Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ, ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν λεφτά στα ταμεία! Ε και;;; Βάλτε φυλακή τους υπαίτιους και μετά ζητήστε λεφτά από τον κόσμο

Άρχισα να βαριέμαι να ακούω ότι δεν υπάρχουν χρήματα στα ασφαλιστικά ταμεία. Εντάξει το εμπέδωσα!!! Πρέπει να κάνω περισσότερες θυσίες για το καλό της ελληνικής οικονομίας και κατ’ επέκταση του δικού μου. Όμως σαν Έλληνας πολίτης και ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ, θέλω να δω αυτό το ρημάδι το κράτος να λειτουργεί τουλάχιστον σ’ έναν τομέα που δεν χρειάζεται τόσες μεγάλες αλλαγές. Την δικαιοσύνη!!!
Γιατί, την ώρα που εγώ καλούμαι να πληρώσω τα κλεμμένα των ταμείων και τις συναλλαγές εκτάσεων με ζημίες για το ελληνικό δημόσιο, όλοι αυτοί που έφεραν την Ελλάδα σ’ αυτήν την κατάσταση κυκλοφορούν ελεύθεροι!!! Να δω κάποιον στην φυλακή και ας πληρώσω φόρους. Ως τότε, σαν ελεύθερος επαγγελματίας που είμαι, θα συνεχίσω να φοροδιαφεύγω…
Αναρτήθηκε από PIAZZA del POPOLO
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ:
Φίλε μου, όχι μόνο μπορούσαν να βάλουν τους κλέφτες στη φυλακή, αλλά και να κατασχέσουν και να δημεύσουν τα κλεμμένα και να ρίξουν και τα "κεκανονισμένα" πρόστιμα προς τιμήν των κλεφτών. Αν ήθελαν.......
Γιατί δυστυχώς φίλε μου, παρά τις ελπίδες σου που δεν θα έπρεπε να ταυτίζονται με ένα "όνομα" ή με ένα "κόμμα", ξέρεις και ξέρω, ότι όλα βρομούσαν δυνατά, αρκετούς μήνες πριν τις εκλογές. Η συμμορία είναι η ίδια. Θυμάσαι τα εγκώμια του Παπανδρέου προς τον Ρακιντζή???? Γιατί να το κάνει, όταν η θητεία αυτουνού του (να μη πω και πάω φυλακή, γιατί η "νομοθεσία" έγινε γάντι στα χέρια απατεώνων), η θητεία του επί 6 χρόνια, είναι απόλυτα ταυτισμένη με τη χειρότερη διαφθορά που γνώρισε ο τόπος, από συστάσεως του Ελληνικού κράτους.
Γιατί δυστυχώς φίλε μου, όλοι οι "γαλαζοπράσινοι" απατεώνες, αιφνιδίασαν ακόμα και τις τράπεζες και τις έδωσαν με το ζόρι και με το πιστόλι στον κρόταφο 30.000.000.000€. Ξέρεις ότι το ποσό αυτό ξεπερνά το ποσό που τίναξε το έλλειμμα από το 4% στο 12,6%????
Γιατί χαρίζουν χρήμα, μετά δυσφημούν τη πατρίδα στις Εβραϊκές αγορές χρήματος και μετά ζητούν δανεικά με τριπλάσιο επιτόκιο από Εβραίους Τραπεζίτες??????
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου