Δευτέρα 10 Αυγούστου 2009

Ο ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡ(ο)ΕΡΧΕΤΑΙ: ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ... ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ!!!!!!!

Η συνέντευξη του Τζίμη Πανούση (Μέρος πρώτο)

Τ.Π.: Να αρχίσω;

BL: Εμείς έχουμε ετοιμάσει κάποιες ερωτήσεις που θα σου υποβάλλουμε, ό,τι δεν θέλεις να απαντήσεις το προσπερνάμε. Αλλά άμα θες να πεις πρώτα κάτι πες το.

Τ.Π.: Να βάλουμε ένα τίτλο αρχικά σ’ αυτό… ένα τελεσίγραφο, έναν τίτλο τελεσίγραφο.. “ΜΑΥΡΟΧΡΗΜΑΤΑΔΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ’’. Είναι ένα τελεσίγραφο από τον Τζιπάκο, παλιά ήμουνα Τζιμάκος. Λανσάρω ένα παρατσούκλι όπως συνηθίζεται εδώ στο νησί, όλοι εδώ έχουν τα παρατσούκλια τους. Εγώ δεν είμαι Δημήτρης, είμαι Τζίμης και είναι τελείως διαφορετικό. Το όνομα είναι πολύ σημαντικό, αλλά θα τα πούμε και μετά αυτά. Πες μου την πρώτη ερώτηση.

Α.Κ.: Πόσο αντιπαρόψυχος αισθάνεσαι;

Τ.Π.: Εγώ αισθάνομαι αντιπάριος… Όχι γέννημα, θρέμμα. Είμαι εδώ από το βρώμικο ‘89. Το βρώμικο ‘89 έγινα Σωριανός, είναι μία ειδική κατηγορία της Αντιπάρου. Ο Σωρός είναι μια περιοχή η οποία έχει δημιουργηθεί από τους μέτοικους, αυτούς τους περίεργους, και έχει ένα μυστικιστικό υπόβαθρο η όλη μου η παρουσία εδώ. Αυτό πρέπει να αποκαλύψουμε στους συμπατριώτες και τους συμπαραθεριστές μας, ότι έχουμε έρθει όλοι για κάποιο σκοπό όλοι εδώ. Κι εγώ για κάποιο σκοπό, κι εσύ κι όλοι μας. Δηλαδή φυλάμε κάποια πράγματα εδώ, αλλά θα τα πούμε στη συνέχεια… Δηλαδή η παρουσία του Καραβέλα, ας πούμε, δεν ήταν τυχαία…

Α.Κ.: Δεν ήταν τυχαία; Αυτή είναι μία από τις ερωτήσεις μας… Με τον Καραβέλα τον Ζημενάκια κάνατε παρέα; Αληθεύει ότι τρώγατε μαζί συναγρίδες;

Τ.Π.: Συναγρίδες δεν νομίζω γιατί δεν έχει το νησί… Με τον Καραβέλα είμαστε γείτονες γιατί ο Ρωμύλος, ο αρσενικός, είναι ίδια ηλικία –ένα χρόνο μικρότερος- με το δικό μου το καμάρι και κάνανε ψιλοπαρέα τα παιδιά, πράγμα που δεν άρεσε πολύ στον Καραβέλα. Τον εκπαίδευε κάπως διαφορετικά, τον έβαζε να τραγουδάει το «μια βραδιά στο Λεβερκούζεν»

Α.Κ.: Οπότε δεν αληθεύει ότι προσευχόσαστε μαζί στο παρεκκλήσι της βίλλας;

Τ.Π.: Όχι, δεν έχω μπει στη βίλλα, δεν ήρθε κανένας στη βίλλα, ούτε ο ίδιος.

Το παρεκκλήσι το έχω δει γιατί το αγιογράφησε μια φίλη μου, υπήρχε η εντολή να κάνει τις αγιογραφίες κατ’ εικόνα και ομοίωση της οικογένειας Καραβέλα.

Α.Κ.: Εδώ πρέπει να σε ρωτήσω γιατί έφερες το Νταλάρα και τη Μαντόνα στο νησί;

Τ.Π.: Κοίτα να δεις, πρέπει ν’ αλλάξει κατηγορία το νησί. Δεν είναι ότι το κανονίζω εγώ, έτσι πρέπει να γίνει. Όπως θα γίνει η καταστροφή του πλανήτη το 2012 έτσι και η Αντίπαρος πρέπει να αποκατασταθεί αλλάζοντας κατηγορία, να φύγουν τα τσικό τώρα, Πανούσης κλπ, αυτά είναι μικρά ονόματα, μιλάμε τώρα να περάσουμε…

Α.Κ.: σε ένα άλλο επίπεδο.

BL.: Δηλαδή είναι βάσει σχεδίου…

Τ.Π.: Ναι. Το ίδιο είναι τώρα ο Τομ Χανκς ή η Μαντόνα; Θα έρχονται οι παπαράτσι, δεν θα σκάει εδώ ο κάθε καραγκιόζης τριτοκοσμικός δημοσιογράφος. Θα σκάνε δημοσιογράφοι σημαντικοί.

Α.Κ.: Μια που λέμε για καινούριες αφίξεις… Χθες γράφτηκε πως η συνάντησή σου με τον «Ακατονόμαστο» θα γίνει στη «Μαργαρίτα». Αυτό αληθεύει;

Τ.Π.: Ναι… Θα γίνει πιστεύω…

Α.Κ. : Έτσι γράφτηκε στις κυριακάτικες εφημερίδες.

Τ.Π.: Εκτός δικαστηρίου θα κάνουμε κάποιες εμφανίσεις, θα καλέσουμε και κάποια πρόσωπα που έχουν σημαδέψει την αμοιβαία μας παρουσία στα κοινά γιατί όλα αυτά με τον Ακατονόμαστο, κι αυτά βάσει σχεδίου είναι… Να τα πάρω λίγο από την αρχή; Με το Σωρό, πώς ήρθα εδώ;

Α.Κ.: Ναι.

Τ.Π.: Εγώ ήρθα το 80, με το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή ήρθα λίγο πριν έρθει το ρεύμα στην Αντίπαρο, δεν είχαμε δρόμο, εγώ ήρθα εξαιτίας της Λα Λούνα, το πήρε ένας φίλος μου κι ήρθα κι εγώ να τον βοηθήσω να το φτιάξει…

Α.Κ.: Για το ΠΑΣΟΚ τώρα, επειδή το ανέφερες, είχες πει κάποτε «από το ΠΑΣΟΚ στο χειρότερο». Θα μπορούσαμε να πούμε τώρα ότι είναι «από το χειρότερο στο ΠΑΣΟΚ»;

Τ.Π.: Ε… Ναι καλά πάει έτσι. Κι ανάποδα, το ίδιο είναι. Είχε έρθει και ο Τσουκάτος προχθές, τον είδα…

BL.: Για πες μας λίγο για τον Σωρό αφού ξεκίνησες έτσι…

Τ.Π.: Λοιπόν ο Σωρός γράφεται με ωμέγα, έτσι; Γιατί έχουν αρχίσει διάφοροι από αυτούς τους περίεργους τους νταλαρείς και τους φαρισαίους που παρεισφρύουν εδώ στο χώρο να αλλάζουν την ουσία των πραγμάτων, δηλαδή το γράφουν με δύο «ο» για να λένε ότι είναι από τον Σορόκο, δηλαδή το μέρος ότι το χτυπάει ο Σορόκος αλλά είναι Σωρός με «ω», είναι η Σωρός, δηλαδή το πτώμα, και όταν λέμε Το Πτώμα εννοούμε με κεφαλαίο, δηλαδή είναι ο Αντίχριστος. Εγώ υποστηρίζω την δικιά μου θεωρία, πρώτη φορά την βγάζω στη δημοσιότητα… Δεν ξέρω αν μπορεί να το αντέξει το blog.

Α.Κ.: Ναι, μπορούμε, συνέχισε..

Τ.Π.: Όχι, είναι πολύ σημαντικό αυτό που θα σας πω… Εδώ βρίσκεται ο τάφος του Μεγαλέξανδρου, αυτή είναι η δικιά μου θεωρία, έχει καταστρέψει τελείως το νησί, ήρθε ο Νταλάρας, άμα έρθει κι ο Μεγαλέξανδρος τελειώσαμε... Ξέρεις τι θα γίνει από ορδές οικοπεδομάχων, θα έρθουν οι Μακεδόνες οι τρελοί, γιατί το έχω μελετήσει και είναι σίγουρα έτσι τα πράγματα… Όποιος έχει πάρει εκείνο το σημείο, το οικόπεδο εκείνο του Σωρού, έχει καταστραφεί, έχει πεθάνει… Τώρα δεν θέλω να πω άλλα κι ελπίζω να μην το διαβάσει και ο ιδιοκτήτης ο νυν ο οποίος κινδυνεύει, είχε ένα ατύχημα προχθές. Πάντως η καταστροφή θα ξεκινήσει από δω, θα αποκαλυφθεί και ο τάφος, τον έχει διαλέξει ο Μέγας Αλέξανδρος, είναι ιστορικά τεκμηριωμένο ότι έχει έρθει εδώ ο Μέγας Αλέξανδρος, έχει επισκεφτεί το σπήλαιο… Αυτό το διαπίστωσα εγώ, δηλαδή το διαπίστωσα όταν ήρθε μια ομάδα τουρτουριστών, με πούλμαν, οι οποίοι ακολουθούσαν την πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και είχαν έρθει κι εδώ. Επομένως, αν ήσουνα εσύ, έβαλα τον εαυτό μου, επειδή πιστεύω και στο μεγαλοϊδεατισμό , έβαλα τον εαυτό μου στο πώς θα σκεφτόταν ο Μέγας Αλέξανδρος κι αν θα ‘μουνα εγώ θα σκεφτόμουνα: τι πιο ξεκάρφωτο μέρος από αυτό εδώ το κωλονήσι, που δεν το ξέρει κανένας... Είχανε και πρόβλημα τότε γιατί πειράζανε τους τάφους και εδώ ήταν ένα ξεκάρφωτο μέρος. Από τότε υπάρχει ένας πόλεμος, λίγοι καλοί πολλοί κακοί, βεβαίως τελικά ο καλός κερδίζει.

Α.Κ.: Τελικά το νησί φαίνεται πως έχει μεταλλαχτεί. Σου αρέσει που το νησί των φρικιών έγινε νησί των χολιγουντιανών;

Τ.Π.: Παραμένει νησί των φρικιών με την ουσιαστική σημασία της λέξης, γιατί όλοι αυτοί οι πλούσιοι είναι χοντρά φρικιά.

Α.Κ.: Είναι χειρότερα φρικιά από τα φρικιά.

Τ.Π.: Όχι, είναι τα πραγματικά φρικιά. Τα άλλα είναι ιμιτασιόν. Δηλαδή στην αρχή κάπως είχαν έρθει κάποια κανονικά φρικιά, δηλαδή κάτι πανκ κτλ. Τώρα έχουν έρθει κάτι ιμιτασιόν φρικιά και τα κανονικά φρικιά είναι αυτοί οι μαυροχρηματάδες οι λεγόμενοι, οι οποίοι ξεπλένουν οφ-σορ εταιρείες κυπριακές στο όμορφο νησί μας. Το σύμπλεγμα των νησιών είναι Οφσόρες όπως λέμε Αζόρες. Η Μαντόνα αληθεύει ότι πήρε τα Παντερονήσια; Έχετε μάθει;clip_image002

Α.Κ.: Σιφνέικο εγώ έχω μάθει.

Τ.Π.: Η Πράντα έχει πάρει τα Μοναστήρια; Αληθεύει αυτό;

BL.: Θα τα πάρει κι η Πράντα…

Α.Κ.: Αφού λοιπόν είπες για τα off-shore, έχω να σου κάνω μια ερώτηση. Τι κοινό έχουν ο Εφραίμ, ο Ρουσόπουλος και ο Βουλγαράκης;

Τ.Π.: Πνευματικό παιδί του Εφραίμ είναι ο Ρουσόπουλος.

(εκείνη τη στιγμή πετάει ένα πουλί μέσα στη νύχτα, οπότε λέει:)

Αυτά είναι ψυχές που πετάνε…

Ο Βουλγαράκης για μένα είναι, θα το πω, μια λύτρωση γιατί πάντα είχα πρόβλημα, δεν μπορούσα να ξεχωρίσω Βουλγαράκη - Μειμαράκη. Αυτούς τους δύο πάντα τους μπέρδευα. Τώρα με το σκάνδαλο αυτό των μοναστηριών ξέρω ποιος είναι ο… να, πάλι τους μπερδεύω. Εν τω μεταξύ είχαν και οι δυο μουστάκια και τα ξυρίσανε, αυτή είναι η μαλακία.

BL.: Με τόσους κλέφτες στο νησί πως γίνεται να έχουμε τόσο χαμηλή εγκληματικότητα;

Τ.Π.: Κοιτάξτε, αυτό είναι χωροταξικό το θέμα γιατί δεν μπορεί να φύγει εύκολα ο κλέφτης από εδώ, δηλαδή είναι αυτά τα κωλο-φερυμπότ που κόβουνε φάτσες και όποιος μπει μέσα ή όποιος βγει τον ξέρουνε. Δεν μπορείς να φύγεις εύκολα. Δεν μπορείς να βγάλεις πράγματα. Αν και είχαμε το πρώτο κρούσμα…

BL.: Στην Πάρο;

Τ.Π.: Όχι εδώ. Πρώτη φορά στην ταβέρνα του Κώστα κλέψανε μια ροτόντα, ένα τραπέζι. Είναι είδηση, γιατί τα σπίτια μας τα ‘χουμε ανοιχτά τόσα χρόνια. Είναι πολλά πράγματα.

BL.: Η κλοπή έχει να κάνει με το ότι ήρθε στο νησί ο Τσουκάτος;

Τ.Π.: Αυτό ναι..Ταυτόχρονα έγινε. Όχι, όχι το προηγούμενο βράδυ..

Α.Κ.: Εθεάθης με τον Τσουκάτο.

BL.: Ήσουν 15 μέτρα πίσω από τον Τσουκάτο.

Τ.Π.: Συναντηθήκαμε στο φαρμακείο.

BL: Ναι, και λέμε: Μετά τη χειραψία είχες όλα σου τα δάχτυλα ή σου έλειπε κανένα δάχτυλο;

Τ.Π.: Ξέρεις τι; Το πρόβλημα είναι ότι δεν τα παίρνουν αυτοί οι καημένοι τα λεφτά, τα παίρνει το κόμμα. Αυτοί φορτώνονται μόνο τη ρετσινιά από ό,τι έχω καταλάβει, γιατί σε ένα φτωχικό σπιτάκι έμενε κι αυτός, δεν πήγε σε καμιά βίλλα.

Α.Κ.: Για αυτό που λέγαμε πριν, για τον Εφραίμ κτλ, για παπάδες και ορθοδοξία, είχες πει παλιότερα ότι υπάρχει σύγκρουση μεταξύ της Στοάς της Αντρούκλας και της Στοάς της Λούγκρας. Ποια νομίζεις ότι επικρατεί σήμερα;

Τ.Π.: Αντρούκλα, αντρουά…

Α.Κ.: Αντρουά, ε;

Τ.Π.: Αν και άκουσα από ντόπιους εδώ έτσι πολύ βαρβάτους Έλληνες ότι έχουμε μια μετάλλαξη της Αντιπάρου και μια μεταφορά του γκέι στοιχείου από τη βόρεια Μύκονο. Εγώ είμαι στο κίνημα «λευτεριά στη βόρεια Μύκονο»…

Α.Κ.: Να δώσουμε λευτεριά…ναι.

Τ.Π.: Και…υπάρχει αυτή η προοπτική να γίνει το νησί γκέι, που είναι πάρα πολύ καλό. Νομίζω με το έντονο φρικιό, το στοιχείο των πλουσίων, δηλαδή που υπάρχουνε τα φρικιά οι πλούσιοι…

Α.Κ.: Ναι… Ως ποια προοπτική είναι καλό; Το να γίνει γκέι;

Τ.Π.: Πάμε τώρα για μια καταστροφή, έτσι; Μια μεταφυσική καταστροφή. Όσο απομακρυνόμαστε από το μεταφυσικό στοιχείο και περνάμε στη λογική τόσο θα υποφέρουμε και θα περνάμε άσχημα. Οπότε περιμένουμε την καταστροφή.

Α.Κ.: Οπότε θεωρείς ότι το νησί είναι Αντιμύκονος;

Τ.Π.: Το νησί είναι τώρα... Εγώ αισθάνομαι λίγο έξω από τα νερά σαν αντιπάριος. Γίνεται ήδη… Γιατί το νησί είναι όπως μάλλον το είχα φανταστεί από την αρχή, όπως δουλεύει το πράγμα του real estate. Να πούμε λίγο πως δουλεύει το σύστημα αυτό, το real estate. Είναι απλό, παρακολουθείς που πάνε τα φρικιά διακοπές. Τα φρικιά πάντα έχουν ένα ένστικτο, βρίσκουν τα σωστά μέρη. Δηλαδή τώρα μπορεί ένας που θέλει να επενδύσει σωστά, να δει πού έχει τα πολλά φρικιά. Είναι η Σίκινος, είναι η Ίος, είναι τα επόμενα…

Α.Κ.: Έχει φρικιά η Ίος;

Τ.Π.: Έχει… Έτσι ξεκίνησε η Μύκονος. Εγώ ξεκίνησα ως φρικιό στη Μύκονο, στο Paradise ήμουνα πορτιέρης πριν από πολλά χρόνια. Μετά έρχονται οι πλούσιοι, διώχνουν τα φρικιά. Κι εδώ κάποια εποχή είχε γίνει αυτό. Δεν ξέρω αν το προλάβατε. Το προλάβατε που τα πλάκωσαν στο ξύλο οι ντόπιοι;

BL.: Εδώ στη συναυλία που είχες παίξει…

Τ.Π.: Δεν έχω παίξει εδώ.

BL.: Δεν έχεις παίξει ποτέ εδώ;

Τ.Π.: Όχι… Ήταν μια αποθέωση της ελευθεροτυπίας και της εφημερίδας της συγκεκριμένης και της Ελευθεροτυπίας σαν εφημερίδα, η οποία έγραψε μια ολόκληρη κριτική για τη συναυλία, η οποία δεν έγινε γιατί είχα μια βαριά ωτίτιδα, που πόναγα πολύ και δεν μπορούσα ούτε να μιλήσω, και ακυρώθηκε η συναυλία. Παρόλα αυτά η Ελευθεροτυπία έγραψε ολόκληρη κριτική.

Α.Κ.: Γιατί πέρυσι η κοινοτάρχης Αντιπάρου κυρία Βαρβάρα Μανέτα…

Τ.Π.: Βαρβάρα είναι η Μανέτα;

Α.Κ.: Ναι, ναι, ναι Βαρβάρα Φαρούπου-Μανέτα (Βαρβέτα για συντόμευση) στη γιορτή της Αγίας Μαρίνας διάλεξε το Σαλαμπάση να τραγουδήσει αντί για εσένα;

Τ.Π.: Ο Σαλαμπάσης έχει κάνει το «σ’ αγαπάω μ’ ακούς;», εγώ έχω κάνει το «σ’ αγαπώ γαμώ το Χριστό μου». Επομένως δε συναντιούνται οι καλλιτεχνικοί μας δρόμοι.

Α.Κ.: Όχι, με τίποτα. Λοιπόν, έχω και μια άλλη ερώτηση…

Τ.Π.: Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση; Τα σκουπίδια; Τα έχει πάρει η Πάρος τα σκουπίδια;

Α.Κ.: Τα σκουπίδια, ναι… Προς το παρόν τα παίρνει σιγά σιγά η Πάρος.

Τ.Π.: Έχουνε στην Πάρο ΧΥΤΑ;

Α.Κ.: Ναι, αλλά πάρα πολύ σιγά…

Τ.Π.: Γιατί δε θέλει να τα δώσει τα σκουπίδια…

Α.Κ.: Όχι, τα θέλαμε δικά μας τα σκουπίδια, δεν τα δίναμε καθόλου.

Τ.Π.: Αφήνουν λεφτά τα σκουπίδια. Δεν είναι απλή υπόθεση.

Α.Κ.: Εσύ και η cult La Luna είστε σημαία του νησιού. Θεωρείς τον εαυτό σου cult μορφή του νησιού.

Τ.Π.: Εγώ αισθάνομαι σαν τον πελεκάνο. Όπως είναι ο πελεκάνος στη Μύκονο, είναι ο Τζιμάκος στην Αντίπαρο.

BL.: Τον βιάσανε τον πελεκάνο όμως..

Τ.Π.: Αυτό είναι το όνειρό μου…

Α.Κ.: Και αφού μιλάμε για βιασμούς και σεξ και τέτοια πράγματα….

Τ.Π.: Τι κάνεις το βράδυ;

Α.Κ.: Έχω να σε ρωτήσω αν η σεξουαλική σου ζωή έχει ανέβει εδώ στην Αντίπαρο. Είναι πολύ σημαντική ερώτηση αυτή.

Τ.Π.: Αν έχει ανέβει εδώ στην Αντίπαρο; Μα, είναι μονίμως ανεβασμένη. Το target group μου είναι βοηθός πιστολάκι, πωλήτριες super market, τέτοια…

Α.Κ.: Έχεις μία σχέση με την εργατιά απ’ ότι βλέπω.

Τ.Π. Μα αυτά τα κορίτσια που εργάζονται έχουν και οργασμική ικανότητα, οι άλλες είναι…. Αυτές τις καταλαβαίνεις στο χορό. Παλιά είχαμε άλλα κριτήρια. Πηγαίναμε στην παραλία που ήταν ο γυμνισμός, γιατί τώρα τα έχουν καταστρέψει όλα με τον συντηρητισμό, και έβλεπες ρε παιδί μου τι θα κάνεις το βράδυ, έβλεπες το εμπόρευμα ας πούμε, τα χελιδονάκια που ερχόντουσαν. Τώρα είναι τελείως διαφορετικά τα πράγματα, τώρα πας και χορεύεις. Χορεύεις με την κοπέλα και στο χορό καταλαβαίνεις με τον τρόπο που χορεύει, αν έχει ρυθμό. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι κοπέλες είναι άρρυθμες, και τα αγόρια, αλλά τώρα σου λέω για τις κοπέλες. Κι εκεί καταλαβαίνεις ότι δεν έχει… Αν είσαι επαγγελματίας του είδους όπως είμαι εγώ. Εγώ είμαι συλλέκτης γυναικείων οργασμών. Θα ‘θελα να επεκταθώ κι αλλού, σου λέω ότι από το χορό και τον ρυθμό καταλαβαίνεις αν είναι οργασμική ή ανοργασμική.

Α.Κ.: Υπήρχε παλιότερα ένα σύνθημα: «Κορίτσια ο Τζίμης». Ισχύει ακόμα;

Τ.Π.: Ναι, αυτό ήταν ένα σύνθημα από μία εκπομπή που είχα κάνει για την τηλεόραση η οποία δεν παίχτηκε ποτέ. Λεγότανε «κορίτσια ο Τζίμης» και την πήρε ο Βενιζέλος την κασέτα μόλις την είδε, την πήρε μαζί του και δεν παίχτηκε ποτέ.

Α.Κ.: Τελικά τι σε φτιάχνει στην Αντίπαρο;

(συνεχίζεται…)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ρακέτες στην παράλια του Σωρού με τον Τζίμη έπαιξαν οι Ibis, Antipariafwni, Antiparos-blog και εμεις

Την συνέντευξη πήρε η Αθανασία Κουρέτα

Στο word βοήθησε και η Βασιλική

photo digi

photoshop Ibis

ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ...ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ ...ου ...ου ...ου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου