Σάββατο, 22 Αυγούστου 2009

Η Ι. Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΕ ΕΥΗΜΕΡΕΙ ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ !!!!! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΠΕΙΡΑΧΤΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!

ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ, ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ !...

Η Εταιρεία Ι.Δ.ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ξεκίνησε, ως «μικρό μαγαζί», το 1908, από τον Ιωάννη Δ. Παπαθανασίου, παππού του σημερινού υπουργού Οικονομίας, Γιάννη Δ. Παπαθανασίου.
΄Oπως το ιστορικό της εταιρείας, αναφέρει «…από κατάστημα γενικού εμπορίου σιδηρικών και οικιακών ειδών στην αρχή, εξελίσσεται σε εξειδικευμένη επιχείρηση οικοδομικών υλικών, εισάγοντας στην Ελληνική αγορά προϊόντα που αναγνωρίσθηκαν από τους τεχνικούς της εποχής εκείνης για τη συμβολή τους στην αισθητική βελτίωση, αλλά και στην άνοδο του ποιοτικού επιπέδου της οικοδομής.
Η μετατροπή της επιχείρησης σε Ανώνυμη Εταιρεία και η μεταστέγασή της στις σημερινές εγκαταστάσεις όπου εκτίθενται σε λειτουργία σχεδόν όλα τα προϊόντα, την καθιέρωσαν σαν την πρωτοπόρο του κλάδου της…».

Η «Ι. Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε.», εξελίχθηκε και αναπτύχθηκε από το Γιάννη Παπαθανασίου. ΄Hταν και είναι η εταιρεία του.
Ως ιδιοκτήτης, Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, της εταιρείας, διακρίθηκε και σε συνδικαλιστικό επίπεδο κι έφτασε στη θέση του Προέδρου του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ).

΄Οταν ο κ. Παπαθανασίου έγινε βουλευτής το 2000, παρέμεινε, κανονικά, στην εταιρεία του, η οποία και συνέχιζε τη δραστηριότητά της. Εμφανίζεται, σ΄ όλα τα βιογραφικά του, να παραιτείται από Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, στο τέλος του 2002, όταν εφαρμόζεται η διάταξη για το ασυμβίβαστο των βουλευτών, (το οποίο, βέβαια καταργήθηκε πέρσι…).

Ο υπουργός οικονομίας δεν είπε, ποτέ, δημόσια, αν έπαψε αυτός ή μέλη της οικογένειάς του, να διαφεντεύουν την εταιρεία, να την ελέγχουν, δηλαδή και να καρπώνονται έσοδα από τη λειτουργία της.
Το ερώτημα τίθεται …ακαδημαϊκώς, καθώς κάτι τέτοιο δεν αποτελεί τυπικό ζήτημα, της συμπλήρωσης, δηλαδή, κάποιων χαρτιών και την υπογραφή, κάποιων συμβολαίων : η εταιρεία Ι. Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Α.Ε., ήταν και είναι, στην ουσία, του κ. Παπαθανασίου, ως τέτοια είναι γνωστή και αυτή η «φήμη» επηρεάζει, καθοριστικά, τη λειτουργία, την πρόοδο και την ανάπτυξή της…

Κι εδώ, ακριβώς, είναι το ζουμί : η εταιρεία, που ασχολείται με τον τεχνολογικό εξοπλισμό κτιρίων, σημειώνει, τα τελευταία χρόνια, θεαματική ανάπτυξη στις εργασίες της, κάτι για το οποίο υπερηφανεύεται, όπως, επίσης υπερηφανεύεται και διαφημίζει την πελατεία της, στην οποία περιλαμβάνονται ξενοδοχεία, Super Markets, νοσοκομεία, ιδρύματα, πανεπιστήμια, κατασκευαστικές εταιρείες, μοναστήρια, κατασκηνώσεις, υπουργεία, στρατόπεδα, αστυνομικά κτίρια, καζίνα, εφημερίδες, τηλεοπτικοί σταθμοί, αεροδρόμια, μουσεία, σχολεία, Τράπεζες, κ.α.

Και βέβαια, στους πελάτες της εταιρείας του κ. Παπαθανασίου, περιλαμβάνονται φορείς του κράτους και δημόσιες επιχειρήσεις, ενώ σ΄ ορισμένες κατηγορίες φιγουράρουν οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου, όπως π.χ. στα ξενοδοχεία, τα super markets και τις Τράπεζες…
Ειδικά στις τελευταίες, το πελατολόγιο της Ι.Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ είναι υπερπλήρες, μιας και συμπεριλαμβάνει όλο το αφάν κατέ : ALPHA BANK. Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Εμπορική, Γενική, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, Τράπεζα Ελλάδος, κλπ.

Το ερώτημα, όσο κι αν φαντάζει αφελές, καταγράφεται ως …αβάσταχτο : αυτή η πελατειακή σχέση της Ι.Δ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΕ, του παππού Ιωάννη, πόσο μπορεί να επηρεάσει και επηρεάζει την πολιτική λειτουργία του εγγονού Γιάννη ;

Για να προληφθούν οι επικρίσεις για εχθρικότητα και μένος, απέναντι σ΄ έναν πετυχημένο επιχειρηματία, να ξεκαθαριστεί, πως τα βέλη δεν αφορούν αυτό καθεαυτό τον Γιάννη Παπαθανασίου, αλλά την επιλογή του για τη θέση του υπουργού και μάλιστα εκείνου της Οικονομίας…
Είναι δυνατόν να ασκεί πολιτική κατά των μεγάλων επιχειρήσεων, αυτός που έχει ή – άντε – είχε, πελάτες, τις χαρακτηριστικότερες εξ αυτών ;
-Να καταπολεμήσει την ασυδοσία των Τραπεζών, ο έχων πελάτες την Εθνική, την ALPHA, την Eurobank, την Πειραιώς, την CHASE MANHATTAN, την HSBC ?...
-Να πάρει μέτρα κατά της ακρίβειας και των ανατιμήσεων κατά των πελατών του, ΑΒ Βασιλόπουλου, Αντλάντικ, Βερόπουλου, Γαλαξίας, Μαρινόπουλου, Σκλαβενίτης, Carrefour, Μετρό ?...
- Να αντιπαρατεθεί με τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, την ώρα, που πουλάει προϊόντα στον ΑΒΑΞ, την ΑΕΓΕΚ, τον ΑΚΤΩΡ, την ΑΛΤΕ, τη ΒΙΟΤΕΡ, την Ελληνική Τεχνοδομική, την ΤΕΡΝΑ ?...
-Πως μπορεί να μην κανακεύεται από τα ΜΜΕ, ο έχων στο πελατολόγιό του τον ALPHA, τον ΔΟΛ, το STAR ?...

Μήπως ανακύπτει και μια ακόμα εξήγηση, της μονοδιάστατης πολιτικής, ενάντια στον απλό πολίτη, με τα αλλεπάλληλα σφαγιαστικά οικονομικά μέτρα ?... Μήπως ?...

Υ.Γ. ΄Οσο κι αν ελλοχεύει ο κίνδυνος της υπερβολής, θα σημειωθεί και το γεγονός πως η εν λόγω εταιρεία τεχνολογικού εξοπλισμού κτιρίων, διαθέτει όλα, σχεδόν, τα προϊόντα, που μπορoύν, κατά το πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ, να ανακαινίσουν, ένα σπίτι, πριν του 1980 και να το μετατρέψουν σε οικολογικό !...

2 σχόλια:

  1. http://ixnos1.blogspot.com/2009/08/blog-post_6648.html
    Πέμπτη, 6 Αύγουστος 2009
    Αυτό είναι η διαπλοκή. κε Παπαθανασίου?

    Δεν λέμε πως είναι, κατ' ανάγκη, κακό. Ακούγεται όμως παράξενα. Για φανταστείτε την αδερφή του τσάρου της Οικονομίας να κατέχει περίοπτη θέση στο πλευρό ενός επιχειρηματία που......τ' όνομα του έχει αναμιχθεί σε διάφορες ιστορίες. Προσέχουμε τις λέξεις, δεν λέμε σκάνδαλα. Λέμε "ιστορίες" που πρέπει να ψαχτούν. Η αδερφή λοιπόν του τσάρου είναι διευθύντρια δημοσίων σχέσεων στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία που ανήκει στο Λασκαρίδη. Θα θέλαμε να ξέρουμε τι λέει επ' αυτού ο ίδιος ο υπουργός, ο κύριος Ιωάννης Παπαθανασίου

    Η αδερφή του Παπαθανασίου διευθύντρια του επιχειρηματία Λασκαρίδη...

    Θα έπρεπε να μην ξεχνούν ότι “η γυναίκα του καίσαρα” Κ.Λ.Π και όχι να κοιτούν πώς να βολέψουν όλο τους το σοι, και μετά να λένε θρασύτητα δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη και διάφορες τέτοιες ανοησίες. Εάν δεν ήταν αδελφή του τσάρου θα την έπαιρνε ο μεγάλο……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.jdpapathanassiou.gr/resume.htm


    Εταιρεία μας συμπλήρωσε 100 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.

    Με συνεχή προσπάθεια που ξεκινάει το 1908, το μικρό “μαγαζί” που ίδρυσε ο Ιωάννης Δ. Παπαθανασίου καθιερώνεται σαν μια από τις σοβαρότερες επιχειρήσεις του κλάδου της.

    Από κατάστημα γενικού εμπορίου σιδηρικών και οικιακών ειδών στην αρχή, εξελίσσεται σε εξειδικευμένη επιχείρηση οικοδομικών υλικών, εισάγοντας στην Ελληνική αγορά προϊόντα που αναγνωρίσθηκαν από τους τεχνικούς της εποχής εκείνης για τη συμβολή τους στην αισθητική βελτίωση, αλλά και στην άνοδο του ποιοτικού επιπέδου της οικοδομής.

    Η μετατροπή της επιχείρησης σε Ανώνυμη Εταιρεία και η μεταστέγασή της στις σημερινές εγκαταστάσεις όπου εκτίθενται σε λειτουργία σχεδόν όλα τα προϊόντα, την καθιέρωσαν σαν την πρωτοπόρο του κλάδου της.

    Σήμερα, παρακολουθώντας από κοντά τις εξελίξεις, όχι μόνο των προϊόντων της διεθνούς αγοράς και των ειδικών απαιτήσεων των Ελλήνων τεχνικών, αλλά και των μεθόδων οργάνωσης και λειτουργίας, πιστεύουμε πως δίκαια εξακολουθούμε να θεωρούμαστε πρωτοπόροι στην Ελληνική αγορά.

    Η εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει και που εξακολουθούν να μας δείχνουν οι πελάτες μας, όλα αυτά τα 100 χρόνια ζωής του εμπορικού μας οίκου, μας βοηθούν να συνεχίσουμε με διάθεση και συνέπεια την δραστηριότητά μας, με γνώμονα τον σεβασμό στον πελάτη και την προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή