Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΓΛΑΣΤΡΑ ΣΕ ΝΕΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ.

Χθες (Τετάρτη 27-1-2010) το βράδυ, η δημοσιογράφος κα Π----, τηλεφώνησε στο σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού μου (!!!!!), εκ μέρους του Νίκου ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ, για να ζητήσει να μιλήσω στην εκπομπή του για θέματα υγείας.
Δια μέσου της γυναίκας μου, αρνήθηκα κάθε επικοινωνία, γιατί ο συγκεκριμένος "μεγολοδημοσιογράφος", δύο τουλάχιστον φορές το προηγούμενο έτος, σε αντίστοιχες τρισάθλιες εκπομπές του, λειτούργησε συνειδητά, ως νεκροθάφτης των σκανδάλων του Υπουργείου Υγείας και ως τοίχος προστασίας της σκανδαλοφόρου πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου.
Ο Χατζηνικολάου, γνωρίζει τουλάχιστον όσο εγώ, τον Αβραμόπουλο, τη Ξενογιαννακοπούλου και τις συμμορίες των "πιράνχας" που ευθύνονται για τη καταλήστευση των Εθνικών πόρων που προορίζονται για την υγεία.
Ο Χατζηνικολάου, γνωρίζει πολύ καλά και καλύτερα από εμένα, τις ευθύνες των αρχιεπιθεωρητών Ρακιντζή και Σαμπατακάκη και τα κουκουλώματα υποθέσεων με τεράστιες ποινικές και διοικητικές ευθύνες.
Ας ξεθάψει αυτά που έθαψε στις προηγούμενες εκπομπές του και θα δει, ότι δεν έχει ανάγκη ούτε από εμένα, ούτε από τους καραγκιόζηδες εγκάθετους "συνδικαλιστές" της γαλαζοπράσινης συμμορίας του Υπουργείου Υγείας.
Τι χρειάζεται τον Μπαρμπανίκο Αρβανίτη ο Χατζηνικολάου, όταν η Ξενογιαννακοπούλου, κράτησε και χρησιμοποιεί, όλη την αληταρία του Αβραμόπουλου?????
Ο Μπαρμπανίκος δεν συμμετέχει σε καραγκιοζιλίκια, ούτε γίνεται γλάστρα κανενός.
Ο Μπαρμπανίκος δεν φτύνει προς το ταβάνι. Φτύνει κατά πρόσωπο τη σαπίλα της εξουσίας.

1 σχόλιο: