Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

"Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης -- Δεν ξέρεις καν τον λόγο για να με υποτάξεις"

ΕΓΩ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ --- Νικόλας Άσιμος-Σωτηρία Λεονάρδου
Εγώ με τις ιδέες μου κι εσείς με τα λεφτά σας
Νομίζω πως τα θέλετε μονά-ζυγά δικά σας.

Δεν θέλω τη κουβέντα σας, ούτε τη γνωριμιά σας.

===================================
Θα χτυπήσω εκεί που σας πονάει
Κανέναν δεν θ' αφήσω, εμένα να κερδάει.
Θα με χρήσω ιππότη και Τζεντάϊ

Κι άμα ξεμεθύσω, σας λέω και γκουντ-μπάϊ.

===================================
Και οι θεοί σαν πείθονται, εάν υπάρχει ανάγκα,
Για πόλεμο δεν έκανα ποτέ εγώ τον μάγκα,
Κι ούτε νεροπίστολο δεν έχω στη παράγκα.

===================================
Θα τραβήξω τον δρόμο μου, όσο πάει.
Κανέναν δεν θ' αφήσω εμένα να κερνάει.

Θα κολλήσω, κι όποιον με περιγελάει,

Χιλιάδες-δυο αλήθειες, ο πόνος μου γεννάει.

===================================
Εγώ στα δίνω έτοιμα κι εσύ τα θες δικά σου.
Λιγούρα που σε έδερνε, παρ' όλα τα λεφτά σου.

Και ούτε στο νυχάκι μου δεν φτάνει η αφεντιά σου.

===================================
Δε σε παίρνει εμένα να κοιτάζεις.
Χωρίς καμιά ουσία, εσύ θα τα τινάξεις.

Είσαι θύμα του νόμου και της τάξης.

Δεν ξέρεις καν τον λόγο για να με υποτάξεις!!!!!!

===================================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου