Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ΝΕΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΚΑΤΟΥΡΟΧΤΗΠΗΜΑ ΤΩΝ TSOUTSOUNEROS - ΕΞΟΥΔΕΤΕΡΩΣΑΝ ΤΗ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ-ΠΑΠΟΥΛΙΑ! ΣΕ ΠΤΩΣΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΟΥΡΑΔΩΝ!

Μισή ώρα μετά την αυτοκτονική λιποταξία του ανίκανου και κουρασμένου Πρωθυπουργού των διεφθαρμένων, το AVRAGIOZ δέχθηκε απόκρυφο τηλεφώνημα από τους Tsoutsouneros.
"Ντύσου, χτενίσου και σε 5 λεπτά να είσαι στο άγαλμα του Βενιζέλου. Αν δεν έλθεις, θα έχεις τη τύχει του ξευτιλισμένου" και κλικ το ακουστικό από την άλληνε.... ...με κρότο!!!
Με το σώβρακο και αχτένιστος, βούτηξα μια φωτογραφική και βγήκα στους δρόμους με το σώβρακο, λες και ήμουν Μεϊμαράκης και πήγαινα Μύκονο να βρω τον Βουλγαράκη για ομαδική αυτοκάθαρση.
Πριν προλάβω να πω για στον Βενιζέλο τον Λευτέρη, με μπαγλάρωσαν 11 πιτσιρίκια με πάμπερς και κόκκινα φουλάρια και με φόρτωσαν σε ένα βαν. Δεν έβγαλα κιχ απ' τη τρομοκρατία μου. Το ίδιο και οι απαγωγείς μου, μόνο που αυτοί χαμογελούσαν πονηρά και ασήκωτα.
4,22 χιλιόμετρα έξω από τη Κατερίνη, το βαν σταμάτησε στις πρώτες διεθνείς χέστρες και μου έδωσαν να καταλάβω, ότι ήταν ώρα να κατέβω. Ήταν οι χέστρες που σας έχω περιγράψει και τις οποίες προετοίμαζε ο Καραμανλής με τον Σουφλιά για παρατεταμένο εγκαίνιο.
Πάρε τη μηχανή και τράβα μας στο εγκαίνιο, μου λέει το μικρότερο και σφόδρα πονηρότερο τσουτσουνέρι.

Τα αναρχάκια, ξεβρακώθηκαν με την άνεσή τους, μπήκαν σε δυάδες και ένας με ζωγραφιστό μουστάκι έδινε εκρηκτικές οδηγίες. Άρχισα τα κλικ και ξανά κλικ. Σε λίγο με έπνιγε η έντονη μυρουδιά αμμωνίας Πήγα να ανάψω τσιγάρο.................. κι όρμησαν όλα μαζί κατά πάνω μου...........
----"Μηηηηηηηηηηηηηηηή, θα μας κάψεις τρελέ...." μου λέγουν!!!
----"Τ' είναι ρε παιδιά???? πλάκωσε ο Αβραμόπουλος?????".
----"Ποιος τον χέζει τον μαλάκα. Το κατούρημα φταίει γιατί έχει εκρηκτικό περιεχόμενο και μήνυμα.... δεν πήρες μυρουδιά??????"
Μωρέ πήρα και παραπήρα...... ουφ, στη τρίχα γλίτωσα πάλι....
Τα μωρά, άρχισαν να κινούνται σαν καινούργια δαιμόνια και με πινέλα έγραψαν τα συνθήματά τους τριγύρω στις παραβιασμένες χέστρες. Κινήσεις που θα ζήλευαν επαγγελματίες του είδους.
Αυτός που έκανε κουμάντο, με κοιτάζει πονηρά, με το γλειφιτζούρι του αλά Κότζακ και μου ψιθυρίζει "δεν είμαι Αλέκος. Άλεξ είμαι. Μεγάλη διαφορά".
Αφού μάζεψαν με τάξη τα εργαλεία τους, με φόρτωσαν και με γύρισαν στο ίδιο σημείο. Όπως έφυγα. Με το σώβρακο οριστικών διακοπών.
Τι να πρωτοπρολάβω..... ένα σωρό συμβαίνουν μαζεμένα. Γυρίζω σπίτι, γράφω στα τέτοια τις μαλακίες που είπε ο Καράμανλής και ανεβάζω το νέο εκρηκτικό κατουροχτύπημα και ξανασημειώνω μη το ξεχάσω:
Το χρηματιστήριο των κουράδων θα πέσει !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου