Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: "ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑ ΕΓΩ. ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΩ"!!!!!























Μου την έδωσε..... Τη τελευταία του συνέντευξη, πριν φύγει για τις υπέρ Αμερικάνων διδαχές της σοφίας του. Το νέο στοιχείο της θλιβερής ιστορίας του, είναι ότι μου αποκάλυψε, πως δεν κυβερνούσε.
Το πως και το γιατί θα μείνει στα μυστήρια.
Μπορεί να ήταν στην Ουασιγκτώνα για τον Ομπάμια του... Ίσως στο Νιούαρκ σε σύσκεψη του ΟΗΕ... (ΓΚΜΟΥΧΚΙΧΚΟΧΓΚΓΚΟΥ)....
Εγώ άλλα υποψιάζομαι, γιατί έχω τη κακή συνήθεια να τον κοιτάζω στο σαγόνι, για να ερμηνεύσω σωστά τους χρησμούς. Πάντα μέσα πέφτω, γιατί πάντα με λαδωμένο σαγόνι μούρχεται. Έτσι, όποτε απουσίαζε, ήξερα ότι ή κοκορέτσι ξεσούβλιζε, ή παϊδάκια απογύμνωνε, ή στα βρόμικα του Μπαϊρακτάρη έκανε τη ρυθμική του.
Εδώ που τα λέμε, έχει και τα δίκια του. Σου λέει, "έχω το πάθος μου... η Αναστασία χτυπά το ένα μεταπτυχιακό μετά το άλλο, ο Αλέκος βιάζεται για δικιά του εξουσία.... τι να κάνω αγχώνομαι και το ρίχνω στα κοντοσούβλια και τα υπόλοιπα...".
Απουσιάζει περί τις 16 ώρες τη μέρα προς βρώση και πόση.... 3 ώρες για να στρώσουν τα έντερα, 19,.... βάλε άλλες 4 ώρες ημερησίως για να πάρει κάνα υπνάκο.... τι του μένει???? Μια ώρα..... Ίσα που να δέσει τη γραβάτα, πάει το 24ωρο.... Συνέχεια χάνει το αστικό κι άλλες το μετρό... Αν καμιά φορά του ξέφευγε και πήγαινε μέχρι Μαξίμου, ήταν καμιά επίσκεψη πρωθυπουργού της ΕΕ ή του Αλμούνια και της μάνας του, ή του Μπαρούζο.......
Επομένως????? κάποιοι άλλοι άρπαζαν την ευκαιρία και κυβερνούσαν πίσω από τα σουτζουκάκια και το σαλατικό, ή πίσω από τη ψησταριά με τα 7 αρνιά και τα 4 κοκορέτσια. Τώρα η Ντόρα ήταν, ο πονηρός ο Σουφλιάς που κάνει τον κουφό για τη Θεσσαλική ήταν, θες ο βιασμένος για εξουσία Αβραμόπουλος ήταν, μπορεί κι ο Σαμαράς...... Τι σημασία έχει???? Αυτό που μετράει ο Κώστας μαζί με τις μπριζόλες γάλακτος, είναι ότι δεν του δώσαμε ευκαιρία να κυβερνήσει τα 6 τετελευταία χρόνια και μας το ζητά επειγόντως και με ευγένεια 27 εταίρων, διαφορετικά μας βλέπει κατεστραμμένους μέσα σε πλείστους κινδύνους και περιπέτειες μικρού ήρωα και Γιώργου Θαλάσση.
Ευτυχώς που και αρχίζει να αποφασίζει ο αναποφάσιστος, γιατί πολύ σε απόγνωση μας έβλεπα το προσεχές τριήμερο....
Λοιπόν????? Πως τα βλέπετε????? Σε ποιο κωλομέρι να τη φάει τη ψήφο μας?????
Η δική μου πρόταση είναι: και στο δεξί και στ' αριστερό, ν' απογειωθεί σωστά και να φύγει με ισορροπία το χοντρό παιδί..... Και μια πετσέτα, να σκουπίσει τη γλίτσα απ' το σαγόνι του, μη και μας ντροπιαστεί 'κείθε που θα πάει!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου