Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

ΕΝΑΣ ΑΣΠΡΑΔΑΚΗΣ ΜΕ ΠΑΓΩΜΕΝΕΣ ΜΑΥΡΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑγΡΙΑ ΑΡΠΑΧΤΡΑ - ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΑΣΟΚ!!!!!

Το νόμιμο δεν είναι και ηθικό κύριε Βουλευτά

Το άρθρο μας με τίτλο "Τεράστιο θέμα ηθικής τάξεως για την Κυβέρνηση"αναδημοσιεύτηκε από το blog apneagr.
Εκεί ο κατονομαζόμενος ως αργόμισθος κύριος Παντελής Ασπραδάκης άφησε ένα σχόλιο-απάντηση:

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΣΠΡΑΔΑΚΗΣ είπε...
Κατόπιν σημερινού δημοσιεύματος της Real News που αφορά το άτομό μου θα ήθελα να ενημερώσω ότι έχω υποβάλλει αίτηση παγώματος μισθού όσο διαρκεί η βουλευτική μου ιδιότητα στο Δ.Σ. της ΕΡΤ Α.Ε. και την έχω κοινοποιήσει στο αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού κατά ημερομηνία πριν την κυκλοφορία της εν λόγω εφημερίδας για λόγους δεοντολογίας.

Ενημερώνω επίσης ότι η υποβολή της παραίτησής μου από Διευθυντή Λειτουργίας της ΕΡΤ έγινε αμέσως μετά την ορκωμοσία μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.


Σχόλιο zeidoron:
Κύριε Ασπραδάκη δυο τινά συμβαίνουν:

ή εμείς είμαστε χαμηλής νοημοσύνης ή εσείς είστε της σχολής Βουλγαράκη!
Ναι αυτής που έλεγε ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό.

Εμ δεν είναι έτσι κύριε βουλευτά!
Η υποβολή παραίτησης από την ΕΡΤ έπρεπε να είχε γίνει πριν ακόμα προκηρυχθούν οι εκλογές κι όχι μετά την ορκωμοσία σας (αλλά το θέλατε δίπορτο σε περίπτωση μη εκλογής σας!).
Οσο για την αίτηση παγώματος του μισθού σας μήπως θα μπορούσατε να μας δώσετε την ημερομηνία υποβολής της και να μας εξηγήσετε τι ακριβώς σημαίνει πάγωμα μισθού;
Ετσι όπως τα λέτε εμείς καταλαβαίνουμε πως μετά τη βουλευτική σας θητεία επανέρχεστε στην ΕΡΤ,οπότε για ποια παραίτηση μιλάτε;
Μπορείτε να μας τα κάνετε λίγο πιο λιανά για να καταλαβαινόμαστε;
Δεν σας ρωτάμε αν έχετε εισπράξει χρήματα διότι για μας το θέμα είναι καθαρά ηθικό,ούτε και σεις όμως απαντάτε στην βαριά κατηγορία της εφημερίδας ότι εισπράττετε διπλό μισθό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου