Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΑΙΣΧΟΣ ΚΙ Η ΔΡΑΚΑΙΝΑ ΤΟΥ COMODO

 Η παπαρήγα η καλή!

Βλέποντας τα πόθεν έσχες των πολιτικών το μάτι μου έπεσε επάνω στην αγαπημένη μου αριστερά. Συγκεκριμένα στην Αλεξάνδρα Παπαρήγα που δηλώνει συνολικό εισόδημα 136.521 ευρώ εκ των οποίων τα 46.000 ευρώ προέρχονται από ασφαλιστικές αποζημιώσεις κοινώς από συντάξεις κύριες και επικουρικές.
 
Έψαξα το βιογραφικό της να δω τι ακριβώς δουλειά έκανε που να δικαιολογεί τόσο μεγάλη σύνταξη. Τι βρήκα;
Από το 1961 και μετά αδιαλείπτως μέλος σε κινήματα και οργανώσεις (κίνημα ειρήνης ομοσπονδία γυναικών Ελλάδος κλπ) και από το 1976 και μετά ασχολείται αποκλειστικά με την πολιτική ως μέλος του ΚΚΕ με το οποίο εκλέγεται ανελλιπώς βουλευτής από το 1993.
 
Έτσι αν πάρουμε ως δεδομένα α) ότι η ʽʼεργασίαʼʼ της ξεκίνησε στην ηλικία των 48 ετών ως βουλευτής καθώς πουθενά δεν αναφέρεται συγκεκριμένα και χρονολογικά άλλη εργασία και β) το πόθεν έσχες των πολιτικών αφορά το έτος 2008 καταλήγουμε στο εξής συμπέρασμα :
 
Η Αλεξάνδρα Παπαρήγα εργάστηκε 15 χρόνια και η σύνταξη της είναι 3.830 ευρώ μηνιαίως.
 
Κατά τα άλλα δηλώνει καταθέσεις 400 ευρώ υπονοώντας ότι τα υπόλοιπα βρίσκονται σε κάποιο σεντούκι ή θαμμένα στο χώμα προς αποφυγήν επαφής των αριστερών χρημάτων της με την ελεύθερη αγορά των αδηφάγων τραπεζών.
 
Οφείλω να αναφέρω ότι κατά δήλωση της τα χρήματα πηγαίνουν στο κόμμα και από εκεί παίρνουν έναν μισθό ίσα ίσα για να βγάζουν το μήνα. Προσωπικά δεν με πείθει καθώς ποτέ δεν έχει παρουσιάσει δημοσίως ένα επίσημο χαρτί που να στηρίζει αυτούς τους ισχυρισμούς έτσι επιλέγω να μην την πιστέψω. Τι θα μου κάνει; Το πολύ-πολύ να με πει δεξιό!
Με την αριστερά της Παπαρήγα και του Παπανδρέου αρχίζω να το σκέφτομαι πολύ σοβαρά!
  
Με εκτίμηση
Christiana & Christos
Himaira / 29-26
 

5 σχόλια:

  1. δεν εχω την παραμικρη διαθεση να υπερασπισθω την παπαρηγα απλα να αναφερω εδω οτι πιθανα να εισπρατει μερος συνταξης απο τον συγχωρεμενο θαναση παπαρηγα που δουλευε κανονικα με πολλα συνταξιμα απ οσο ειμαι σε θεση να γνωριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 3.830 € (ΤΡΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΚΤΑΚΟΣΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΥΡΩ) ΤΟΝ ΜΗΝΑ???? ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΗΤΑΝΕ??? ΥΠΟΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ?????
    ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ, ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ, ΜΕ 36,5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ + ΑΝΑΠΗΡΙΑ 80%, ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ 1500 € ΣΥΝΤΑΞΗ????? ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΒΑΝ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ.
    ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ!!!!
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ, ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ??? ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ +96.531€ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΗΣ, ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΡΓΑΤΡΙΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΡΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ή ΣΥΝΤΑΞΗΣ, ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΠΕΙΝΑΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ?????
    ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ: ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ή ΤΟΝ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ, ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΦΕΡΕΤΖΕΔΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΑΠΙΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΠΑΡΗΓΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΝΑΣ ΒΟΛΕΜΜΕΝΟΣ ΦΕΡΕΤΖΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΟΥ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΑΝ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗΣΗ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
    ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙς ΛΕΞΕΙΣ "ΕΞΕΓΕΡΣΗ", "ΑΝΑΤΡΟΠΗ" κλπ, ΤΙΣ ΛΕΕΙ ΤΟΣΟ ΑΔΙΑΦΟΡΑ, ΤΟΣΟ ΝΥΣΤΑΓΜΕΝΑ, ΣΑΝ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ ΓΙΑ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗ.
    ΑΝ ΑΥΤΗ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗ, ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ.
    Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε φίλε, ο πατέρας μου με 40+ χρόνια συντάξιμα, με βαρέα και ανθυγιεινά και παίρνει-δεν παίρνει 1500€. Σε περίπτωση που (χτύπα ξύλο) εγκαταλείψει τα εγκόσμια, η σύνταξη που θα λαμβάνει η μητέρα μου μετά θα είναι η μισή, χώρια ότι θα κάνει ένα χρόνο περίπου ώστε να μεταβιβαστεί στην μητέρα μου! Οπότε είναι σαν να μου λες πως η σύνταξη του μακαρίτη του Παπαρήγα ήταν περίπου 7700€ τον μήνα!!! Τι ήταν ρε μεγάλε και έπαιρνε τόσα;;;; Ο Θεός;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΑ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ, ΑΥΤΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥ "ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ" ΤΗΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΧΟΥΛΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΒΟΛΕΥΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή