Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο "troktikos" ΜΕ ΤΟΝ explorer ΚΑΝΟΝΙΚΑ

Τρίτη, 29 Σεπτέμβριος 2009

Από explorer μπαίνετε χωρίς μάσκα


Ενημερώστε και τους φίλους σας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ιού στο troktiko και απλά πρέπει να αγνοήσετε την μάσκα και να πατάτε κάτω δεξιά.

ΕΠΙΣΗΣ από explorer δεν υπάρχει μάσκα οπότε μπαίνετε εύκολα.

Όμως μας είπαν ότι είναι θέμα χρόνου να το διορθώσουν. Όμως και τώρα μπαίνετε χωρίς πρόβλημα. Δεν υπάρχει ιός

Ο ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ, μπήκε πριν από λίγο χωρίς πρόβλημα.

......και ..αμω τα προγράμματά μας.....

2 σχόλια:

  1. ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ:
    Ότι γράφω, αντιστοιχεί σε πραγματικά στοιχεία. Αν έχεις κάτι στείλτο μου. Αν είσαι ποιο παρατηρητικός, θα ξεχώριζες ουσιώδη διακριτική διαφορά, πάνω σε αυτό που λες. Σε κάθε περίπτωση, ερευνώ αν υπάρχει πραγματικός διωγμός και είμαι έτοιμος να σταθώ σε οποιονδήποτε διώκεται. Εδώ είχαμε τεχνικό πρόβλημα και το θέμα έχει λήξει.
    ΕΠΙΜΕΝΩ: αν έχεις ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ, στείλτα μου και δεν εννοώ απλή καταχώρηση αντιπάθειας ανταγωνιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το οτι δεν "εβαλες" το σχολιο μου, δειχνει καποια αδυναμια σου. (Οι επισκεπτες σου πρεπει να ξερουν περι τινοςπροκειται). Αν περιειχε χυδαιοτητες μαλιστα. Αλλα δεν ηταν τετοιο.

    Ο/οι Τρωκτικο ειναι μια αθλια και γλοιωδης κουτσομπολο-ιστοσελιδα που για να αυξησουν την επισκεψιμοτητα τους καταφευγουν σε ΟΛΑ τα μεσα. Ακομα και στην πορνογραφια. Μια "βολτα" στην σελιδα του(ς) και θα πειστης.
    Μ' αυτη την λογικη σου εστειλα το σχολιο μου. Γιατι βλεπεις καταπιαστηκαν και με το Ιραν τωρα.
    Ακολουθουν δηλαδη την "προσφιλη" Δυτικη γραμμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή