Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΓΡΙΠΩΜΕΝΟΣ ΚΑΥΓΑΣ ΝΔ - ΠΑΣΟΚ

Συνεχίζουν τον «καυγά» ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για την υπόθεση διαχείρισης της «νέας γρίπης». Ενας «καυγάς» - βορά στα αστικά ΜΜΕ, που τον αναπαράγουν, συμβάλλοντας στην καλλιέργεια σύγχυσης και πανικού στους ανθρώπους του μόχθου. Χτες, συνέχισαν με τα σχολεία. Η προβολή της υπόθεσης εξελίσσεται επικίνδυνα. Αλλωστε, ιδιαίτερα για τις τηλεοράσεις, είναι θέμα που «πουλάει». Μόνο, που η μεγάλη ευθύνη βρίσκεται και στη ΝΔ και στο ΠΑΣΟΚ, χωρίς να απαλλάσσονται και αυτοί που κυνηγάνε την τελεθέαση, πουλώντας την ενημέρωση ως εμπόρευμα. Πολιτικό είναι το θέμα, αλλά πρωταρχικά επιστημονικό. Και τέτοια υπεύθυνη οργανωμένη ενημέρωση από εντεταλμένους επιστήμονες και φορείς, για ένα φαινόμενο που φοβούνται ότι θα γίνει μαζικό, γι' αυτό και μιλούν για μέτρα «καταστολής» του, δεν υπάρχει. Το κυριότερο, δε, είναι ότι για την παντελή έλλειψη πρόληψης και Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας γενικά, αλλά και σε χώρους δουλειάς, σπουδών κλπ., δε λένε κουβέντα. Εδώ, ΝΔ - ΠΑΣΟΚ έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους», αφού μετέτρεψαν την Υγεία σε ακριβό εμπόρευμα. Τώρα ο λαός έχει το λόγο με τη διεκδικητική του πάλη.

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ

ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ: >>>>> Αντί να δείχνεις ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ μου ότι είσαι σε ξένο γήπεδο και θες να φύγεις για να μη μπλεχτείς στον καυγά, εγώ ο αιώνιος προλετάριος, που δεν καταδέχεσαι να με δεις έστω και μια φορά σαν "κούνεβο", περιμένω να τους παρασύρεις στο δικό σου γήπεδο και να τους ξεβρακώσεις. Γιατί αν δεν σε νοιάζουν τα από δω κι από κει κλεμμένα, που είναι και η αιτία του κακού μου του καιρού, γιατί να με νιάξουν τα νυσταγμένα σου;;; Τι θα πει "πουλάει" ή "δεν πουλάει" ΡΙΖΟ μου;;; Ότι είσαι σε μια περίεργη και ιδιότυπη κατάσταση αριστοκρατίας;;; Είναι τόσο αποκρουστικό ή άδικο να τους χτυπήσεις και τους δυο σαν χταπόδια, λέγοντας φωναχτά τα δικά σου;;; Με ποιο τρόπο να σου πω, ότι πιστεύω πως δεν σου καίγεται καρφί για οτιδήποτε με απασχολεί;;;; Γιατί μου φέρεσαι σαν να είμαι ξένος στον τόπο μου;;; Και ξένος να ήμουν, γιατί με αποφεύγεις;;;;;

Το φωτομοντάζ είναι του Μπαρμπανίκου.

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟ με ΥΓΕΙΑ....
    Πρώτη μου επίσκεψη-ανάγνωση του εξαίρετου μπλόγκ Σας,το οποίο θα με κάνει ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ του και θα τοποθετηθεί με χαρά στα αγαπημένα μου!Αν θέλετε κάντε και εσείς το ίδιο για το φτωχικό μου.Με την ευκαιρία με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο η άποψη του Μπαρμπανίκου!!!
    http://thema-xronou.blogspot.com
    grafeas pezikou
    apomaxos
    ch.s.zissakis
    Kavala/Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή