Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΣΑΡΔΑΝΑΠΑΛΟ ΤΟΥ

Blogs?

Τσεκάροντας τα hits καθημερινά στη σελίδα μου, μου έχει γεννηθεί η εξής απορία: Ποιοί είναι αυτοί που διαβάζουν πραγματικά τα μπλογκ.???? Για παράδειγμα εγώ τυχαίνει να κάνω μια δουλειά, που είναι πιο ξεκούραστη και από αυτή ενός δημοσίου υπαλλήλου. Στο 8 ωρο μου είναι ζήτημα αν δουλεύω μισή ώρα. Όπως καταλαβαίνετε υπάρχει πολύς ελεύθερος χρόνος και έτσι διαβάζω καθημερινά τα κλασσικά Τρελά Κουνέλια, Πρέζες καθώς και όλα σχεδόν τα μπλογκ των ανθρώπων που με διαβάζουν. Έχοντας την πρέπουσα αυτογνωσία και μετριοπάθεια, γνωρίζω πως το μπλογκ μου δεν είναι και κανένα ιδιαίτερα γνωστό η μεγάλο. Παρόλα αυτά, βλέπω αρκετά καθημερινά hits σε ώρες εργασίας πράγμα που με κάνει να σκέφτομαι πως και οι αναγνώστες μου, αφού έχουν διαβάσει όλα τα γνωστά μπλογκς, διαβάζουν κατόπιν και το δικό μου. Ποιος δουλεύει σε αυτή τη χώρα τελικά?

1 σχόλιο: