Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ "ΠΕΡΙ ΒΙΛΑΣ ΣΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ"!!!

panos kammenos --- προς Εμένα:
Καλημέρα,
Φιλοξενήσατε καταγγελία αναγνώστη σας που κατά διαβολική σύμπτωση αναρτήθηκε την ίδια μέρα που το βήμα του κ. Ψυχάρη έκανε αναφορά πλαγίως στο θέμα που κατασκευάστηκε .
Είμαι κατ αρχήν υποχρεωμένος να σας στείλω τα ντοκουμέντα που απαντούν στην ανάρτηση ως οφείλω για να μην υπάρχει τίποτα στο σκοτάδι.
Βίλα ούτε είχα ούτε έχω στην Ικαρία.
Πληρώνω όταν μένω με τα παιδιά μου στα ενοικιαζόμενα της πεθεράς μου που διαφημίσατε και σας στέλνω όλα τα παραστατικά νόμιμες αποδ.κ.τ.λ.
Δεν έβγαλα καμία επιδότηση όπως σας αποδεικνύω γιατί πέραν του ότι δεν το επιτρέπω στην ηθική μου όταν το έχτισε όταν το αγόρασε ημιτελές το 1989 όταν κατέθεσε τον φάκελλο δεν γνώριζα ούτε την γυνα
ίκα μου ούτε την πεθερά μου κυβέρνηση δε ήταν το ΠΑΣΟΚ. Βλέπε παραστατικά.
Μετά το δημοσίευμα απαίτησε και έγινε έλεγχος όπως προβλέπεται από επιθεωρητές και σας στέλνω τα φύλλα ελέγχου.
Είμαι σίγουρος ότι θα τα αναρτήσετε με τον παρακάτω σύνδεσμο για να βοηθήσετε και μπλόκερ της παραμεθορίου και θα στείλετε και ποιός έκανε την αποστολή.

Όταν τα βάζεις με υψηλόβαθμους της λέσχης μπίλτεμπερκγ σάν τον Βουρλούμη ο πόλεμος είναι γνωστός.

Στη διάθεση σας
Ευχαριστώ

Πάνος Καμμένος - Bουλευτής
===================================================

Στην ανάρτηση
http://aegaio.blogspot.com/2010/05/blog-post_26.html υπάρχουν αρκετά στοιχεία που δικαιώνουν τον Βουλευτή.

Η διάψευση αφορά την ανάρτησή μου :

Η ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ, ΚΡΥΒΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ????????

Αναγνώστης, μου έστειλε τις παραπάνω φωτογραφίες, με την ένδειξη "ΚΑΜΜΕΝΟΣ" και αφού ζήτησα διευκρίνιση, μου έστειλε και το παρακάτω ραβασάκι:
"ΟΙ ΦΩΤΟ ΑΥΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΙΚΑΡΙΑ (ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ 2ης ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ), ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
ΤΗΝ ΕΚΤΙΣΕ ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΠΟΥ, ΤΣΑΜΠΑ, ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΥΣΟΝ-ΑΚΟΥΣΟΝ ΣΕ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΛΥΤΕΛΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ!...... ............... ............... ........................ ................... ................
======================================================= Δεν συντρέχουν λόγοι γνωστοποίησης των στοιχείων του αναγνώστη. Αναλαμβάνω την ευθύνη και ζητώ συγγνώμη για λογαριασμό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου