Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010

ΕΨΑΧΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ ΓΙΑ "BATZELI KATERINA" ΚΑΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ "BATZEL" ΜΕ ΤΡΕΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΣΤΕ, η εικονιζόμενη είναι η Μπατζελή Κατερίνα, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων της Κυβέρνησης του συνδικάτου των Εβραίων των Αθηνών και όχι η 20χρονη παιδογκομενούλα που φιγουράρει από εδώ κι από εκεί, προς γοήτεψή σου και προς υποδούλωση της σεξουαλικότητάς σου.
Προ ημερών, χτυπάω το λήμμα "batzeli katerina" και μεταξύ άλλων, μου βγάζει και ένα "Batzel" δείχνοντάς μου τη κυρία.
Ψάχνοντας το λήμμα
"Batzel", ..αμώ τον μπελά μου, που μου φυτρώνει εκεί που δεν το περιμένω και αιφνιδιάζομαι, τι βρήκα στο Αμέρικα???.
Καταλάβατε που, κατά κανόνα, δείχνει το
"Batzel", έτσι φωστήρες μου???? ΝΑΙ εκεί δείχνει και μέσα στην αναταραχή μου, πέφτω και πάνω σε εβραίικο δικαστικό καυγά, όπου ο ένας (μάλλον η μία) διάδικος, συμπτωματικώς ήταν Εβραία, συμπτωματικώς είχε γκόμενο βαρβάτο μεγαλοστέλεχος του ....Χιτλερικού Γ' Ράϊχ και πολύ πιο συμπτωματικά, η κα "Batzel" έγινε πάμπλουτη με πίνακες ζωγραφικής διάσημων ζωγράφων, οι οποίοι είχαν κλαπεί από διάφορες χώρες, από το χιτλερικό καθεστώς.
Η
"Batzel" έγινε βούκινο από έναν μάστορα πολυτεχνίτη, με αποτέλεσμα αυτή, αφενός να στραφεί εναντίον του για δυσφήμηση και αφετέρου, για να ζητήσει , όπως αναγνωριστεί η εγγονή της, ως νόμιμη ....κληρονόμος των κλεμμένων πινάκων ζωγραφικής του Γ' Ράϊχ!!!!!
Για να μη τρελαθούμε, δεν ισχυρίζομαι ότι υπάρχει σχέση μεταξύ Batzeli και Batzel,.. ούτε ότι η Μπατζελή είναι Εβραία...... Απλά, μνημονεύω την ιντερνετική μου περιπέτεια, την οποία μπορείτε να βρείτε πανεύκολα σε πολλές σελίδες Αμερικανών νομικών, γιατί κατά πως φαίνεται, το συγκεκριμένο στόρι, έκανε θραύση στο Αμέρικα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου