Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ .....Ο EINSTEIN !!!!!!!!!!!

H ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΤΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ ...EINSTEIN
απόgreeks_against_stupidity
προςavragioz@gmail.com
ημερομηνία20 Μαΐου 2010 8:57 π.μ.
θέμα[ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ vs AVRAGIOZ] Νέο σχόλιο για το ΚΡΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ....
εστάλη-απόblogger.bounces.google.com

π.μ.">

Ο/Η greeks_against_stupidity άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΚΡΑΤΑΜΕ ΓΕΡΑ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ...": Αναμφισβήτητα το κείμενο σας αποτελεί μνημείο ιστορικής αθλιότητας. Όσο χυδαίο είναι η αμφισβήτηση της Ποντιακής γενοκτονίας τόσο ακριβώς χυδαίο είναι η αμφισβήτηση του Ολοκαυτώματος. Και ασφαλώς κάποιος με τις δικές σας απόψεις , αυτή τη στιγμή, στη Τουρκία , αμφισβητεί και την Ποντιακή και την Αρμενική και την Εβραϊκή γενοκτονία.
==========================================
Μετά τα όσα περίεργα και ύπουλα συμβαίνουν εναντίον του ιστολογίου μου, από "ανώνυμους" χυδαιολόγους, που ποτέ δεν τους πείραξα σε προσωπικό επίπεδο, κατάργησα τα "ανώνυμα" σχόλια και είχα βάλει ανάρτηση, ότι στο εξής, θα δημοσιοποιώ κάθε πούστη που θα τολμήσει να απευθύνεται εναντίον μου και να χυδαιολογεί σε προσωπικό επίπεδο.
Ο συγκεκριμένος καριόλης, είναι ο πραπαγανδιστής των δήθεν επιθέσεων Ελλήνων, εναντίον του εβραϊκού νεκροταφείου Ιωαννίνων και εναντίον της συναγωγής Χανίων.
Ξευτιλισμένε, την αμφισβήτηση του ψευδεπίγραφου ολοκαυτώματος σας, το έχω στοιχειοθετήσει σε δημοσιεύματα ....Εβραίων ερευνητών (μαλάκα) που έτυχε να μην είναι Σιωνιστές.
Και που είσαι κόπανε. Ο τίτλος του ιστολογίου μου, μου είναι αδιάφορος αν τον κλείσετε. Σε μισή ώρα θα λειτουργήσει άλλο, φασισταριό, Αϊνστάϊν του κώλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου