Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟ MULE-MOBILE ARTILLERY ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΚΥΡΗΧΘΗΚΕ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ!!!

Επειδή κάποιες φανατίλες μου από Κιλκίς μεριά, είχαν μεγάλες απορίες, για τη δημοσιοποίηση της αθρόας προσέλευσης και συμμετοχής στελεχών, στις νέες Μουλαροκίνητες Ταξιαρχίες, που θα αντικαταστήσουν τις μηχανοκίνητες πυροβολαρχίες και τα μηχανοκίνητα άρματα, στις παρελάσεις των Εθνικών Εορτών του Ισραήλ,
και επειδή, λέγω, μου εκφράσθηκαν "επωνύμως" ως παρακάτω:
Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ, ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚ...":

===den exeis to suenos na anarthseis ta "kolakeytika" sxolia poy soy st;elnoyn oi syn;ellhnew.
ΑναΡΩΤΉΘΗΚΕς ΜΉΠΩς ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΡΈΑ ΛΕΊΠΕΙ Η ΑΦΕΝΤΙΆ ΣΟΥ;===
Δεν το άντεξα, έψαξα και βρήκα την άκρη. Όπως βλέπει ο φίλος μου, δεν έχω να κρύψω τίποτα (ενώ αυτόοοοοςςςς!!!!!!!!) και παραδέχομαι ότι δραπέτευσα προ 3 ημερών από το κρυφό στρατόπεδο Ben Vagelis του Τελ Αβίβ, προς άγνωστη κατεύθυνση, αφού πρόλαβα και έδωσα μια ξεγυρισμένη στον Τζέφρι.
"Θα σε κυρήξω ανιπότακτο" ούρλιαξε ο Ben!!!!!
"Στα απ' αυτά μου, οβριέ", ήταν η απάντηση του ανυπότακτου ΜπαρμπαΝίκου!!!

1 σχόλιο: