Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

ΑΠΟΜΑΧΑ ΑΣΤΕΙΑ

Πενία!......τέχνας κατεργάζεται?...Ανέκδοτα και όχι μόνο

ΙΔΕΩΔΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
-Τι σημαίνει αιωνιότης?
-Αυτό που ΔΕΝ έχει αρχή και τέλος.
-Ωραία! Πες μου ,ένα παράδειγμα.
-Η γλώσσα της γυναίκας μου.
@ // @
ΔΥΟ ΤΡΕΛΟΙ
Δυο τρελοί είναι πιασμένοι και κρέμονται από τα κλαδιά μιας συκιάς. Σε λίγη ώρα ο ένας αφήνει το κλαδί απ'όπου κρατιέται...και πέφτει!
- Γλίστρησες? τον ρωτάει ο άλλος, κρεμασμένος πάντα απ'το κλαδί του.
- Όχι, Ωρίμασα!

@ // @
ΤΟ 80ΧΡΟΝΟ ΠΑΙΔΙ
Με προσοχή λένε σ'έναν εκατοντάχρονο το θάνατο του μεγάλου του γιού που ήταν 80 χρονών.
Ο δυστυχισμένος πατέρας κλαίει με λυγμούς και λέει:
- Το ήξερα πως θα πέθαινε τόσο νέος ! 'Ηταν τόσο ασθενικός.....

@ // @
ΟΔΗΓΙΕΣ: ΑΝΑΚΙΝΉΣΑΤΕ ΠΡΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ
-Μαρία τρελλάθηκες? Γιατί κουνάς το μωρό?
-Κυρία μου, όταν του'δωσα το φάρμακο ξέχασα να κουνήσω το μπουκάλι, όπως μου είχατε πεί!

@ // @
ΤΡΑΒΑ ΤΟ ΣΥΡΜΑ κ. ΟΤΕ
'Ενας τρελός τηλεφωνεί στον Ο.Τ.Ε.
-Βλάβες εκεί? Σας παρακαλώ πολύ, τραβάτε λίγο το σύρμα του τηλεφώνου μου,γιατί είναι πολύ μακρύ?

Πηγή
Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
Καβάλα 11 Αυγ.2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου