Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Διόρθωση, για τη μη ανανέωση θητείας στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π., της κ. Σαχπασίδου.

Πριν από 40 περίπου μέρες, είχα συμμετάσχει σε δημόσιο διάλογο του blog “GREEK UNIVERSITY REPORT”, για την απαράδεκτη μεθοδολογία Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., στην διερεύνηση των καταγγελιών Αναπληρώτριας Καθηγήτριας του Α.Π.Θ. και απαντούσα στις δημόσιες παρεμβάσεις της πρώην επιθεωρήτριας κ. Σαχπασίδου, με δημοσίευση και αποκάλυψη ντοκουμέντων.
Επειδή το θέμα συνεχίζω να το χειρίζομαι και να το ερευνώ, οφείλω να δηλώσω επίσης δημόσια, ότι σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες, η μη ανανέωση της θητείας της κας Σαχπασίδου, ως επιθεωρήτριας στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. (Πρακτικό Επιλογής 16-12-2008), πράγματι δεν ήταν δική της επιλογή, αλλά απομακρύνθηκε με υπόδειξη της πρώην Διευθύντριας του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Θεσσαλονίκης, κας Μαλτά.
Επειδή όπως έμαθα, υπάρχει και γραπτό στοιχείο πλήρους απ-αξιολόγησης της κας Σαχπασίδου, για την οποία (απαξιολόγηση) βεβαίως και δεν συμφωνώ παρά τις έντονες διαφωνίες μου με τη κ. Σαχπασίδου. Το blog AVRAGIOZ ευχαρίστως θα αναρτούσε το σχετικό ντοκουμέντο, αν αυτό περιερχόταν νόμιμα στη κατοχή μου.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες διασταυρωμένες πληροφορίες, η κα Σαχπασίδου, έχει στραφεί δικαστικά, κατά της πρώην διευθύντριας του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Θεσσαλονίκης, κας Μαλτά Ελένης, για όσα η τελευταία έχει γράψει εναντίον της, στην Έκθεση Αξιολόγησης της κας Σαχπασίδου, έτους 2008.
Η παρούσα συμπληρωματική ενημέρωση, γίνεται αποκλειστικά, με δική μου πρωτοβουλία και μετά από δική μου αποκλειστικά έρευνα, χωρίς καμία ανάμειξη των αναφερόμενων προσώπων.
Κατά τα λοιπά, που αφορούν την απόφασή μου να υποστηρίξω την Αναπληρώτρια Καθηγήτριας Ιατρικής του ΑΠΘ, κα Καλούτση, τις θέσεις που έχω αναπτύξει και τα ντοκουμέντα που έχω δημοσιεύσει, για τα οποία είναι και η ουσία του διαλόγου που αναπτύχθηκε, οι θέσεις μου είναι αμετάβλητες και συνεχίζω να στηρίζω με την ίδια θέρμη, τον δίκαιο αγώνα της κας Καλούτση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου