Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΞΩΔΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ

Eίμαι από τους ελάχιστους που με στοιχεία, έχει επικρίνει και έχω χαρακτηρίσει ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟ τον Κάρολο Παπούλια.
Όταν είχα ξεκινήσει να γράφω για τις πολιτικές αθλιότητες και τα πραξικοπήματα του Παπούλια, μου είχε στείλει με e-mail,ο Δημοσιογράφος Επιχειρηματίας και Πρόεδρος του νόμιμου κόμματος του ΕΘΝΙΚΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ, κ. Οδυσσέα Τηλιγάδα, το Εξώδικο που είχε στείλει στον Παπούλια και τον κατηγορούσε, αυτόν και το σάπιο πολιτικό μας σύστημα, με συγκεκριμένα στοιχεία.

Θα πρέπει να είμαι και ο μόνος ίσως, που χωρίς να έχω υποχρέωση, έκανα ανάρτηση το εξώδικο του κ. Τηλιγάδα.

Έχω επίσης, τις πραγματικά άθλιες απαντήσεις, των άμεσων υπηρεσιών Προέδρου και Πρωθυπουργού (από τον Άνα στον Καϊάφα), προς τον κ. Τηλιγάδα.

Ας θυμηθούμε τι έλεγε ο κ. Τηλιγάδας στον έτσι κι αλλιώς, πολιτικά τρισάθλιο Παπούλια την:
Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2009
ΕΝΑ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ - ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ


Κάντε χαϊδευτικό ΚΛΙΚ στις μικρές σελίδες να μεγαλώσουν:


2 σχόλια:

  1. Και δε μου λες Νικόλα, αυτοί μας κυβερνάνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ....
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ (ΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΛΕΓΕΙΝ)..... ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ.
    ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ?????
    ΤΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΚΑΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ....
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΕ ΣΥΝΕΝΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ, ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή