Σάββατο 15 Μαΐου 2010

....ΗΤΑΝ ΔΙΑΣΗΜΗ, ΗΤΑΝ ΑΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ !!!!!

Mια ξανθιά Άντα, ταξιδεύει με ένα αεροπλάνο. Η αεροσυνοδός της ζητά το εισιτήριο της. Το κοιτά και της λέει:
--- Πρέπει να πάτε στη τελευταία θέση, κυρία.
Η ξανθιά Άντα της απαντά χωρίς δεύτερη σκέψη:

--- Εγώ είμαι η Άντα, διάσημη και σταρ και πάω στη Νέα Υόρκη.
Η αεροσυνοδός απευθύνεται στον επικεφαλής φροντιστή:
--- Εκεί είναι μια κυρία που δεν θέλει να πάει στη θέση της.
Αυτός πηγαίνει τότε στη ξανθιά και της λέει:
--- Πρέπει να πάτε στη τελευταία θέση.
Η ξανθιά απαντά:

--- Εγώ είμαι η Άντα. Είμαι διάσημη σταρ και πάω στη Νέα Υόρκη.
Πηγαίνουν τότε στον κυβερνήτη και του λένε τι συμβαίνει.
--- Αφήστε.... Εγώ έχω γυναίκα ξανθιά και ξέρω τι να κάνω.
Πηγαίνει τότε στην ξανθιά και της ψιθυρίζει κάτι.

Αμέσως αυτή τρέχει και κάθεται στη σωστή θέση.
Έκπληκτοι και οι δυο τον ρωτούν τι της ψιθύρισε. Και αυτός απαντά:
--- Της είπα ότι η πρώτη θέση δεν πάει στην Νέα Υόρκη!!!!!
Αναρτήθηκε από ellinleon

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου