Το Ελευθεροτεκτονικό Μέγαρο της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας, στην Αθήνα.
Ούτε και στα Επτάνησα υπήρχαν μασονικές στοές έως και το 1855 !!!!! και να χτυπούν τον κώλο τους κάτω οι μασόνοι, με 1.000 χτύπους το δευτερόλεπτο, δεν θα το πετύχουν. Αντίθετα, υπάρχει τεράστιος αριθμός ντοκουμέντων, που αποδεικνύουν:
1.- Την "εκπαίδευση¨ των πρώτων Φραγγομασόνων και Αγγλομασόνων, στη Κέρκυρα και στη Ζάκυνθο, από το 1830 έως το 1855, εν όψει της αναπόφευκτης ένωσης των Επτανήσων με τη κυρίως Ελλάδα. 2.- Την υποτυπώδη ίδρυση εκεί, των δύο πρώτων "ελληνικών" μασονικών στοών. Η Φραγγοαγγλική διαμάχη διεθνών επιρροών, έχει μεταφερθεί και στους δύο διαφορετικούς τύπους μασονικών στοών που λειτουργούν στην Ελλάδα έως και σήμερα.Η πρακτορική συμπεριφορά των νεοφώτιστων μασόνων, ώστε να εκπροσωπούν επάξια τα ξένα (υπό αναχώρηση) συμφέροντα, τη πληροφορήθηκε εύκολα ο Καποδίστριας (που είχε αναλάβει Κυβερνήτης το 1827), ο οποίος στράφηκε ενεργά εναντίον τους, αποδεδειγμένα με ντοκουμέντα. Αποτέλεσμα??? Τον καθάρισαν οι αποδεδειγμένα πράκτορες των ξένων συμφερόντων (1831).
Από τις έρευνες δεκάδων ιστορικών, αποδεικνύεται, ότι οι μεγάλοι αγωνιστές του 1821, δεν είχαν καμία σχέση με τον ελευθεροτεκτονισμό (μασονία). Είναι πάγια τακτική των Εβραιομασόνων, να τεντώνουν και να αναπλάθουν και να αλλοιώνουν τα ιστορικά γεγονότα, ώστε να μπορούν με αυθαιρεσίες, να ενσωματώνουν τη δράση τους, εμπλέκοντας στις σκοτεινές δραστηριότητές τους ήρωες και λαμπερές ιστορικές προσωπικότητες, για να δώσουν αίγλη στις οργανώσεις τους. Τα παρακάτω στοιχεία, προέρχονται από ανεξάρτητους ιστορικούς και ερευνητές, που έχει συγκεντρώσει η Ηλεκτρονική Εγκυκλοπαίδεια el.Wikipedia. Αν αντιπαραβάλλεται αυτά τα πραγματικά ιστορικά στοιχεία, με τα αντίστοιχα που δημοσιεύονται εύκολα σε εφημερίδες από τους μασόνους, θα καταλάβετε τις αγεφύρωτες διαφορές. Στους μασόνους ανήκουν μόνο οι ανίκανοι, οι προδότες, οι πουλημένοι. Για να καλύψουν οι μασόνοι, τα τεράστια ιστορικά κενά, ρίχνουν προς τα έξω τα ονόματα που θέλουν και μας κοπανάνε στο κεφάλι και μια δήθεν καταστροφή των ...αρχείων τους
Ο Τεκτονισμός εισήλθε στον ελληνικό χώρο από τα Επτάνησα, την εποχή που ήταν υπό γαλλική και αγγλική κατοχή, και συγκεκριμένα από τις νήσους Κέρκυρα και Ζάκυνθο τις οποίες οι πολέμιοι της οργάνωσης αποκαλούν έως σήμερα «κερκόπορτες» του Μασονισμού.
Όπως ήταν φυσικό, ο λαός των νήσων αυτών δε συμμετείχε εκδηλώνοντας άλλοτε επιφύλαξη και άλλοτε φόβο με συνεπακόλουθες καταστάσεις. Οι εκδηλώσεις αυτές ήταν προϊόντα της άσχημης εικόνας που είχε δημιουργηθεί βλέποντας ν΄ αναμιγνύονται πρώτιστα γνωστά φιλόδοξα πρόσωπα των μικρών τους κοινωνιών με πολιτικές βλέψεις και οικονομικές διεκδικήσεις, μεταξύ των οποίων και επιφανείς Κερκυραίοι και Ζακυνθινοί, δημιουργώντας ιδιαίτερες φιλίες με τους «Φράγκους» (Ιταλο-Ενετούς), όταν οι ίδιοι οι κάτοικοι στέναζαν υπό τη δεσποτεία των κατακτητών. Μάλιστα συμπεριφέρονταν ως απελευθερωμένοι, επιδεικνύοντας καλοπέραση αυτοαποκαλούμενοι «Φραμασόνοι». Βέβαια μεγάλη επιρροή άσκησαν και οι Άγγλοι μέσω της δικής τους Στοάς, στην οποία μαθήτευσαν επίσης ντόπιες προσωπικότητες.
Στις μασονικές εκείνες επιρροές δύο δυνάμεις αντέδρασαν κυρίως, ο ελληνικός λαός, με τις παραπάνω επιφυλάξεις και η Εκκλησία, που με κάθε μέσον και περισσότερο δυναμικά, έφθανε και σε έκτροπα φανατισμού. Βέβαια τα ηχηρά ονόματα των πρώτων Ελλήνων συνεργατών, που είτε είχαν γεννηθεί και ανατραφεί στην τότε "πεφωτισμένη" Δύση, είτε είχαν διανύσει μεγάλο χρονικό διάστημα σε αυτήν, δημιούργησαν τον τεκτονικό θρύλο που στα μάτια των λαϊκών φάνταζε ως μέσο κοινωνικής καταξίωσης και οικονομικής δύναμης. Έτσι τα "τάγματα" αυτά όπως αποκαλείτο τότε κάθε είδους τέτοια οργάνωση, δε βρήκαν άμεση ανταπόκριση για να καρποφορήσουν.
Στη διάρκεια της Βασιλείας του Όθωνα δε φέρεται να υπήρξε καμία τέτοια οργάνωση στο νεοσύστατο κράτος. Περί το τέλος όμως της βασιλείας του, το 1855, φέρονται ήδη κάποιες Στοές να λειτουργούν ανεπίσημα υπό τη σκέπη της "Γκράντε Οριέντε" (Μεγάλης Ανατολής) τηςΙταλίας [19], αποτελούμενες από Ελευθεροτέκτονες μυημένους στην Κέρκυρα και ασφαλώς στη Γαλλία και την Ιταλία.
Μετά τον ερχομό του Γεωργίου του Α΄ (1863) και την "αμαχητί" κατ' απαίτησή του ένωση της Επτανήσου με την Ελλάδα, φέρονται ήδη το 1867 επτά τεκτονικές στοές να εργάζονται (ανεπίσημα) στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Χαλκίδα, την Πάτρα, τη Σύρο, τη Λαμία και το Άργος, εκτός εκείνων της Επτανήσου. Στις 16 Φεβρουαρίου του ιδίου έτους οι ελληνικές Στοές ζήτησαν την ανεξαρτησία τους από την "Γκράντε Οριέντε" της Ιταλίας. Αυτή τους δόθηκε δύο μήνες μετά, στις 10 Απριλίου 1867 και η νέα "Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδας" άρχισε να οργανώνεται, κατ’ αρχήν τον Ιούλιο του 1872, εκλέγοντας τον Δημήτριο Ροδοκανάκη (1840-1902) ως Μέγα Διδάσκαλο και αμέσως μετά σχηματίζοντας το Ύπατο Μέγα Συμβούλιο του 33ου για την Ελλάδα. Βέβαια όλα αυτά μέχρι τότε χωρίς καμία επίσημη αναγνώριση από το Ελληνικό κράτος.
Το 1928 η Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδας κατάφερε να αναγνωριστεί ως ίδρυμα, ενώ το Ύπατο Μέγα Συμβούλιο σχημάτισε μία κοινωνία του Αστικού Κώδικα. Το 1936, με την αναθεώρηση του Τεκτονικού Συντάγματος της, η Μεγάλη Ανατολή μετονομάστηκε σε Μεγάλη Στοά της Ελλάδας[20]. Το 1976 ορισμένοι έλληνες Ελευθεροτέκτονες αποφάσισαν να εισαγάγουν τον Τύπο της Υόρκης(York Rite), ενώ έως τότε υπήρχε μόνον ο Σκωτικός Τύπος(Scottish Rite). Όταν η Μεγάλη Στοά της Ελλάδας ανακάλυψε πως το νέο σώμα δε θα δεχόταν τις δικές της παρεμβάσεις στη διοίκησή του, απείλησε με διαγραφή τα μέλη του. Αυτή η συμπεριφορά τελικά οδήγησε το Μάιο του 1986 στην ίδρυση της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδας[21][22].
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου