Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ 1.000.000 € ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ.

ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΥΜ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ
Με αφορμή σχόλιο ανώνυμου με 15% Καρατζαφέρη, από αυτά που δεν γουστάρω να βγάζω στον καθαρό αέρα μου, σημειώνω το παρακάτω:
Δεν είναι φανερό μόνο στα μάτια τα δικά μου, αλλά στη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού, το ότι ο Καρατζαφέρης σπαταλά σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, περισσότερα χρήματα για αφίσες και τηλεοπτικά σποτ, από ότι τα λεγόμενα κόμματα εξουσίας.
Εφόσον δεχόμαστε (κι εγώ φυσικά), ότι τα λεγόμενα κόμματα εξουσίας μαζεύουν μαύρο χρήμα, να βγει ο Καρατζαφέρ και να μας πει για το πόθεν έσχες του πακτωλού χρημάτων που σκορπάει σε διαφήμιση.
Εγώ είμαι Αρβανίτης και στη φάρα μου, όλοι κάναμε κάτι γι αυτόν τον τόπο. Όταν οι Αρβανίτες ξαναβάφτισαν την ΕΛΛΑΔΑ, οι Καρατζαφέρ μιλούσαν ακόμα Τούρκικα.
Εσύ ...32χρονε πες μου, τι ξέρεις για τη φάρα του Καρατζαφέρ και εκτός από τη σάπια ρητορεία του για πατριωτιλίκι που δεν έχει ούτε δράμι, τι ξέρεις???
Που και ποιον πολέμησε ο πατριδοκάπηλος?????
Αν είναι να πιάσει 15% ο Καρατζαφέρ, θα πρέπει να πάμε όλοι να πνιγούμε!!! ΟΛΟΙ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου