Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

ΒΡΕ ΝΤΙμπεϊτ ΠΑΘΑΜΕ..??? ή ΠΟΣΟ ΜΑΚΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ..???

Μετά τη Χούκλη, έγινε κι αυτό. Παρά τη κούραση τη δική μου και του συνεργείου απορρημάτων μου... παρά το πεπερασμένο της ώρας και καθυστέρησής μου, υποχώρησα..... Τι να κάνω??? αποδέχθηκα...!
Με επισκέφθηκαν οι περί ου ο λόγος κουρασμένοι υποψήφιοι Πρωθυπουργοί, γονατώθηκαν προσκυνητές, έντρομοι ενώπιόν μου και δακρύβρεχτοι με παρακάλεσαν να τους το κάνω κι εγώ, ενώπιος-ενωπίω.
Ορθώς το καταλάβατε, γιατ' είστε και γαμώ το ΆϊΚιού σας, όσοι με διαβάζετε. Μου ζήτησαν να τους Ντιμπεϊτίσω δημοσίως. Ανέλαβα επειγόντως τον εθνικό συντονισμό και ανέθεσα τη δημοσιογραφική μεταμέλεια, στον φίλο ΚουΚουΈλο μου.
Δεν μπορούσε να γίνει διαφορετικά, γιατί η τύχη της μαρτυρικής και μαρτυριάρας χώρας, κρέμεται από έναν ή μια τρίχα, για το ποιος από τους δύο είναι λιγότερο ηλίθιος στο κυβερνήσαι, για το ιδικό μας κυβερνηθείναι.
Τι να κάνω??? Μου ομολόγησαν, ότι οι εκατέρωθεν ταμίες κακόμαθαν και έκλεψαν και το κομματικό και το δικό τους ταμείο και τα έχασαν όλα στο υπό ανέγερση νέο χρηματιστήριο της Θεσσαλονίκης, ο και ίδρυσαν οι πουΤσετσένες επενδύτριες!!! Τσάμπα τους το έκανα, έτσι να πάνε στα χαμένα και να μη τους ξαναδώ, εδώ....... εδώ μιλάμε για πολύ Εθνικό συμφέρον...........
Όλο το παιχνίδι παίχθηκε στην εικονιζόμενη φάση!!! Τους πιάσαμε αδιάβαστους και απροετοίμαστους κι έπαθαν πρόωρη εκκατούρηση, που αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω στους φίλους μου στο Ε.Κ.Α.Β., για να μου φέρουν από δυο αλλαξιές εσωεξώρουχα, οίκοθέν τους!!!
Τελικά είχαμε διακοπή στο 87 λεπτό, προκειμένου να προετοιμαστούν εκ νέου και ξανά, να λάβουν τα διουρητικά τους άνευ αμφεταμινών, να εξασκηθούν στο καμπανωτό κατούρημα και στο ευθύβολο.
Συμφωνήσαμε, να διεξαχθεί η τελική μάχη το μεσημέρι της Κυριακής 4-10-2009, μόνο παρουσία μου, στη Πλατέα Αντισυνταγματικής Συμπεριφοράς του Προέδρου της Hellenic Δημοκρατίας.
Ως τότε, ξέρετε τι θα κάνετε.
Πόρτα-πόρτα... σπίτι-σπίτι... καφενείο... κομμωτήριο.. πιτσαρία......
Από Αλεξανδρούπολη μέχρι Στρόπωνες.... από Στρόπωνες μέχρι Χανιά.... από Ζάκυνθο μέχρι Μυτιλήνη... Χίο.... Νάξο.... Ικαρία... Παξοί... Φούρνοι... Αθήνα.... Σαλονίκη... Καβάλα....
Συμμετέχουμε όλοι.... Στο ψηλό - χοντρό κατούρημα......
...............Έτσι για τη πλάκα μας και γιατί ......
.....Μόνο εμείς μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα...!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου