Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΜΕΤΑ ΤΟ ΙΚΑ, ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΠ ΚΑΙ ...ΞΑΝΑΕΒΓΑΛΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ "ΔΕΥΤΕΡΟΤΟΚΗ" (???) ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΜΚΑ

Στο τέλος θα με τρελάνει και μένα.... Είμαι σε πλήρες αδιέξοδο μετά αμηχανίας....... Αρχίζω να ψάχνω, το πότε είναι του Κώστα του Σαλού, να το γιορτάζω προς αποτοξίνωση και ευμενισμό των τεράτων ..... Τα μινίγκια μου ρεεεεεεεεεέ......
Θυμάστε (εντάξει μη αγχώνεστε, δεν είναι απαραίτητο το πιστοποιητικό, μηδέ και η ταυτότης ούτε καν διαβατήριο για Σταυρουπόλ ή Δαφνή)...... παραπροψές ήτανε δεν ήτανε ?????? που τον γράψαμε κανονικά για ΙΚΑ εδώ>>>>> http://avragioz.blogspot.com/2009/07/500.html ?????
Για τρελΑΜΚΑ δεν πήγε?????
Ε, οι αποπάνω φώτο, είναι από το σημερινό MEGA δελτίο ειδήσεων των 14.00΄μμ,στο οποίο αφού ακούστηκαν συνήθης αρλούμπες με μάτι κλειστό ή αλλήθωρο, ο ειδησεάρχης με ενημέρωσε φωναχτά, πως δήθεν ο Κώστας πήγε σε φρέσκο ΚΕΠ, στάθηκε στους όρθιους (!!!!!) και ξαναζήτησε ταυτότης Κοινωνικής Εξασφάλισής του ΑΜΚΑ του και της απογνώσεώς του. έστω και δευτερότοκη.
Ουδείς μάλαξ μπήκε ούτε καν βγήκε του κόπου του, να μου πει αν λόγω βλακείας απωλέσθηκε η τρελΑΜΚΑ η πρωτότοκος...........
Δεν το αντέχω αυτό το πρέσιγκ...... υποψιάζομαι ότι μου έχουν στείλει εξωγήινους να με εξοντώσουν ή έστω για απαγωγή βρε αδελφέ.........
Μην ήρθαν στα του ύπνου μου και μου εμφύτεψαν μικροτσίπια με άσεμνο περιεχόμενο και αρχίζω να φωνάζω πως δεν έχει κλέψει μία η συμμορία των 150??????
Μήπως και φταίνε για όλα οι νοσοκόμες του Μπέζα, αυτές που πήρε με χρησιδάνειο από τον Αβραμόπουλο???????
Σε τελευταία ανάλυση, δεν αποκλείω να έστειλε στον Κώστα ο Αβραμόπουλος, γριές κατσίκες με αμελητέο εμπύρετο νόσημα και με πλαστογραφία ΑΜΚΑ νεοσσών γιδών, για να τον εξοντώσει από πάσα εξουσία...............
Είμαι σε αναζήτηση του Πιπερόπουλού μου.....................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου