Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

ΜΠΑΤΖΕΛΗ: "ΜΙΧΑΛΗηηη η!!!!! ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΥΠΟΨΙΑΣΤΩ, ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΠΑΞΕΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΘΑ ΣΤΑ ΞΕΡΙΖΩΣΩ ΤΑ ...ΚΑΡΧΙΜΑΚΙα ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΚΡΕΜΥΔΑΚΙΑ!!"

Εγώ το καθήκον το έκανα.
Η Κάθριν έχει τη φήμη για αντράκι και μάλιστα σεξιστικό και τον φόβο μου τον πήρα.
Κι έπειτα, έτσι και την χάσω πάει στράφι το μπλόγκινγκ. Κενό περιεχομένου, κι επιταγή άνευ αντικρίσματος, σαν το 1.000.000.000 ευρά που θα έδινε η Κάθριν με τον Τζέφρι στους αγρότες.
Της τα είπα όλα για τις κατευθύνσεις και τις γραμμές καθοδήγησης που μου έδινε ο Καχριμάκης. Με το "νι" και με το "σσσίγμα".
Ε, ρε.... ποιος είδε την Batzel και δεν ωχρίωσε. Ράγισαν οι υαλοπίνακες στην Αχαρνών και στη Μενάνδρου!!!! ΑΤΜ δραπέτευσαν προς ασφαλή καταφύγια.
Και το χειρότερο??? Η Κάθριν βλέπει παντού σεξιστές μετά των παραρτημάτων τους, που πανικόβλητοι τρέχουν να περισσώσουν ότι σώζεται!!!
"Τι "μα" και "μου" ρε πούστη..... (αμάν)... θα σε σκίσω ρε άναντρεεεε... Θα σου φορέσω το "Γερσάτζε" μου και θα σου βάλω σκουλαρίκια "Ζολί-Ζολί" ρε υπονόμευση.....".
Αν δεν είχε ποδήλατο ο Μιχάλης ρε παιδιά, που και τον περιέσωσε, θα είχε απομείνει με το ...χάλη σκέτο και από πετάλια??? Άνευ!!!
Εγώ, αφού ως και προανάφερα έκανα το καθήκον και έδωσα την υποστήριξη, αναχώρησα στο αντίθετο ρεύμα, γιατί έτσι και στο ξαφνικό αποφάσιζαν σύσκεψη ενώπιον μου, τότες κλάφτα Χαραλαμπόπουλε και ΜπαρμπαΝίκο εσώψυχέ μου!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου