Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΞΩΓΑΜΟ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ????

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΤΣΑΚΙΖΕΙ.

ΙΔΟΥ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ …ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ...
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Ντορή μου άκου τι σκέφτηκα…
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Πρόεδρε άμα σκέφτηκες εσύ αυτό είναι από μόνο του είδηση. Να βγει αμέσως ο Πεταλωτής να κάνει δηλώσεις.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Κόψε τις παρλαπίπες θρεφτάρι, αυτή την ώρα δίνουμε μάχη για την Ελλάδα.
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Καλά πρόεδρε…
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Λοιπόν. Θα κοτσάρω δίπλα από τον ηλεκτρονικό διακυβερνητή μας τη Θοδωρούλα, να βάζει κι αυτή ένα χεράκι ενίοτε στα διακυβερνητικά.
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Να το βάζει πρόεδρε. Είναι χειρονακτικός τύπος άλλωστε η Θοδωρούλα.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Μου πε ο Νταβούτογλου να κάνω το Δημητράκη υπουργό και επειδή έχει δύσκολο έργο να επιτελέσει στα εξωτερικά, να του κοτσάρω από δίπλα τη Μαριλίζα και κανα δυό βοηθούς διότι που να τα προλάβει όλα το παλικάρι…
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Μην ανησυχείς γι αυτό πρόεδρε. Άλλωστε θα έχω και προσωπικά την εποπτεία. Κοτζάμ σημαία παρέδωσα στους πέντε αέρηδες στα Ιμια. Αυτή τη σημαία λοιπόν έχω υποχρέωση να την τιμήσω. Πες του Αχμέτη μας να μην ανησυχεί.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Καλέ μου Ντορή… πόσο με συγκινείς!!!
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Τον Μιχαλάκη μας λέω να τον αντικαταστήσω με κείνο το γκρινιάρικο πατριωτάκι τον Παπουτσή. Οι παρεμβάσεις του ήταν πάντα ουσιαστικές όποτε χρειαστήκαμε κυμματοθραύστη.
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Δε διαφωνώ πρόεδρε. Άλλωστε ο Μιχαλάκης έχει βάλει το νερό στ αυλάκι πλέον και ο μουσουλμάνος πολίτης αισθάνεται απόλυτα προστατευμένος στην Κουανταλαχάρα που ονειρεύεσαι.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Θα ψιλοσκατζάρω επίσης εκείνη τη Λούκα και το Λοβέρδο που του πρηξαν τα συκώτια του, και σκέφτομαι οπωσδήποτε να επιβραβεύσω το έτερον πατριωτάκι, εκείνον τον Σκανδαλίδη μωρέ. Κάπως τουρχεται αυτουνού να είναι έξω από την κυβέρνηση.
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Τουρχεται πρόεδρε και έχει επιτελέσει εξαιρετικό πατριωτικό έργο το παιδί. Εγω συμφωνώ πρόεδρε.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Α και μη ξεχάσω θρεφτάρι μου… Μ έχουν σκάσει μωρέ εκείνες οι θαλάσσιες υποθέσεις γαμώ τις υφαλοκρηπίδες μου γαμώ, λέω να το συνδιάσω τώρα με τις ξένες επενδύσεις και να κοτσάρω κι ένα υπουργείο υποβρυχίων καταστροφών για να μη μείνει τίποτε όρθιο.
ΠΑΓΚΑΛΟΣ: Μ αρέσεις πρόεδρε… Με γοητεύει ο τρόπος που σκέφτεσαι.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Με συγκινείς παιδοβούβαλο… Φώναξε εσύ τον Πεταλωτή να παραμυθιάσει τα κορόιδα, τρέχω κι εγώ στη μαμά να πάρω την ευχή της και τα ξαναλέμε. Νύχτα είναι θα περάσει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου