Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΜΙΣΤΡΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΝΚΑ.

Έλαβα από τον φέρελπη (μάλλον υποψήφιο πολιτικό??? υποψήφιο Νέο Δήμαρχοοοοο???), δικηγόρο και Αντιπρόεδρο του Νέου ΙΝΚΑ, Δημ. Καραμήτσα, το παρακάτω ηλ. γράμμα:
"Σας στέλνω το δελτίο τύπου της 27/10/2009 με στόχο να μην ισχύσει καμία νέα αύξηση στα κόμιστρα των ΤΑΞΙ.
Να διορθώσει η νέα κυβέρνηση τα σκάνδαλα της προηγούμενης.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Δημ. Καραμήτσας
Δικηγόρος, Αντ/δρος Ν. ΙΝΚΑ"
και δεν το άντεξα, του απάντησα με το παρακάτω τοις μετρητοίς:
"ΤΕΛΙΚΑ, ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ???? ΠΟΣΟ ΗΡΘΕ ΤΟ ΣΚΟΡ???
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΞΙΑ, ΠΑΕΙ.... ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ........".
Ο λόγος???..... Λόγος να γίνεται!!!!!
Πριν από αρκετές μέρες, θα θυμάστε οι περισσότεροι, λάβαμε δελτία τύπου του εξοχώτατου, κάτω από λίαν περίεργες συνθήκες. Εκεί που κολυμπούσαμε στα άγνωστα σκοτάδια μας και τα νέφη των καυσαερίων μας, έρχονται τα μέϊλ τα λαχανιασμένα του, εκ του πουθενός (όλα τα κακά έτσι μου συμβαίνουν) και ουρλιάζει "τω αγνώστω αρχηγώ", με φωνή μεγάλη και απειλή σφόδρα:
"Μη και τολμήσετε να ξεκινήσετε το πετρέλαιο της θερμάστρας μας, άνωθεν των πεντήκοντα δύο (52), άντε (53) λεπτών και σέντσ το λίτρο, θα σας γονατίσουμε στα αγωνίσματα", λάλησε, ο σιορ Καραμήτσας.
Ενθουσιασμός εντός μου γέγονε και μέσα στη παραζάλη των 10 αναρτήσεων της μέρας, του τραβάω και μια τιμητική, στην ανάρτηση
ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ, ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΙΜΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 0,52 € ΤΟ ΛΙΤΡΟ, ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΙΝΚΑ και καμάρωνα, που επιτέλους συνεργάστηκα με έναν κοινωνικό εταίρο για το καλό του πετρελαίου. Τι θα΄λεγαν στον κύκλο μου αν δεν συνεργαζόμουν με έναν Καραμήτσα??? "Ντροπή σ", θα'λεγαν.
Έλα που την επομένη έφαγα κίτρινη κάρτα από αναγνώστη/αναγνώστρια, που μου έστειλε υπονοούμενα για τον Καραμήτσα...!!!
Έλα που τη μεθεπομένη ο σιορ Καραμήτσας, έκανε το μέγα λάθος και στέλνει τον γύρο του θριάμβου με νέο (αλλά περίεργο) ηλ. γράμμα, για τη κατατρόπωση του κυβερνητικού οχτρού!!!!! Τι μας εκμηστερεύτηκε???? Το λάθος περιελάμβανε οικονομολογιστική ανάλυση του Καραμήτσα, για ...τη κατάληξη .....έναρξης(!!!!!) στα 0,52€ του
θριάμβου του, για το πετρέλαιο της θέρμανσής μας!!!!!!!
Αμ, δεν άνοιγε καλύτερα η γης να με καταπίει και να με καταφάγει.....???? Γιατί, στον ΜπαρμπαΝίκο, πολύ του αρέσουν οι αναλύσεις οι οικονομολογιστικές, κι αν είναι για πετρέλαιο??? ακόμη το καλύτερο.....
Το ψάχνω απεδώ... τίποτα..., το ψάχνω από κει.... ουτιδανό..., το γυρίζω μπρούμητα... άμπα..., το φέρνω ανάσκελα... μεδέν...!!!! Και γαμώ το κέρατό σου ρε Καραμήτσα, ποιος σου τέντωσε τόσο πολύ το κέρδος το καθαρό, για βρώμικο πετρέλαιο, απ' το διυλιστήριο μέχρι τη σόμπα μου???? Ρε μήπως και το πεόνισες καθ' οδόν προς το ταχυδρομείο της google, κι έβγαλε (το κέρδος τους) όλη τη περηφάνεια του κατά μεσίς των μούτρων μας????
Γιατί ρε Καραμήτσα, μέσα στα λοιπά σου, μου ζητάς να μη σε αναφέρω σε νέα ανάρτηση πανάθεμά σε, λες και είσαι ο 'ξαποδώ και σκιάζεσαι κι ο ίδιος σου???? "Κάντε ότι ανάρτηση θέλετε, αλλά μη αναφέρεστε σε μένα"!!!!!!! Γιατί ρε μετριόφρονα??????
Μήπως ρε Καραμήτσα μου και τέως ήρωά μου, σου διέφυγε το δολάριο, λόγω της ταπεινότητάς του, έναντι του σκληροπυρηνικού Ευρού (€) μας?????
Άναψα τη καντήλα υπέρ του Άϊ Γιάννη του αποκεφαλισμένου, που πολύ τον τιμώ, και τον παρακάλεσα να μου τον εξαφανίσει δια παντός, στα ξαφνικά, όπως και μου φάνηκε στον υπολογιστή μου, που όλα μου τα φτιάχνει ο μπαγάσας, αλλά πρόβλεψη για Καραμήτσα, δεν μου πέτυχε.
Την επομένη της επομένης, δέχθηκα το τελειωτικό χτύπημα και δεν ήτανε του "ΕΛΑ".
Ήταν του έλα να δεις.... Ο ήρωάς μας, όταν μας προϊδέασε εξ αρχής, για τα του θριάμβου του, ήξερε ακόμα και την άμεση συνέχεια, καθόσον η επιτυχία του, αφορούσε τιμή έναρξης του Πετρελαίου. Και τη συνέχεια της τιμής έναρξης την είδαμε, την αναγνωρίσαμε και τη παρακολουθούμε... Σαν κακό σινεμά, με πρωταγωνιστή, έναν τρισάθλο πολιτικάντη. Ένα Καραμήτσα, απ' αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να μας δουλεύουν αιωνίως.....
Φτου σου και ξαναφτού σου παγαπόντη.....
Και μούρχεται ξανά, για να μου πετύχει νέα τιμή έναρξης των .....ΝΕΩΝ ΚΟΜΙΣΤΡΩΝ ΤΑΧΙ..... Εκεί, που κανένας, μα κανένας δεν άνοιξε συζήτηση για νέα κόμιστρα, το έκανε ο ...Καραμήτσας!!!!!
Άϊιιιιιιιι Σιχτίιιιρι Καραμητσάκιιιι...........
Στο εξής θα αναφέρομαι και επί του ονόματός σου και θα σε ξεσκίσω (με τη καλή και μεταφορική έννοια, βεβαίως, βεβαίως), αν τολμήσεις να μου ξαναστείλεις ραβασάκι των κατωρθωμάτων σου.... Γκέκε????? Φτιάξε δική σου σελίδα για να διαφημιστείς, ψευτόμαγκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου