Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ

"ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝΝΟΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΘΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ-ΜΕ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΜΕΣΑ (ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΩΤΙΕΣ , ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ κλπ) ΕΝΟΣ ΑΘΛΙΟΥ , ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ , ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΦΙΛΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.
Η ΕΙΣΑΙ ΒΑΛΤΟΣ Ή ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ Ή ΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΤΟΣ.
ΔΙΑΛΕΞΕ ΚΑΙ ΠΑΡΕ. ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΦΙΛΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ.
ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ "
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ
Στρατηγέ, εσύ είσαι επί των στρατιωτικών μαχών και των αντίστοιχων επιτελικών σχεδιασμών. Δεν μπορώ ούτε και θέλω να σε ανταγωνιστώ, σε θέματα που μπορείς εύκολα να τα πληροφορείσαι και ανάλογα να τα αναλύεις. Ακόμα κι αν δεν τα καταλαβαίνω, δεν θα βιαστώ να σας πω "βλαξ" ή "βαλτόν", επειδή απουσιάζεις στο μέτωπο και δεν βλέπεις τις κουράδες που έχουν περικυκλώσει τα Δημόσια Νοσοκομεία.
Εγώ ο ταλαίπωρος, είμαι ένας απλός πρώην Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. (Υγείας- Πρόνοιας) και εκεί μπορώ να έχω πληροφόρηση και κυρίως έχω μεγάλη εμπειρία να τα αναλύω οικονομικοτεχνικά και αν υπάρχουν στοιχεία, μπορώ να αποδείξω την ύπαρξη σκανδάλου.
Θα ήθελα παρεπιμπτώντος να σε διαβεβαιώσω, ότι δεν αμφισβητώ την μασονικότητα του George, της Margaret και όλης του της φάρας, που είναι Εβραίοι σε ευθεία γραμμή. Κοντολογίς, τον έχω χεσμένο και αν με διάβαζες προσεκτικά, εύκολα θα εύρισκες χοντρά μου θέματα για τους μασόνους και τα εδώ ξευτιλισμένα όργανά τους.
Όμως τα στοιχεία λένε και ουρλιάζουν, ότι και ο Καραμανλής και η σκατοπαρέα του (Σουφλιάς, Αβραμόπουλος, Παπαθανασίου, Ντόρα, Σαμαράς, Σπηλιωτόπουλος, Δούκας, και τα άλλα καλόπαιδα) κατοικοεδρεύουν στο ίδιο κοτέτσι.
Στρατηγέ μου, μπορεί να μη με καταλαβαίνεις, αλλά όσα γράφω, από φιλοπατρία τα γράφω, για να φύγει το σάπιο καθεστώς που κυβερνά τα 6 τελευταία χρόνια, κι αν τυχει να έλθει ένας άλλος σάπιος, αυτό δεν είναι λόγος για να κάνω πλάτες στους τωρινούς σάπιους.
Απευθυνόμαστε σε απλούς ανθρώπους και θέλουμε (ο καθένας από το πόστο που πιστεύει ότι κατέχει), να δείξουμε τι καθίκια μας κυβερνάνε.
Λοιπόν, όσα έχω γράψει για τον Αβραμόπουλο και τη παρέα του, μπορώ να τα αποδείξω.
Επίσης αν μου στείλει κάποιος κάποιο θέμα, άλλης ειδικότητας που να το καταλαβαίνω, δεν διστάζω να το προωθώ και με το δικό μου ιστολόγιο.
Δηλαδή τι πρέπει να κάνουν όλοι οι άλλοι??? Να βάζουν και να ξαναβάζουν και να ξαναβάζουν τα θέματα που αναρτάτε στο ιστολόγιό σας, για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους???
Γιατί γίνεσαι πικρόχολος;
Μια και κατέχεις το αντικείμενο, βούτα τον Καραμανλή, τον Μεϊμαράκη, τη Ντόρα και τις σκυλοπαρέες τους και γάμα τους το κέρατο.
Δηλαδή τι???? Βλέπεις τι θα μας κάνουν τα σκυλιά που θα έλθουν και δεν μπορείς να δεις τι κάνουν ή τι δεν κάνουν τα μασονικά σκυλιά των 6 τελευταίων ετών??? Πλάκα μας κάνεις???
Αν ο κόσμος κατανοήσει με απλά λόγια, τι κάνουν ή τι δεν κάνουν οι μασόνοι σε καθημερινά θέματα, μήπως θα διευκολυνθεί για να καταλάβει και πιο πολυσύνθετα προβλήματα????
ΕΠΙΛΟΓΟΣ
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ??????
ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΨΑΞΕ....
ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΑΛΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου