Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ Η ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ - ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΗΣ - ΜΕ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΠΛΕΟΝ, ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΥΣ!!!

Comodo 2 --- Αποκλειστικότης 2
Πριν από λίγη ώρα, έλαβα κι εγώ γράμμα από τη Θάλεια Δραγώνα και βούρκωσα των ομαατιών μου. Άλλος άνθρωπος η Θάλεια. Τελικά, δεν είναι και τόσο τέρας, όσο θέλουν να την αμφανίζουν εφημερίδες και διαδύκτιο, χάριν της τηλεθέασης της TV 100.
Νομίζω πως έχετε κάθε δικαίωμα και έννομο συμφέρον, να πληροφορηθείτε τη νέα αλήθεια της, προς αποκατάσταση της δημοκρατίας και πάσης νομημότητας.
Διαβάστε τι μας λέει:
"Αγαπητέ ΜπαρμπαΝίκο Αρβανίτη,


Κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες στο διαδίκτυο, ανάρτησή σας, με την οποία παινεύετε επιστολή του Θεοδωράκη, με πολύ απαξιωτικά σχόλια για το πρόσωπό μου και παραθέματα από το δημοσιευμένο έργο μου που είναι όλα παντελώς ψευδή και κατασκευασμένα.
Σας ενημερώνω ότι δεν είμαι ιστορικός και δεν γράφω ιστορικά βιβλία. Απλά όταν με πιάνει λόξα, μου αρέσει να τσακώνομαι τόσο με την Ιστορία, όσο και με τα ιστορικά βιβλία. Σβήνω-γράφω, σβήνω-γράφω και ξαναγράφω, μέχρι να μου περάσουν οι τσαντίλες και τα νεύρα μου, καθ οδόν προς την κλημακτήριό μου.
Όταν συνέρχομαι από τις καταληψίες του εγκεφάλου μου, διαψεύδω σχεδόν τις μισές μακακίες που έχω πει και μέχρι να πω καινούργιες, φοράω τη φουστανέλα του Όθωνος, προς την οποία τρέφω απεριόριστη εκτίμηση και σεβασμό.
Δεν μου αρέσει να πολυασχολούμαι με τα παρελθόντα και αναφωνώ τρις, "ο γέγονε, γέγονε" και φτου από την αρχή, χάριν της επιστημονικής τεκμηρίωσης, της κοινωνικής ψυχολογίας μου, για την οποία έχω δώσει τη ψυχή μου, αφού δεν βρέθηκε άντρας να με συνταράξει μέχρι τα εντόσθιά μου. Χάριν δε και της δημοκρατίας μου και της ισότητάς μου, κατόρθωσα και έμαθα να κατουρώ σε όρθια στάση, με απόλυτη επιτυχία.
Για να διασκεδάσω τις εντυπώσεις που λανθασμένα δημιούργησαν κάποιοι επιτήδειοι σαν και του λόγου σου, σου ανακοινώνω πρωτίστως και αποκλειστικώς, ότι ήδη έγραψα και τη τελευταία σελίδα του νέου βιβλίου μου, περί "ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΓΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ", στο οποίο αποδεικνύει, τη τεχνητή κατασκευή του νεοϊσραηλίτικου εβραίικου έθνους και κράτους, με την εισαγωγή ντολμέδων από διάφορες χώρες, το 1945 στη Παλαιστίνη.
Για να μην έχεις καμιά αμφιβολία και για να μη σε παρασέρνουν τα ψέματα που γράφονται κακόβουλα εναντίον μου στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο, σου επισυνάπτω:
1.-- Τη φωτογραφία μου, που αποδεικνύει ότι με τη φουστανέλα του Όθωνος, είχα ενεργό συμμετοχή, στη σύσταση του νέου Ελληνικού Κράτους και Έθνους!!!!!
2.-- Το νέο μου βιβλίο, με το οποίο βάζω στη θέση τους τους λαοπλάνους Εβραίους, για να μάθουν να μη πλαστογραφούν την ιστορία και τις ταυτότητές τους, διότι μέχρι το 1939, δεν υπήρχε ούτε μισός Εβραίος στη Παλαιστίνη.
ΜπαρμπαΝίκο μου, επειδή θαυμάζω τη δημιουργικότητά σου και τους αγώνες σου, σου υπόσχομαι ότι θα είσαι και ο πρώτος μου, στον οποίο θα δοθώ ολόψυχα με την επόμενη συνέντευξή μου, γιατί η προάσπιση των δημοκρατικών αρχών και της αλήθειας, έχει πρώτιστη σημασία για μένα.

Με εκτίμηση
Θάλεια Δραγώνα"
Υ.Γ.:
Δεν θέλω υβριστικά σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου