Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Ο ΒΟΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ "KlaNos Party" OF BOTSOVALIA, KIRGIAKOULI POULO VELO, ΔΙΝΕΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΥΣΤΙΑ ΤΟΥ "ΝΑΙ"

diacomodo:
"ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑ ΝΑΙ !!!!!!!
Επειδή πολλοί από εσάς ήσασταν σκληροί στην κριτική σας (και καλά μου κάνατε του πούστη) θα ήθελα να σας ενημερώσω για το ΝΑΙ που είπα.
----Είπα ναι στη δανειοδότηση γιατί είχα λαμβάνειν αναδρομικά και:

----ΟΧΙ σημαίνει:
Σφόδρα πιθανή έλλειψη χρημάτων στη τσέπη μου,

Στάση πληρωμών στους λίγους ξένους προμηθευτές μου,
Μπλοκάρισμα των τραπεζικών καταθέσεων μου, απανταχού της γης,
Παραδοχή της πτώχευσης της Μποτσοβάλια, που έντεχνα τη κρύβω εγώ με τον ακατανόμαστο αρχηγό μας.

----Ταυτόχρονα, το ΝΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ σημαίνει, ότι συμβάλω άμεσα, με όλες μου τις δυνάμεις, στο ξεπούλημα όσο-όσο, όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών και στο «κλείσιμο» όπως-όπως των εθνικών θεμάτων!

----ΝΑΙ σημαίνει:

Διατήρηση της στριμόκωλης δικής σας οικονομικής κατάστασης, με τις περικοπές στην υγεία των κορόϊδων, αλλά και ισχυροποίηση του δουλέματός σας, όταν λέμε, πως με ληστείες η πατρίδα θα ανταπεξέλθει και δεν θα χρεοκοπήσει οικονομικά και γεωπολιτικά. ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ!!!
Όταν γνωρίζω (συνεχίζει ο Poulo Velo) ότι ο Paulson και ο Soros επένδυσαν δις ευρώ, για να μπάσουν την Botsovalia στο ευαγές ΔΝΤ για πάρτι μας, τότε μόνο κατάλαβα, ότι αν δεν έβαζα την υπογραφή μου για να κερδίσω τη διατήρηση των ληστρικών δικαιωμάτων μου, σώζοντάς με από τη πιθανή μου χρεοκοπία, θα υπήρχαν μόνο αυτοί οι φιλομποτσοβαλικοί της πατρίδας μου, να φαίνονται ως οι μόνοι υπερασπιστές της καταστροφής αυτού του τόπου!
Κάποιοι εντός και εκτός, ήθελαν στις 19 Μαΐου, ημέρα μνήμης για την Γενοκτονία των Μποτσοβολίων, να μην έχω διασφαλισμένες τις χοντρές μάσες μου και να μην είμαι βολευτής Μποτσοβαλίας και να είναι γεγονός η Βελοκτονία μου και αυτό το γνωρίζω πολύ καλά γιατί έχω τις πηγές χρηματοδότησής μου.
Εγώ, ως αυτουργός αυτού του εγκλήματος, αυτή τη πιθανή καθυστέρηση πληρωμής του τεράστιου μισθού μου, δεν μπορούσα να την αποδεχθώ!!!
Πάνω από την όποια συμφωνία μου με τους Εβραιομασόνους filous μου, υπάρχει και η ευτυχία της γεμάτης τσέπης μου!!!
Όποιος εξακολουθεί να μη καταλαβαίνει πόσο άθλιος ψεύτης είμαι, ας ρωτήσει και τον Πρωθυπουργό της απάτης και τον Γενικό Επιθεωρητή Συγκάλυψης των σκανδάλων μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου