Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΕΥΠατζίδηκη Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΤΟ ΛΙΜΕΡΙ" - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΛΟΠΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΩΝ ΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ E-MAILS!!!!

1.-- Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ "ΟΡΙΖΟΝΤΑ - ΤΟ ΛΙΜΕΡΙ":

"Re: Ο διαιτητής με την Cayenne που δηλώνει «doctor»!

Κυριακή, 3 Οκτώβριος 2010, 15:25
Προς:
"Νίκος Μπαρμπανίκος" <avragioz@yahoo.gr>


ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ "ΣΠΑΣΕΙ" ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ GMAIL ΜΑΣ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
Η ΣΕΛΙΔΑ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ THE NEWS GR Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ MAIL MAS ΚΑΝΑΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ
--
Μετά τιμής

ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ"

====================================================================
2.-- Το ΠΛΑΣΤΌ E-MAIL, που στάλθηκε σε περισσότερους από 200 παραλήπτες!!!!!!!:

"Ο διαιτητής με την Cayenne που δηλώνει «doctor»!

Κυριακή, 3 Οκτώβριος 2010, 8:07
Προς:
"?? ?? ?????" <utidanos@gmail.com>, ......@gmail..........  ......@gmail..........  .......@yahoo.gr......., ......@gmail..........             ........@gmail.........., avragioz@yahoo.gr, .......@yahoo.gr......., ......@gmail........., .......@yahoo.gr......., ......@gmail..........                                   "babis nikopoulos" , fm101@gmail.com........περισσότερα
Ο διαιτητής με την Cayenne που δηλώνει "doctor"! (το λινκ αφαιρέθηκε λόγω πλαστογραφίας σε βάρος του ιστολογίου "ΤΟ ΛΙΜΕΡΙ")
--  
Μετά τιμής

ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ"
========================================
 3.-- Οι τελευταίες κυπατζίδηκες επιθέσεις αναντίον διευθύνσεών του ΜπαρμπαΝίκου:

3α.-- Μετά τη σοβαρή περιπέτεια που είχα, όταν για μέρες μου είχαν κλείσει τα http://avragioz.blogspot.com/, avragioz@gmail.com, arvanitis.a.gmail@gmail.com και μετά τις μαλακίες που μου απάντησε μετά από πολλές μέρες η google για να δικαιολογηθεί, προσπάθησα να οργανωθώ διαφορετικά και έφτιαξα πολλές διευθύνσεις e-mail, στο gmail και στο yahoo.
Δεν πέρασε πολύς καιρός και πριν από έναν μήνα μου εξαφάνησαν εντελώς ξαφνικά, τις διευθύνσεις
  
davadouris@yahoo.gr,  tsoutsouneros1@yahoo.gr,  tsoutsouneros2@yahoo.gr, εκ των οποίων το
davadouris@yahoo.gr  το είχα, για την εξυπηρέτηση του βοηθητικού νέου ιστολογίου μου http://tsoutsouneros.wordpress.com/. Παρά τις διαμαρτυρίες μου το yahoo ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει!!!!!!! Στο ιστολόγιο απέφυγα να δώσω προεκτάσεις γιατί κάποιοι εύκολα θέλουν να μας κολλούν ρετσινιές. Έτσι κι αλλιώς, από ένα σημείο και μετά, θεωρώ όλα τα κατασκευάσματά μου προσωρινά και αναλώσιμα, τη στιγμή κατά την οποία έχω πολλούς τρόπους να γνωστοποιώ τις απόψεις
 και τις θέσεις μου.
=============================================
3β.-- Ένα mail που δεν ....έστειλα ποτέ!!!!!!!! Ενώ με τη VODAFONE είμαι στα μαχαίρια!!!!!! :

"ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ VODAFONΕ


ΜπαρμπαΝίκος

 προς sales
προβολή λεπτομερειών 23 Σεπ (Πριν από10 ημέρες)

απόΜπαρμπαΝίκος <avragioz@gmail.com>
προςsales@e-shop.gr
ημερομηνία23 Σεπτεμβρίου 2010 7:43 μ.μ.
θέμαΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ VODAFONE
εστάλη-απόgmail.com
απόκρυψη λεπτομερειών 23 Σεπ (Πριν από10 ημέρες)

ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ  ΌΤΙ  Η  VODAFONE  ΜΟΥ  ΔΙΝΕΙ  ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ  47,60 €  ΓΙΑ  ΝΕΑ  ΣΥΣΚΕΥΗ  ΚΙΝΗΤΟΥ,  ΓΙΑ  ΑΝΑΝΕΩΣΗ  ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ  «ΧΩΡΙΣ  ΠΑΓΙΟ».
ΕΡΩΤΗΜΑ:
ΑΝ  ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ  ΣΤΟ  e-shop  ΙΣΧΥΕΙ  Η  ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ  ΤΗΣ  VODAFONE  ΓΙΑ  ΑΓΟΡΑ  ΝΕΑΣ  ΣΥΣΚΕΥΗΣ  ΑΠΟ  ΤΟ  e-shop ? 

Παρακαλώ  απάντηση  στο  nikolaos_arvanitis@yahoo.gr"  και...
=========================================
3γ.-- Την ίδια μέρα, την ίδια ώρα το ίδιο ......δευτερόλεπτο !!!!!!!!! ένα
mail, που ποτέ δεν έστειλα στον εαυτό μου!!!!!!
"

από ΜπαρμπαΝίκος <avragioz@gmail.com>
προςavragioz@gmail.com
ημερομηνία23 Σεπτεμβρίου 2010 7:43 μ.μ.
θέμαΕλευθεροτυπία - Υπ. Υγείας, η χαρά του εργολάβου
εστάλη-απόgmail.com

απόκρυψη λεπτομερειών 23 Σεπ (Πριν από10 ημέρες)

=========================================
ΝΑΙ, όπως το βλέπετε, που πρακτικά από μένα, είναι τελείως αδύνατο να συμβούν 2 διαφορετικές αποστολές e-mail, ακριβώς το ίδιο δευτερόλεπτο!!!!
=========================================
ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ
=========================================
"ΟΡΙΖΟΝΤΑ" ο ΜπαρμπαΝίκος πάντα στο πλευρό σου και θα τους κάνουμε να πλαντάξουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου