Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

ΧΑΜΟΣ ΣΤΑ ΜΗΚΥΒΕΡΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ - ΚΑΙ Ο GEORGE ΜΕ ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΑ ΘΥΡΑΝΟΙΞΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ !!!!!

Σε πρωταγωνιστή των πολιτικών εξελίξεων καθίστανται τα Μηκύβερνα της Χαλκιδικής !!!!!
Μετά τον Kostas Karamanlis, που αναχωρεί επειγόντως στις 5-10-2009, πρωί-πρωί, για το Μασαχούτσες της Αμέρικα, όπου και θα διδάξει την ακυβερνησία στο γιουνιβέρσιτι οφ ταφτς,
και ο George A. Papandreou, άνοιξε εκλογικό κέντρο στα Μηκύβερνα της Χαλκιδικής. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό, είναι ότι ο Γιωργάκης, ξεθάρεψε από τα γκάλοπ (δηλαδή γκαλοπιάστηκε) και για να επιδείξει την ατρομία του έναντι του σάπιου ανταγωνισμού, νοίκιασε μαγαζί δίπλα στον κουρασμένο και το γέμισε αγγούρια, λάχανα κλπ οπώρες.
Μεσοτοιχία λοιπόν τα βλαμμένα, έτοιμα να μπουν επ' αλλήλων και να κατασκευάσουν τη ασυγκυβερνησία του αιώνος, μαζί και ομού.
Ο Γιωργάκης Παπανδρέου, επειδή πολλά τα έξοδα, και για να εκμεταλλευτεί τη πρωτοπορία μου, με πρωτοκάλεσε στα θυρανοίξια του, για να με επιδείξει και το μέγιστο αγγούρι του κόσμου, που κατά σύμπτωση είναι και Εβραίικο (
Πέταχ Τίκβα κοντά στο Τελ Αβίβ). Έτσι, γιατί το αίμα το έχει μπόλικο.
Εγώ πάλι, μόλις είδα το αγγούρι να εξέχει ευθαρσώς από τη θύρα του εκλογικού κέντρου, φοβήθηκα τα μάλα και πάω προς διαφυγή μου. Στη στροφή, με προλαμβάνει ο Γιωργάκης με το ολοκαίνουριο ποδήλατο με 3 ρόδες (για να μη σκοντάφτει στα εύκολα και μου λέγει: "έλα βρε κουτέ... εσένα θα σε εξαιρέσω" και με προσλαμβάνει κατά το μέρος του κέντρου του, όπου και μου επιδείχθηκε το τεραστίων διαστάσεων αγγούρι, άνευ πηδήματος (λόγω των επικείμενων εκλογών τη γλύτωσα).
Μου επέδειξε ένα βουνό αγγούρια πράσινα και τρία βουνά λάχανα και λοιπά εξαρτήματα και λέγει μου με παπανδρεϊκό καμάρι:
"Βλέπεις????? γράψτα όλα, όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μη λένε οι δεξιοί κι οι ακρογωνιαίοι, ότι είμαι ανέτοιμος για κυβερνισμό. Σήμερα γυρίζουμε σελίδα. Από αύριο, το αγγούρι θα είναι πράσινο, στο 1,80μ.
Εγώ ως ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ένα σας λέω. Προσέξτε το αγγούρι. Μετά τις 5 Οκτώβρη, εμείς θα φταίμε αν ο George αρχίσει να αγγουροκυβερνά, με αφετηρία τα Μηκύβερνα. Εγώ για παν ενδεχόμενο, θα κρατήσω μεγάλες αποστάσεις και από τα Καραμανλικά και από τα Παπανδρεϊκά αγγούρια!!!
Θα διαμεσολαβήσω δε στον σάπιο Ομπάμα, να φτιάξει μια έδρα ακυβερνησίας στο Κολούμπια και για τον George!!!!!

1 σχόλιο: