Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

ΟΙ ΣΤΡΟΠΩΝΕΣ, Η ΣΤΕΝΗ, Η ΛΑΜΑΡΗ, ΤΟ ΜΕΤΟΧΙ, Ο ΚΟΥΤΟΥΡΛΑΣ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΩΘΗΚΑΝ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΟΥ "ΛΙΘΟΞΟΟΥ"!

"Vlanduša - Hlumica. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? -- Nikola Arvaniti, χωριό Vlanduša - Hlumica",
με ρωτά ο φίλος μου ο Γιάννης.

Φίλε μου Γιάννη, όταν μου στέλνουν πολλά e-mails, καθυστερώ στην ανάγνωση. Για τη περίπτωση ζαλίστηκα λίγο, κι αναρωτήθηκα, γιατί θα πρέπει να ξέρω??? Αλλά το έψαξα. Ο ίδιος ο Σκοπιανός Δημήτρης Λιθοξόου (Taşçı), συντάκτης των καταλόγων Ελλήνων με "Αλβανικά ονόματα", προσδιορίζει τις περιοχές στη βόρεια Πελοπόννησο και έχει φτιάξει και αντίστοιχο κατάλογο "Αλβανικών χωριών".
Αν ο Σκοπιανός, είχε (όπως λέει) "Αρβανίτισσα" μάνα και "Ρωμιό" πατέρα (πρόσεχε, δεν λέει Έλ
ληνα πατέρα), να είσαι σίγουρος Γιάννη μου, ότι θα του τα έχει ξεριζώσει.
Κι αφού Γιάννη μου, λέει πως έχει Αρβανίτικη και κατ' αυτόν Αλβανική καταγωγή, με 10% Αλβανούς, γιατί ο μαλάκας έφτιαξε με άλλους 100, το Σκοπιανικό "Ουράνιο Τόξο" και δεν έφτιαξε Αρβανίτικο ή ΑΛΒΑΝΙΚΌ ΚΌΜΜΑ???????
Γιάννη μου, αν έλεγα στον Έλληνα Αρβανίτη (Δημητρίου) πατέρα μου ή στην Ελληνίδα Αρβανίτισσα μάνα μου, ότι θέλω να μάθω και να μιλώ Αλβανικά, θα έτρωγα μια ανάποδη και θα έφερνα κωλοτούμπες, μέχρι τη γέφυρα του Ευρίπου!!!!!
Γιάννη μου και φίλε μου, το έχω ξαναπεί, ότι εμείς οι Αρβανίτες, είμαστε Έλληνες Σουλιώτες και οι παππούδες μας είχαν πόλεμο με τον Αλή Πασά κανονικό και όχι εμφύλιο. Ήταν απελευθερωτικός πόλεμος, για του Χριστού τη πίστη την Αγία και της Πατρίδας την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Όσο με αφορά, όταν ο Κώτσος Δημητρίου
(Αρβανίτης), αδελφός του προπροπάππου μου Γιαννάκη Δημητρίου, έσφαξε στην αγορά της Χαλκίδας τον Τουρκαλβανό πασά, αναγκαστικά έφυγαν στα βουνά της Δίρφυς και έγιναν κλέφτες και υπαρχηγοί του καπετάν ΓοβγίναΓοβγιού) και συναγωνιστές του Κριεζώτη.
Γιατί πρέπει να ασχολούμαι με τις μαλακίες του "Λιθοξόου" ή του "Δημαρά"???
Αδελφός και ξάδελφος του πατέρα μου, χάθηκαν στον Μικρασιατικό πόλεμο....
Γιατί πρέπει να ασχολούμαι με τις πλαστογραφίες του "Λιθοξόου" και του "Δημαρά"???

Ο πατέρας μου, τραυματίστηκε 5 φορές στον πόλεμο της Αλβανίας. Αν ο πατέρας μου Αρβανίτης "ο ψηλός" ήταν Αλβανός, αντί να πολεμά για την Ελλάδα, θα τη κοπανούσε απέναντι. Πολέμησε, πολυτραυματίστηκε και είχε τη μοναδική τιμή και προνόμιο όσο ζούσε, να παρελάζει πρώτος των πρώτων, κρατώντας τη πολεμική σημαία του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ.
Μόνο το
Nikola Arvaniti και το περίεργο αλβανοποιημένο χωριό σου έκανε εντύπωση ρε Γιάννη???? Όλος ο κατάλογος είναι με πλαστογραφημένα Ελληνικότατα ονόματα.... Σάμπως θα δώσουν τα ρέστα σε κανέναν?????
Για μένα και τη φάρα μου ξέρω φίλε μου ---- Για άλλους μη με ρωτάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου