Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Η ....ΥΠΑΚΟΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΖΕΦΡΙ

1 σχόλιο:

  1. Αρχοντοσειρήνες…., με γλυκές απάτες….!

    .....Μέσα μου….. φωνές –τους
    με αποκοιμίζουν….,
    με ακινητούν….,…..
    Αρχοντοσειρήνες….,
    με γλυκές απάτες….,
    χίμαιρες, μου λέγουν,
    όλες οι ‘’Ιθάκες’’….!

    Μέσα μου….. ναρκώτρες
    και υποταγμένοι….,
    δούλοι ‘’του συρμού’’….,…..
    μέτοικες ιδέες….,
    απ’ τα παιδικάτα….,
    άσπονδα μου ‘φτιάξαν
    κόντρας συνδικάτα….,….!

    Πουλιά…., σφυρίξτε δυνατά….,
    στ’ αυτιά μου…., να ξυπνήσω….,…..
    κοιμάμαι…., βλέπω όνειρα
    πως έρχεστε…., μα…., αλιά μου….,
    ποτέ…., δεν έρχεστε κι εδώ….,
    ‘’Σπάρτακοι’’ στη φωλιά μου….!.....

    Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας,
    URL : www.alexandros-zivas.gr
    ….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή