εκκλησία ως πόλο πολιτικής εξουσίας; Γιατί της αναγνωρίζει τον ρόλο του θεματοφύλακα του Ελληνισμού; Γιατί της επιτρέπει να παρεμβαίνει στην Εκπαίδευση; Γιατί εξακολουθεί να παραβιάζει την ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης; Γιατί δεν εφαρμόζει την ισότητα της μεταχείρισης ανάμεσα στους πολίτες διαφορετικού θρησκεύματος; Γιατί εξακολουθεί να πληρώνει το προσωπικό της Εκκλησίας με τα χρήματα των Ελλήνων, χωρίς μάλιστα να έχει τη συναίνεσή τους; Γιατί δεν αντιμετωπίζει την Εκκλησία ως μεγάλο ιδιοκτήτη; Γιατί οι πολιτικοί τής τότε αντιπολίτευσης έσπευδαν να φωτογραφηθούν υπογράφοντας για την αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες; Το πρόβλημα είναι της Πολιτείας, της πολιτικής, των πολιτικών και των πολιτών και όχι της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος. Ας αναλάβουμε τις ευθύνες μας.
Με τη με αριθμό 44 διακήρυξή της «Προς τον λαό» η Εκκλησία μας είπε πολλά για την κρίση, τους δανειστές και τα λάθη μας. Κάποια από αυτά μάς θύμισαν τον λόγο πολιτικών κομμάτων ή και ομάδων που επιχειρούν κερδοσκοπώντας να δημιουργήσουν ή και να αυξήσουν την πολιτική πελατεία τους στη βάση της βαθιάς κρίσης που περνάει η χώρα. Αυτό που η Εκκλησία δεν μας είπε στη με αριθμό 44 διακήρυξή της προς τον ελληνικό λαό είναι η δική της συμβολή σ΄ αυτή την κρίση. Η Εκκλησία αποσιώπησε τη φοροασυλία της, τη δική της συμβολή στην αύξηση του δημόσιου χρέους, τη σκληρή της διαπραγμάτευση για να διατηρήσει τα οικονομικά της προνόμια, τη δική της διαπλοκή. Δεν μας απάντησε επίσης γιατί δεν συμμετέχει κι εκείνη, όπως όλοι, στη βελτίωση των δημόσιων οικονομικών της χώρας. Πού είναι, αλήθεια, το κρασί και το λάδι της;"
Δεν μας προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση το μίσος εναντίον της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ (το τονίζει συνεχώς) από τη συγκεκριμένη "κυρία": Όπως όλα τα σκυλιά που μάχονται την Ορθοδοξία, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και ξερνάει δηλητήριο ανήμερά της.
Βλέπουμε λοιπόν το...ενδιαφέρον της για τους "μαθητές που δεν είναι Ορθόδοξοι": Φυσικά εννοεί τους λαθρομετανάστες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία μουσουλμάνους. Απαιτεί κατάργηση και του μαθήματος των Θρησκευτικών, αφού έδιωξαν τους παπάδες από τα σχολεία κι έκαναν το ίδιο το μάθημα προαιρετικό.
Όλα, για να μη...θιχτούν οι μουσουλμάνοι: Δεν μας λέει όμως τη γνώμη της για την επίδειξη δύναμης εκείνων όσον αφορά την θρησκεία τους,που εκδηλώνεται με υπαίθριες προσευχές ακόμα και στα σχολεία!Δηλαδή, ενοχλεί το μάθημα των Θρησκευτικών-που είναι ένας αχταρμάς Θρησκειολογίας παρά "Ορθόδοξη προπαγάνδα"-, αλλά όχι η μαντήλα και οι υποχρεωτικές επικλήσεις στον Αλλάχ!
Μιας και λοιπόν...αναρωτιέται για διάφορα θέματα όσον αφορά την Ορθόδοξη Εκκλησία,αναρωτιόμαστε κι εμείς:
-ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΟ Κ.Ι.Σ ΩΣ ΠΟΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ;
-ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;
-ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΑΛΛΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ;
-ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ;
-ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;
-ΓΙΑΤΙ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ;
-ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΠΕΥΔΟΥΝ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΟΥΝ ΣΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ;
Αυτά τα ολίγα,για εκείνους που δεν τολμά να θίξει η (κάθε) Ρεπούση, επειδή την ταίζουν: Ας μας απαντήσει ΕΣΤΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΟΤΣΑΝΑ ΠΩΣ ΤΑΧΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ (ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ, ΕΚΕΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ, ΟΥΤΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΕΒΡΑΙΟΙ, ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΚΛΠ) ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ, ΕΔΩ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ!
Λες και η Ορθόδοξη Εκκλησία κυβέρνησε τον τόπο ή λες και οι 10 χιλιάδες Ιερείς που πληρώνει το Κράτος ΣΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΟΤΡΟΙΩΣΗ ΤΟΥ 90% ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ, ευθύνονται για την οικονομική κατάντια της χώρας!
Επίσης,από φέτος η Ορθόδοξη Εκκλησία ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, άσχετα αν η Ρεπούση κάνει πως το αγνοεί.
Τέλος,"το κρασί και το λάδι της" ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ,ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΥΠΟΥ ΡΕΠΟΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ...ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΣΟ ΠΙΑΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΕ ΑΝΗΜΠΟΡΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ!
Όσο κι αν σας ενοχλεί, ο κόσμος ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ: Δεν δίνει μία ούτε σε πολιτικούς, ούτε σε επαγγελματίες φιλανθρώπους,ούτε σε υποκρίταρους πάμπλουτους χριστιανομάχους!
Υ.Γ. -- Γιατί άραγε άτομα που αμφισβητούν τη Γενοκτονία των Ελλήνων κατά τη Μικρασιατική Καταστροφή, κυκλοφορούν και γράφουν τις απόψεις τους ελεύθερα; ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ; ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ; Μόνο το εβραικό ολοκαύτωμα σας μάρανε,ευαισθητούληδες αρχικαραγκιόζηδες;
Αναρτήθηκε από ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου