Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗ ΚΑΚΗ ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΣΤΑ ΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ

Να τελειώνει το παραμύθι με τα "έκτροπα" των τουριστών στα ελληνικά νησιά.


Διαβάζω κάθε μέρα ότι οι κάτοικοι σε πολλά ελληνικά νησιά "διαμαρτύρονται" για τα έκτροπα που κάνουν οι ξένοι τουρίστες, ότι το πράγμα έχει φτάσει στο απροχώρητο και διάφορα άλλα τέτοια γραφικά.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά!
...

Εάν οι κάτοικοι στο Λαγανά, στα Μάλια στο Φαληράκι ή όπου αλλού συμβαίνουν τα έκτροπα δεν ήθελαν να έχουν τέτοια φαινόμενα ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΝ.

Εγώ νοικιάζω τα δωμάτια στους τουριστικούς πράκτορες που φέρνουν τα συγκεκριμένα group τουριστών;

Εγώ τους βάζω στα club με συμφωνία για να πιουν όσο θέλουν τις βόμβες που τους σερβίρουν;

Εγώ κάνω διαφήμιση ότι οι συγκεκριμένες περιοχές ενδείκνυνται για όργια;

Εγώ κονομάω από όλη αυτήν την κατάσταση;

Εγώ τα την έχω αποδεχθεί και δε ζητάω ως οργανωμένη κοινωνία να εφαρμοστεί ο νόμος;

Επειδή λοιπόν όλα αυτά δεν τα κάνω εγώ αλλά οι φίλοι νησιώτες, καλά θα κάνουν να μας αφήσουν ήσυχους και να αντιμετωπίσουν μόνοι τους το μπουρδέλο που έχουν μετατρέψει τις περιοχές τους.

Όταν θα δούμε ότι πραγματικά το εννοούν και ενεργούν συγκροτημένα τότε θα είμαστε στο πλάι τους. Μέχρι τότε εγώ προσωπικά θα είμαι απέναντί τους, γιατί δε δέχομαι κάποιοι "έξυπνοι" στο βωμό του κέρδους να μετατρέπουν περιοχές της χώρας σε απέραντα κωλοχανεία.

http://politikiprotasi.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. Καλά θα κάνετε πριν ανεβάζετε οτιδήποτε να γνωρίζετε τι πραγματικά συμβαίνει πίσω από όλα αυτά.
    Αυτοί που κατηγορείτε είναι απλά θύματα....τα κωλόπαιδα που βρίσκονται σε κεντρικό επίπεδο εξουσίας και περιφεριακό και ελέχγουν τα πάντα είναι οι πραγματικοί υπεύθυνοι.
    Νά βλέπετε το δάσος και όχι το δέντρο....επίκαιρο έτσι και αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΩΡΑΙΑ?????
    ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΣΤΟ ΙΣΟΓΕΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ή ΣΤΙΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΜΠΙΣΤΟΥΝ, Η ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΑΝΟΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ή ΘΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΙ ΩΣ ΕΝΟΧΗ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΗΣΩ, ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΑΠΙΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ????
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ?????
    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΓΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ΘΕΑΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΩΘΕΝ ΒΟΗΘΕΙΑ.
    ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΓΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή