Τρίτη 18 Μαΐου 2010

ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ!!!!!

Είναι στην Σαχάρα ο Ομπάμα, ο Πούτιν & ο Τζέφρι ο μπάμιας Παπανδρέου......!!!!
Εκεί που περπατάνε στα χαμένα τους, βλέπουν ξαφνικά μια όαση, στην οποία υπάρχει μόνο ένα μπουρδέλο.
Πάει πρώτα ο Ομπάμα και βγαίνει η τσατσά στη προϋπάντηση.

--- Γειά σας... είμαι ο Ομπάμα από το U.S.A και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου..... πλίιιιιιζζζζζζζ.......
--- Μα ασφαλώς κε Ομπάμα, δεν χρειάζεται να συστηθείτε είστε πολύ γνωστός!!!! Εδώ το τηλεφώνημα στοιχίζει 10.000 δολλάρια!!!!
--- Μα καλά... 10.000 δολλάρια για ένα τηλεφώνημα...!!!!!

--- Μια είναι η όαση, ένα το τηλέφωνο πλανητάρχα μου. Ελεύθερη αγορά έχουμε!!! Αν δεν θέλετε....
Τι να κάνει ο Ομπάμας, αναγκάζεται να δώσει τα χρήματα για να κάνει το τηλεφώνημά του. Πάει μετά ο Πούτιν.
--- Γειά σας είμαι ο Πούτιν από την Ρωσία και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου....

--- Μα ασφαλώς κε Πούτιν (λέει και σ' αυτόν η τσατσά) δεν χρειάζεται να συστηθείτε είστε πολύ γνωστός σε μας. Εδώ το τηλεφώνημα στοιχίζει 5.000 δολλάρια!!!!

Το ακούει ο Ομπάμας, τον πιάνει το διαπλανητικό του σύνδρομο και λέει με παράπονο.

--- Μα καλά, εμένα μου είπατε 10.000 δολάρια.....
--- Εντάξει... Έλα τώρα... Ρωσία... πρώην Σοβιετική Ένωση, φτώχεια, οικονομική κρίση, τι να της κάνουμε.

Τέλος πάντων κάνει και το τηλεφώνημα ο Πούτιν.
Πάει τελευταίος και ο Τζέφρις και Γιωργάκης και Παπαντρέουςτ μπάμιας.
--- Γεια σας είμαι ο Τζέφρις, να ξέρεις, ο Γιωργάκης ο μπάμιας Παπανδρέου από την Ελλάδα και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.

--- Μα κε Τζέφρι, δεν χρειάζεται να συστηθείτε. Δεν φανταζόμασταν ποτέ ότι θα καταφέρουμε να γνωρίσουμε τον Πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς Μαλακίας. Βεβαίως και να κάνετε το τηλεφώνημα που θέλετε μόνο που θα σας στοιχίσει 1 EURO.

Το ακούει ο Ομπάμας με τον Πούτιν και τρελλαίνονται!!!!! και λέγουν ομοφώνως:

--- Μα καλά, εμείς για να τηλεφωνήσουμε έπρεπε να πληρώσουμε 10.000 & 5.000 δολάρια. Ο Τζέφρις γιατί θα πληρώσει μόνο 1 EURO?

--- Κοιτάξτε να δείτε (τους λέει η τσατσά). ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ......!!!!!
Αναρτήθηκε από
ellinleon

1 σχόλιο:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΠΑΡΜΠΑ ΝΙΚΟ... ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΕΔΩ http://aboutmylamia.blogspot.com/2010/05/blog-post_7132.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή