Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΧΡΕΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!!!!!

Είναι να μη δείξει το κοινωνικό του προφιτερόλ ο πούστης!!! Έτσι και το δείξει την έβαψες (ή τη γ-------ς).
Κάποτε.... και τω καιρώ εκείνω... μεταξύ εμφράγματος και σπονδυλοδεσίας και πολλαπλών πεταλεκτομών και τη παραλίγο κακαουνάκειο αποδημία του, κάποιος Μπαρμπανίκος, γνωστός και μη εξαιρετέος (ονόματα δε λέμε), είπε να πάρει ένα μικρό δάνειο, για να δώσει χαρά στην άδεια τσέπη του και επειδή ένεκα της τιμιότης του έως βλακείας, εν ώρα υπηρεσίας απέφευγε τα έλαια και τα πάσης παραφύσεως λαδώματα.
Έλα όμως που μαζεμένες τρικλοποδιές της ζωής τον οδήγησαν στην απομαχία, λόγω αναπηρίας, λόγω 36 χρονών ασφάλισης και λόγω ορίου ηλικίας!!!!??? Ναι ο μπαγάσας, όλα αυτά τα έχει, εκτός από βρόμικους παράδες, αλλά πέτυχε στην αγάπη και έχει να τρέφεται από τη Βούλα.

Αποχωρεί λοιπόν δρομέως από τα Ιπποκράτεια, Φεβρουαρίου 6, ενεστώτος έτους και 2010, να ησυχάσει από κλέφτες και κλεπταποδόχους συγκαλυπτόμενους από Γενικούς και Επιθεωρητάδες πάσης διοικήσεως, της γνωστής πόρνης και διεφθαρμένης.
Έλα όμως που από το μικρό δάνειο, έμενε επίσης μικρό υπόλοιπο κι ο Μπαρμπανίκος ο μη κατονομαζόμενος βρέθηκε σε αιφνίδια αδυναμία, αφού ο ασφαλιστικός-συνταξιοδοτικός φορέας δε λέει να σφυρίξει τη λήξη της αναμονής και να τον συνταξιοδοτήσει, ανάπηρο άνθρωπο!!!!!
Αγχώθηκε τα μάλα ο μη κατονομαζόμενος Μπαρμπανίκος, και γιατί είναι ασυνήθιστος στα χρέη και γιατί η περηφάνια του δεν του επιτρέπει να γίνει φίλος και τακίμι με τον ΤΕΙΡΕΣΙΑ τον βάρβαρο. Από αποχωρήσεως μέχρι τούδε λοιπόν, έχει γίνει αυτόκλητος επισκέπτης του ευαγούς ημικρατικού πιστωτικού ιδρύματος, φορές 12, και προσπαθεί να συνεννοηθεί με τραπεζοαποβράσματα και να κάνει ρύθμιση του υπολοίπου χρέους για λίγους μήνες.
Ευτύχιος δε ο Μπαρμπανίκος με τα γενναία και αστραπιαία μέτρα της ανίκανης και ψευδολόγου κυβέρνησης Εβραίων των Αθηνών, που έδωσαν στις τράπεζες μπόλικο χρήμα για να μη χάσουν τη ρευστότητά τους εξ αιτίας του, έγινε διαλλακτικός και προσήγορος για αμοιβαία κατανόηση με την ημικρατική τράπεζα και πόρνη. Άλλο η Βούλα της υπομονής και άλλες οι βουλές των τραπεζιτών του άϋλου και άφαντου και εξαερισμένου χρήματος. Οι δυστυχείς τραπεζίτες, γλυκαθέντες και εξοικειωθέντες με το τσάμπα χρήμα, ζήτησαν μονιμοποίηση ερωτικής σχέσης, έως και αραβώνα με τη κάθε κυβέρνηση Εβραίων και προτείνουν ομόφωνα στον Γκαγκά μια τσέπη από κοινού, κι αυτοί θα αναλάβουν αόκνως τις εισπράξεις όλων των κρατικών εσόδων και θα αφήνουν κάτι τις στον Τζέφρι και τη παρέα των ληστοσυμμοριτών του, να έχουν να ξοδεύουν παραμονές των εκλογών χωρίς ανησυχίες και αγχώματα!!!!! Ο λαός, απλά θα παίρνει μάτι και θα χορταίνει και θα κατανοεί τις δύσκολες ώρες....
Περίλυπος περίληψη.....
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ: ....Ξέρετε, ήμουν δημόσιος υπάλληλος και αναγκαστικά και αιφνίδια έπρεπε να παραιτηθώ για το συνταξιωθήναι μου και της αναπηρίας μου τα κέρατα.... Αλλά, ξέρετε??? Σαν καλός υπάλληλος, είχα κι' εγώ το μικρό μου δάνειο που το μισοοφείλω.... Αλλά ξέρετε???... να εγώ περιμένω αγογγύστως την απόφαση την εκκρεμούσα για να αρχίσω τις εκπρόθεσμες εισπράξεις της σύνταξής μου..... ΟΧΙ, ούτε μισθό έχω, παρά μόνο αυτή τούτη τη μικρή αλλά άμορφη οφειλή και με αγχώνει..... ΝΟΜΙΖΩ, πως η τράπεζα θα εκτιμήσει ότι της έδωκα την αποκλειστικότητα της διαμεσολαβούσης και θα με διευκολύνει λίγους μήνες, ώστε να ζήσω με ευπρέπεια..... Άλλωστε, τόσα χρόνια συνεργάτες είμαστε και με το αζημίωτό σας κατέχατε τα μισθά μου όσο δούλευα.....
ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΠΑΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΑΖΙ:...Χμμμ... (χαμογελάει του επαγγέλματος)!!!!! Ώστε είχες πάρει δάνειο επειδή ήσουν δημόσιος υπάλληλος... Τώρα δεν είσαι και δεν έχεις μισθό..... Θα μπορείς να πληρώνεις από μόνος σου τις δόσεις..... ΠΩΣ???? δεν έχεις λεφτά??? Ά!!! γι' αυτό έρχεσαι από 'δώ.... Θα μπορούσαμε να βγάλουμε ένα καινούργιο, ολοκαίνουργο και γυαλιστερό δάνειο, για να καλύψουμε το υπόλοιπο, του δανείου που χρωστάς..... ΩΡΑΙΑ, φέρε μου την απόφαση συνταξιοδότησης και θα βγάλουμε το καινούριο σε λίγη ώρα!!!!.....
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ:... Ξέρετε???? Το ουσιαστικό και πραγματικό πρόβλημα είναι το ότι δεν έχει βγει η απόφαση συνταξιοδότησης και γι αυτό είμαι εδώ, να βρούμε έναν τρόπο αμοιβαίου διακανονισμού, κατά πως τα λέει και η κυβέρνηση των γκαγκάδων!!!! Αν είχε βγει η απόφαση, θα είχα αρχίσει και την είσπραξη της σύνταξης και θα σας ξοφλούσα στο ακέραιο. Αν είχα αρχίσει να λαμβάνω, δεν θα χρειαζόμουν διακανονισμό. Επειδή υπάρχει προσωρινή χρηματική αδυναμία ερχόμαστε να δανειστούμε. Οπότε?????
ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΛΑΚΑΣ Κ
ΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΑΖΙ:...Σοβαρολογείτε???? Κι η Τράπεζα πως θα διασφαλιστεί???? Η Τράπεζα δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα!!!!! Ή πρόσφατη βεβαίωση αποδοχών θα φέρετε, ή το πρώτο απόκομμα της σύνταξης!!!!! ....Τι???? Οι ιδιωτικές θα σου δώσουν???? Το ξέρω... Αν πας στη Πειραιώς θα σου δώσει!!!!! Γι' αυτό πάνε κατά διαόλου..... Και τι τους νοιάζει αυτούς???? Σάμπως δικά τους λεφτά διαχειρίζονται???? Αν ήταν δικά τους τα λεφτά, ποιο πολλά χαρτιά θα σου ζήταγαν.... Αλλά, βυζαίνουν το κράτος και ανοίγονται, γιατί ξέρουν ότι αν τα χάσουν, δεν θα βάλουν και τα κλάματα!!!!!... Εδώ όμως είναι διαφορετικά.....
ΤΡΑΠΕΖΟΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΑΖΙ:.... Κοίτα... Δεν τρέχει και τίποτα.... Όποτε μπορείς, μέχρι να βγει η σύνταξη, βάλε καμιά δόση μόνος σου και βλέπουμε..... Συνήθως, κανένας δεν ενοχλείται για τέτοια δάνεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΕΡΑΣΕ ΑΚΌΜΑ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ, ΚΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΓΧΩΝΟΤΑΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ Η ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ "ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ" ΤΩΝ ΧΡΕΩΚΟΠΩΝ ΚΙ ΑΝΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΗΜΙΚΡΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΟΥ

ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ: Καλημέρα!!! Έμαθα ότι βγήκε η ΓΚΑΓΚΑαπόφαση για την απορρύθμιση των χρεών προς τις τράπεζες, ιδίως των αναπήρων και των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων στις οποίες είμαι επίτιμο μέλος και ήρθα να το απορυθμίσω το τιμημένο!!!!! Ορίστε και τα χαρτιά μου..... Και κοίτα, γράψε στην αίτηση ότι έχω αναπηρία... Εντάξει????
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ

ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ: Καλημέρα.... Μου τηλεφώνησε μια κοπέλα και μου είπε να περάσω να πάρω το χαρτί που ζήτησα.......
Η ευγενικιά, παίρνει το ονοματεπώνυμό του παραμάσχαλα, αποσύρεται στα εντόσθια του καταστήματος και σε λίγο επιστρέφει υπερήφανη και μου δίνει "ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ Ν.3869/2010".-
"Τι είναι τούτο πάλι" (λέει ο μη κατονομαζόμενος Μπαρμπανίκος) και συνεχίζει, "εγώ και η αναπηρία μου για τον διακανονισμό του υπολοίπου μου ήρθα, ετούτο τι να το κάνω?????".
ΕΥΓΕΝΙΚΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Τώρα πρέπει να πάρετε σβάρνα όλες ανεξαιρετικώς τις εν Ελλάδι τράπεζες, θα ζητήσετε και από αυτές διακανονισμό χρωστάτε δεν χρωστάτε, για να σας δώσουν κι αυτές ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ή ΒΕΒΑΙΩΣΗ ότι κάνατε μαζί τους διακανονισμό οφειλών ή ΒΕΒΑΙΩΣΗ ότι δεν τους χρωστάτε. Τα μαζεύετε όλα από όλες τις τράπεζες "χρωστάτε δε χρωστάτε" και τα πάτε στον δικηγόρο σας για να κάνει ....δικαστήριο!!!!!!
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ: Καλά ρε παιδιά, γιατί δεν μπορούμε να τα βρούμε και να διακανονιστούμε χωρίς δικηγόρο???? Αν είναι να πληρώσω δικηγόρο και δικαστικά έξοδα, γιατί να ζητήσω διακανονισμό, αφού από πριν ξέρω, ότι έτσι θα διπλασιάσω τα χρέη μου??????
ΕΥΓΕΝΙΚΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ: Τι να σας πω.... Αυτή τη διαδικασία λέει ο νόμος και μέχρι τώρα, τουλάχιστον σ' εμάς, ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ!!!!!!!!
========================= ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΗΜΙΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ, είναι το διακορευμένο και εγκαταλελειμμένο από τον Σάλλα, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο.................
"Τώρα πλάκα με κάνεις?????" λέει ο Μπαρμπανίκος και βάζοντας τα γέλεια, τους τραβάει έναν ξεγυρισμένο μονομερή διακανονισμό της αναμονής και τους λέει να πάνε να κάνουν καμιά άλλη δουλειά.... Εκεί στο βάθος, ποιος μπαγάσας μουρμουρίζει, ότι ήδη το ΤΤ έχει καταληφθεί από το ιδιωτικό εβραϊκό κεφάλαιο και θα το σβύσουν είτε τσάμπα πουληθεί είτε όχι.
Και ξανά περαστικά μας....
Πάμε επανάσταση????? Εγώ πάντως είμαι ο καθένας μας...!!! Και είμαι μέσα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου