Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Η ΕΝΣΤΑΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ Σ.Ε.Υ.Υ.Π. ΝΙΚΟΥ ΑΡΒΑΝΙΤΗ

ΕΝΣΤΑΣΗ - ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Του ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ του Αθανασίου
τέως Διοικητικού-Οικονομικού Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π.

νυν Μονίμου Υπαλλήλου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού με Α΄ Βαθμό (χωρίς αντικείμενο) του "Ιπποκράτειου" Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης.
Κάτοικος Θεσ/νίκης, οδός ########## αρ. ##, Τ.Κ. ##### - ###### - Θεσσαλονίκη.

ΠΡΟΣ :
α. κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
β. κ. ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ :
κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
--------------------------------------------------------------------------------------

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ:
Κε Γενικέ Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης,
Δεν σας κρύβω ότι εξ όσων μου συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες, η πιο δυσάρεστη έκπληξη ήταν, όταν προσπάθησα να διαπιστώσω, αν μπορούσατε να διαμεσολαβήσετε για να μη γίνει μια ανοιχτά προσχεδιαζόμενη κατάφωρη αδικία σε βάρος μου, αλλά δυστυχώς πριν καν ακούσετε τι είχα να πω, δύο φορές σπεύσατε να ξεκαθαρίσετε ότι "δεν ανακατεύεστε στα εσωτερικά των Σωμάτων".Για τελευταία φορά σας ενοχλώ, διότι έχω την ...εμμονή, ότι (εκτός του αρμόδιου Υπουργού Υγείας & Κ.Α.), το θέμα ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΤΥΠΙΚΗΣ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ και

ΕΝΙΣΤΑΜΑΙ
(1) Κατά των αποφάσεων του Υπουργού Υγείας & Κ.Α., κ. Αβραμόπουλου Δημήτριου, (α) με αρ. πρωτ. ΔΥ1α /Γ.Π. οικ.156935/18-11-2008 και (β) με αρ. πρωτ. ΔΥ1α/Γ.Π.οικ.169020/16-12-2008,

(2) Κατά του από 5-11-2008 Πρακτικού της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., με την επιφύλαξη ότι δεν μου χορηγήθηκε παρά το ότι το ζήτησα με αίτηση και ενδεχομένως να έχει περιεχόμενο διάφορο του φημολογούμενου (ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ),

ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΟΤΙ :

1. Από 18-8-2008, πολύ πριν την από 1-9-2008 Διακήρυξη-Πρόσκληση για επιλογή Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., η ιδιαιτέρως οικεία προς τον κ. Γενικό Επιθεωρητή του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Μ. Σαμπατακάκη, πρώην υπάλληλος της Γραμματείας και νυν Διοικητικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας-Θράκης, κα ######### #######, διέδιδε σε Υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης ότι "Μαλτά και Αρβανίτης τελείωσαν από το Σ.Ε.Υ.Υ.Π." και ότι η ίδια (κα ######### #######) είναι η επόμενη Διευθύντρια του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας - Θράκης. Το ουσιαστικό προσόν της ; Επί τέσσερις (4) μήνες βασανίζει την πρώτη της υπόθεση και της έδωσαν και ...βοηθό. Όλως περιέργως, πρώιμος γνώστης "από αξιόπιστη πηγή¨, της επικείμενης καρατόμησής μου μετά την ΕΔΕ που διενήργησα για την αποχή των πληρωμάτων του ΕΚΑΒ, ήταν και ο φιλόδοξος και φέρελπις Διοικητικός-Οικονομικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας-Θράκης, κ. ######### ######, ο οποίος μου ...εκμνηστερεύτηκε "ποιος-ποια μούκανε τη ζημιά", αλλά δεν μου είπε τι σχέση έχει με υπάλληλο, που επιλέχθηκε για πρώτη φορά ως ...Επιθεωρήτρια στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μ.-Θ.

Τα παιδία παίζειν, είναι απρόσεκτα κι έχουν σπάσει τη καρέκλα (χρησμός: δεν μιλώ για τη δική μου).

2. Αν θυμάται ο κ. Γενικός Επιθεωρητής Δ.Δ., ήταν η πρώτη τηλεφωνική ενημέρωση που του έκανα, για τα σε βάρος μου σχεδιαζόμενα και μου είχε πει ότι δεν γίνονται αυτά τα πράγματα κι ότι δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Για κάθε ενδεχόμενο, υπέβαλα την από 19-8-2008 αίτηση στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Αθηνών με κοινοποίηση στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Θεσσαλονίκης, με την οποία ζητούσα να μου χορηγηθούν αντίγραφα των εκθέσεων αξιολόγησής μου, των ετών 2003, 2004, 2005, 2006 & 2007. ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.

3. Πλησίαζε ο χρόνος συμπλήρωσης της 2ης τριετίας των υπηρετούντων επιθεωρητών, η κα ######### είχε μετατραπεί σε μοναδικό συνδαιτυμόνα και συνομιλητή του κ. Γενικού και συγχρόνως οι διαδόσεις της κυρίας, για απομάκρυνση εμού και της Διευθύντριας κ. Μαλτά λάμβαναν τον χαρακτήρα τετελεσμένου γεγονότος. Αν θυμάστε κ. Γενικέ, επικοινώνησα μαζί σας και για πρώτη φορά μου ξεκαθαρίσατε αμέσως πως δεν επεμβαίνετε στα ...εσωτερικά των Σωμάτων, ενώ εγώ μιλούσα κατ΄ αρχήν για παραβιάσεις της νομιμότητας. Ο ανοικτός σχεδιασμός μη σύννομης αποπομπής έντιμου, πλήρως καταρτισμένου, εξειδικευμένου και με προσωπικότητα υπαλλήλου, δεν είναι απλό εσωτερικό θέμα του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., προς τέρψη του φιλοθεάμονος κοινού. Δεν με αφορά η οικεία-φιλική σχέση Σαμπατακάκη- #########, γιατί ο καθένας διαλέγει ελεύθερα τους φίλους του. Με αφορά όμως και με ενδιαφέρει η εξωθεσμική ανάμειξη της κας ######### #. στην έρευνα που έκανα παλαιότερα στο Φ.Σ. της Φ.Α.Α.Θ. και άλλες έρευνες δικές μου ή άλλων Επιθεωρητών. Με αφορά, όταν ενώ ήταν απλή υπάλληλος της Γραμματείας, με εξανάγκασε τρεις (3) φορές να την επιπλήξω δριμύτατα μπροστά και στη πρώην Διευθύντρια του ΣΕΥΥΠ Μ.-Θ κα Γεραντίδου Στεφανία, για τις αθέμιτες αναμείξεις της. Η κα ######### #. έχει συγγενικό της πρόσωπο που είναι ή ήταν μέλος της Φ.Α.Α.Θ. ; Υπάρχει κατάλογος μελών του Φ.Σ. και του αντίστοιχου Ιδρύματος ;

4. Είναι εν γνώσει, τόσο του κ. Υπουργού Υγείας κ. Δ. Αβραμόπουλου, των Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου κ. Ριζά και κ. Καλογερόπουλου, του κ. Γενικού Επιθεωρητή Δ.Δ., Γενικών Διευθυντών του Υπουργείου Υγείας και Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., ότι από τη πλευρά της η Διευθύντρια του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μ.-Θ., κα ΜΑΛΤΑ ΕΛΕΝΗ, έδινε τη δική της μάχη για να προστατέψει την αξιοπρέπειά της και για να αποτρέψει τον δικό της αποκεφαλισμό. Αναγκάσθηκε για τους λόγους αυτούς να κάνει πολλά ταξίδια στην Αθήνα, κάτι που εγώ δεν είχα ούτε έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω. Είναι αξιοσημείωτο, ότι μετά την Ε.Δ.Ε. για το ΕΚΑΒ, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Μιχαήλ Σαμπατακάκης, της επέβαλε ποινή ... χωρίς να την έχει καλέσει ποτέ σε απολογία !!! ΠΡΟΣΕΞΤΕ : Μιλάμε για Γενικό Επιθεωρητή του κορυφαίου Ελεγκτικού Οργάνου του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α. !!! Ποινή χωρίς απολογία λοιπόν.

5. Η από 1-9-2008 Προκήρυξη - Πρόσκληση, για πλήρωση όλων των κενών θέσεων Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., που υπογράφεται από τον Υπουργό Υγείας & Κ.Α. κ. Αβραμόπουλο Δ., περιλαμβάνει ενιαίους και κοινούς όρους ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ για όλους τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους, ανεξάρτητα από την υπηρεσία που ανήκουν και ανεξάρτητα από την οργανική τους θέση. Η διαδικασία καταστρατηγήθηκε με τον πλέον βάναυσο τρόπο, που δεν αφήνει καμιά αμφιβολία για τις παρακάτω μεθοδεύσεις. Όσο με αφορά ειδικά, οι μεθοδεύσεις ξεκίνησαν πριν την επίσημη έναρξη της διαδικασίας επιλογής Επιθεωρητών, όπως προανέφερα, όταν στις 19-8-2008 ζήτησα με αίτηση από τον κ. Μ. Σαμπατακάκη τις Ετήσιες Εκθέσεις Αξιολόγησής μου και δεν μου τις έδωσαν ποτέ !

6. Πρόεδρος της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών ορίσθηκε ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., κ. Σαμπατακάκης Μ. Ενώ όμως η παρ. 3 του άρθρου 4, του Ν. 2920/01 περί του ΣΕΥΥΠ, ορίζει "...3. Η απόσπαση ... των Επιθεωρητών και... γίνεται για πλήρη και αποκλειστική απασχόληση και για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΙΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, με κοινές αποφάσεις του Υπουργού Υγείας & Πρόνοιας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, με την διαδικασία των επόμενων... ...". ΕΠΟΜΕΝΩΣ, όσον αφορά τους υπηρετούντες Επιθεωρητές, είναι θεσμοθετημένο ότι κατ' αρχήν κρίνονται για ανανέωση ή μη της θητείας τους (πράγμα που βεβαίως δεν έγινε ή δεν ανακοινώθηκε νόμιμα ποτέ) και εν συνεχεία κρίνονται και συγκρίνονται με τους υποψήφιους που δεν έχουν καμία προϋπηρεσία Επιθεωρητή. Το αστείο είναι, ότι ενώ ο Γενικός Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και οι υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Υγείας, δεν εφάρμοσαν ως όφειλαν τη πρόβλεψη του νόμου και της Διακήρυξης-Πρόσκλησης για κρίση επί της ανανέωσης ή μη της θητείας ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ Επιθεωρητών κατ' αρχήν, βλέπουμε εκ των υστέρων στις προσβαλλόμενες με τη παρούσα Αποφάσεις, να υπάρχει φαρδιά-πλατιά για όσους επιλέχθηκαν τώρα, η πρόβλεψη για ανανέωση της θητείας τους !

7. Παρά τη προηγούμενη πρόβλεψη και τη πρόβλεψη των δημοσιοϋπαλληλικών διατάξεων περί παραμονής στη θέση τους, των επί θητεία οργάνων, μέχρι την ανανέωση της θητείας τους ή μέχρι την αντικατάστασή τους και παρά τις Συνταγματικές προβλέψεις για ισονομία, ίση μεταχείριση, αντικειμενικότητα κρίσης, αξιοκρατία κλπ, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και Πρόεδρος της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών κ. Μιχαήλ Σαμπατακάκης, εισηγείται και μεθοδεύει την απομάκρυνση των Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών που ανήκουν οργανικά σε νοσοκομεία και οργανισμούς Πρόνοιας, σε αντίθεση με τους αντίστοιχους, που ανήκουν σε οργανικές θέσεις του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α. Αφού έγινε μια τραγελαφική προσπάθεια του κ. Σαμπατακάκη Μ., για να κατεβάσει στη ... Κεντρική Υπηρεσία (Αθήνα) του Υπουργείου τη κ. Μαλτά Ελένη, και τους επιθεωρητές μόνιμους κάτοικους Θεσ/νίκης που οργανικά ανήκουν στη Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου, προκλήθηκε σάλος, με αποτέλεσμα να αντιληφθούν στο Υπουργείο τι συμβαίνει και να εκδώσουν νέο έγγραφο ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ. Και πάλι ο κ. Μ. Σαμπατακάκης έδωσε δική του αυθαίρετη ερμηνεία στο έγγραφο και έδωσε εντολές να φύγουν όλοι οι επιθεωρητές που ανήκαν σε οργανικές θέσεις νοσοκομείων, επιβάλοντας διακρίσεις και άνιση μεταχείριση, μεταξύ υπαλλήλων αρμοδιότητας του ίδιου Υπουργού.

8. Με τηλεφωνικές συνεννοήσεις που κάθε τόσο άλλαζαν, ορίσθηκαν τα ραντεβού για συνέντευξη των υποψηφίων στην Επιτροπή Επιλογής. Όσον με αφορά, ενώ ο νόμος και η προκήρυξη των θέσεων Επιθεωρητών προβλέπουν ότι ο υπηρετών επιθεωρητής κρίνεται κατ' αρχήν για το ευδόκιμο της προϋπηρεσίας του και στη συνέχεια Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΚΡΙΝΕΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ, ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ, ΠΕΡΙΣΤΡΑΦΗΚΕ ΣΤΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ Σ.Ε.Υ.Υ.Π. (και πρόεδρο της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών ΣΕΥΥΠ) κ. Μ. ΣΑΜΠΑΤΑΚΑΚΗ, ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ & Ε.Δ.Ε. ΠΟΥ ΔΙΕΝΗΡΓΗΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΒ. Αν αυτό για τη περίπτωσή μου, δεν είναι μεθόδευση του Προέδρου της Επιτροπής Επιλογής για κατασκευή κλίματος σε βάρος μου, τότε πρέπει να καταργηθεί η έννοια της μεθόδευσης. Προσωπική άποψη σαν προϊστάμενος, βεβαίως δύναται να έχει, αλλά κάποιος πρέπει να του πει ότι η άποψη δεν φυτρώνει ξαφνικά και αυθαίρετα από το πουθενά, αλλά πρέπει να στοιχειοθετείται και να στηρίζεται σε πραγματικά περιστατικά που έχουν γνωστοποιηθεί έγκαιρα και νόμιμα στον κρινόμενο ή/και θιγόμενο Επιθεωρητή ή/και κλητήρα.

9. Από την επόμενη της συνέντευξης εβδομάδα, εκτός της ακατάσχετης "φλυαρίας", της οικείας προς τον κ. Γενικό Επιθεωρητή ΣΕΥΥΠ, κας Κ######## #######ς, μεγάλος αριθμός συναδέλφων με πληροφορούσε ότι φημολογείται έντονα πλέον η απομάκρυνσή μου από το Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Το πρώτο που σκέφθηκα με τη δική μου λογική, κε Υπουργέ Υγείας & Κ.Α. και κε Γενικέ Επιθεωρητή Δ.Δ., ήταν ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΉΣΩ έστω τηλεφωνικά με τον κ. Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, για να ζητήσω τη διαμεσολάβησή του και τη συνδρομή του, γιατί λόγω των δύσκολων υποθέσεων που χειρίσθηκα είχαμε μια καλή υπηρεσιακή επικοινωνία για διευκρινίσεις ή διορθώσεις και ακόμα πίστευα ότι εκτιμούσε τις ικανότητες και τα προσόντα μου.

Δυστυχώς, όπως θα θυμάται ο κ. Γενικός Επιθεωρητής Δ.Δ., για δεύτερη φορά χωρίς να εξετάσει την ουσία, για ενδεχόμενες παραβάσεις και μεθοδεύσεις του υφισταμένου του Γενικού Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π., ο κ. Γενικός Επιθεωρητής Δ.Δ. μου ξεκαθαρίσε ότι δεν ανακατεύεται στα εσωτερικά (;) των Σωμάτων Επιθεώρησης! Διαφωνώ με αυτή την άποψη του κ. Γενικού Επιθεωρητή Δ.Δ., διότι όπως γνωρίζει, έκανε παρέμβαση για να αποδεχτώ να μη σταλούν στον Εισαγγελέα, οι σελίδες της έκθεσης ΕΔΕ για το ΕΚΑΒ, που αφορούσαν τις μη σύννομες παρεμβάσεις του Γενικού Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Σαμπατακάκη Μ., καθ' υπέρβαση των αρμοδιοτήτων του και ασφαλώς, θα έπρεπε να είχε διαπιστώσει ο κ. Γενικός Επιθεωρητής Δ.Δ., ότι η φιλοσοφία μου δεν είναι "πονάει κεφάλι; - κόβει κεφάλι" και βεβαίως μου έφτανε ο έλεγχός του κατά την ελεύθερη κρίση του κ. Υπουργού και του κ. Γενικού Επιθεωρητή Δ.Δ. Γνωρίζεται επίσης κ. Υπουργέ Υγείας και κ. Γενικέ Επιθεωρητή Δ.Δ., ότι ουδέποτε ασχολήθηκα μετά την υποβολή των πορισμάτων μου, με ποιο τρόπο ασκούσε τον διοικητικό έλεγχο της αρμοδιότητάς του ο κ. Υπουργός. Ποτέ. Γιατί έχω διατελέσει Γραμματέας πολιτικού και γνωρίζω ότι ο πολιτικός δεν είναι στρατοδίκης, αλλά δικαιούται να έχει τα μεγαλύτερα περιθώρια χειρισμού, για διευθέτηση ενός προβλήματος. Στη περίπτωσή μου όμως κε Υπουργέ, τα στελέχη του Υπουργείου σας, σας μετέτρεψαν σε άδικο και αδίστακτο στρατοδίκη.

10. Η Διευθύντρια του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας-Θράκης, κ. Μαλτά Ελένη, σε τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με τα μέλη της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών ΣΕΥΥΠ, κ. Σαμπατακάκη Μιχαήλ, κ. Παπαγεωργίου Χρήστος και κ. Ραϊδου Φιλομήλα, λάμβανε συνεχώς τη διαβεβαίωση από όλους αυτούς, ότι επέλεξαν ξανά τόσο τη κ. Μαλτά όσο και εμένα. Αυτές οι διαβεβαιώσεις, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η κ. Μαλτά Ελένη, επαναλαμβάνονταν καθημερινά, έως την 16-12-2008, που υπογράφηκε η ΔΕΥΤΕΡΗ (!) ΑΠΟΦΑΣΗ του κ. Υπουργού.

11. Όπως εκ των υστέρων (αφού εκδόθηκε η απόφαση) πληροφορηθήκαμε, το ΠΡΑΚΤΙΚΟ της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών & Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π. είναι ενιαίο και εκδόθηκε για όλους ανεξαιρέτως τους Επιθεωρητές την 5-11-2008. Παρά τον ενιαίο τρόπο έκφρασης της βούλησης της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών (ένα Πρακτικό 5-11-2008 για όλους), διαπιστώνουμε ότι ο Γενικός Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α., μεθοδεύουν μη σύννομες διακρίσεις, αφού προκαλούν κατ' αρχήν έκδοση απόφασης επιλογής Επιθεωρητών (αρ. πρωτ. ΔΥ1α/Γ.Π.οικ.156935/18-11-08 ), που αφορά υπαλλήλους, των οποίων οι οργανικές θέσεις ανήκουν στη κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου. Χωρίς να υπάρχει καμία δικαιολογία, ενώ το Πρακτικό της Επιτροπής Επιλογής υπήρχε από 5-11-2008 οι περισσότερες θέσεις Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών δεν ανακοινώνονταν έως ότου εκδόθηκε κατά διάκριση, η νέα υπ' αρ. πρωτ. ΔΥ1α/Γ.Π.οικ.169020/16-12-2008 απόφαση του κ. Υπουργού, στην οποία δεν συμπεριλαμβάνομαι, ένεκα μη σύννομης απόκρυψης ή αλλοίωσης ή αγνόησης των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων μου. Σημειωτέον, ότι και όλοι οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται στη νέα απόφαση είναι της αποκλειστικής αρμοδιότητας του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α. και επομένως δεν δικαιολογείται ούτε η παράλογα υπερβολική καθυστέρηση ούτε η έκδοση της νέας ξεχωριστής απόφασης, διότι δεν χρειαζόταν σύμπραξη άλλου υπουργού.
12. Μόλις στις 16-12-2008, με δική μου πρωτοβουλία, ενημερώνομαι τηλεφωνικά από την κ. Κελεπούρη (Γραμματέα της Επιτροπής του Υπουργείου) για τη μη ανανέωση της θητείας μου και της έστειλα αυθημερόν (16-12-2008) με FAX νέα αίτηση (που εκ παραδρομής φέρει ημερομηνία 1-10-2008), με την οποία ζητώ :

***Το πλήρες Πρακτικό της Επιτροπής Επιλογής, σε ακριβές αντίγραφο του γνήσιου.
***Την αντίστοιχη απόφαση του κ. Υπουργού σε ακριβές αντίγραφο.
***Τους αναλυτικούς συγκριτικούς πίνακες με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα όλων των υποψηφίων.
***Τις Ετήσιες Εκθέσεις Αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων μου από τους προϊσταμένους μου (2003-2007).

Δυστυχώς, κατά παράβαση κάθε στοιχειώδους έννοιας δικαίου, μέχρι σήμερα δεν μου χορηγούν τα παραπάνω στοιχεία, γιατί προφανώς κάποιοι θέλουν να είμαι σε συνεχή αδυναμία άσκησης των πλέον στοιχειωδών μου δικαιωμάτων, για ακύρωση των μη σύννομων προσβαλλόμενων με τη παρούσα διοικητικών πράξεων.

13. Το πλέον σημαντικό όμως, κε Υπουργέ & κε Γενικέ Ε.Δ.Δ., σύμφωνα με όσα μου γνωστοποίησε η Διευθύντρια Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μ.-Θ. κα Μαλτά Ελένη, είναι ότι τα δύο από τα τρία μέλη της Επιτροπής Επιλογής (κ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ και κ. ΡΑΪΔΟΥ ΦΙΛΟΜΗΛΑ), της δήλωσαν απερίφραστα ακόμα και τώρα που γράφω αυτή την Ένσταση-Διαμαρτυρία ότι ...επιλέχθηκα και συμπεριλαμβάνομαι στο Πρακτικό που αυτοί υπέγραψαν. Ακόμα πιο σημαντικό κε Υπουργέ & κε Γενικέ Ε.Δ.Δ. είναι, ότι σύμφωνα με όσα μου είπε η Διευθύντρια του ΣΕΥΥΠ Μ.-Θ. κ. Μαλτά Ελένη, τόσο στις 22-12-2008 όσο και στις 23-12-2008, το μέλος της Επιτροπής Επιλογής κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, επιμένει στον ισχυρισμό του ότι η Επιτροπή με επέλεξε για ανανέωση της θητείας μου και συνιστά να ζητήσω το γνήσιο Πρακτικό Επιτροπής Επιλογής. Η εν λόγω τοποθέτηση, δίνει εξήγηση κ. Γενικέ Ε.Δ.Δ., στο γεγονός της αδικαιολόγητα τεράστιας καθυστέρησης έκδοσης της δεύτερης απόφασης και της καθυστερημένης μη σύννομης ανακοίνωσης αντίγραφου πρακτικού, μετά από την (σε δόσεις) έκδοση των ξεχωριστών αποφάσεων, για ένα και το αυτό πρακτικό. Σημειώνοντας το παραπάνω πραγματικό για μένα γεγονός, ποια είναι η σωστή συνέχεια κε Υπουργέ ; Δεν οφείλετε να προστατέψετε έναν έντιμο Διευθυντή του Υπουργείου σας ; Θα επιτρέψετε τη ταπείνωση, τον ευτελισμό του και την απαξίωσή του, τώρα στη δύση της μακρόχρονης καριέρας του ; Γιατί ; Ότι και να εξαναγκαστεί να πει ή να κάνει στο εξής ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ κ. Χρήστος Παπαγεωργίου, ακόμα και να διαψεύσει όσα είπε για τη περίπτωσή μου μέχρι σήμερα, τον σέβομαι και τον τιμώ απεριόριστα, γιατί ήδη μου έστειλε το μήνυμα ότι αδικήθηκα.

14. Είναι ευτελιστικό και μη σύννομο κε Υπουργέ και κε Γενικέ Ε.Δ.Δ., για ένα Σώμα Ελέγχου και Επιθεώρησης, να πληροφορείται από τους συναδέλφους του ένας επιτυχημένος κατά γενική παραδοχή Επιθεωρητής, κατά την ημέρα αποχώρησής (εκδίωξής) του, ακόμα και από τη καθαρίστρια του ΣΕΥΥΠ Θεσσαλονίκης, ότι γνώριζαν σχεδόν όλοι την επικείμενη και προαποφασισμένη καρατόμησή μου, από τότε που τελείωσα την ΕΔΕ για το ΕΚΑΒ.

15. Είναι επίσης ευτελιστικό κε Υπουργέ και κε Γενικέ Ε.Δ.Δ., να βιάζεται η βούληση δύο μελών της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών, οι οποίοι δηλώνουν (όπως διαβεβαιώνει η Διευθύντρια και Βοηθός Γενικού Επιθεωρητή ΣΕΥΥΠ κα Μαλτά Ελένη) ότι το Πρακτικό που έχουν υπογράψει αυτοί, με συμπεριλαμβάνει στους επιλεγέντες Επιθεωρητές και επομένως ή εξαναγκάζονται σε σιωπή ή μετά από αφόρητες πιέσεις ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΔΥΟ (42) ημερών, (ΑΠΟ 5-11-2008 ΕΩΣ 16-12-2008) τους άρπαξαν με μη θεμιτό μέσο την υπογραφή τους. Εφόσον συμβαίνει αυτό, ποιος θα τολμήσει να μου χορηγήσει το γνήσιο Πρακτικό της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. ; Εφόσον συμβαίνουν τα παραπάνω, νομιμοποιείται κανείς να ισχυρίζεται ότι έχουμε να κάνουμε για απλό εσωτερικό θέμα του ΣΕΥΥΠ ;

16. Εκτός της απροκάλυπτης ανάμειξης και της 6 μηνών Επιθεωρήτριας κας ######### #######ς, η οποία γνώριζε τις σε βάρος μου εξελίξεις πριν καν συγκροτηθεί η Επιτροπή Επιλογής Επιθεωρητών ΣΕΥΥΠ, τέως συνάδελφοι με ενημέρωσαν ότι μη σύννομη ανάμειξη έχει και ο Διοικητικός-Οικονομικός Επιθεωρητής κ. ###### ########ς, προκειμένου να επιτύχει την επιλογή στη θέση μου, φιλικής προς αυτόν υπαλλήλου.

17. Η αλήθεια πλέον έλαμψε, διότι φαίνεται πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι αντί να χρησιμοποιηθούν οι προτάσεις των εκθέσεών μου ως εργαλεία διόρθωσης των νοσηρών καταστάσεων στο χώρο της Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, δυστυχώς χρησιμοποιήθηκαν για συκοφάντηση και εξόντωσή μου.

Συγκεκριμένα, είναι ολοφάνερο πλέον, ότι κάποιοι ενοχλήθηκαν,

διότι : Είχα το θάρρος να κοιτάξω στα μάτια τον κ. Σαμπατακάκη και να χαρακτηρίσω παρωδία σεμιναρίων, τις διημερίδες που διοργάνωσε το ΣΕΥΥΠ, στις οποίες οι ομιλητές δεν καταλάβαιναν τι έλεγαν σε θέματα προμηθειών, πιστοποιήσεων, διοίκησης κλπ.

Είχα το θάρρος να μην ανέχομαι τις μη σύννομες αναμείξεις για κατευθυνόμενες έρευνες, σε υποθέσεις που έλεγξα, της φιλόδοξης κας ######### #######ς.

Είχα το θάρρος να επισημάνω σε ανύποπτο χρόνο εγγράφως, ότι το Σ.Ε.Υ.Υ.Π. έχει μεγάλα εσωτερικά οργανωτικά και λειτουργικά προβλήματα.

Είχα το θάρρος να στοιχειοθετώ τις εκθέσεις μου και να μη διστάζω να προτείνω τη πειθαρχική και δικαστική διερεύνηση των ευθυνών διοικήσεων νοσοκομείων και οργανισμών κοινωνικής αλληλεγγύης.

Είχα το θάρρος να προτείνω τον πειθαρχικό έλεγχο του Προέδρου και της Διευθύντριας του Ε.Ο.Φ., γιατί (εξ όλων των Επιθεωρητών που περιέργως όλοι έλαβαν εντολή για μάχη προς διαπίστωση ...ανάμειξης του ΕΟΦ στις προμήθειες των νοσοκομείων) μόνο με τη δική μου έρευνα βρέθηκαν τα ζητούμενα στοιχεία ευθύνης.

Είχα το θάρρος να καταγράψω και να εξηγήσω, ότι θα ήταν λάθος η συγκέντρωση των προμηθειών στη κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α.

Είχα το θάρρος να καταγράψω και να εξηγήσω, γιατί δεν πρέπει να αναμειχθούν με τις προμήθειες ειδών και τις αναθέσεις έργων, ούτε ο Ε.Ο.Φ., ούτε η ΔΕΠΑΝΟΜ, ούτε η ΕΚΕΒΥΛ και ότι το πρόβλημα στις προμήθειες του Υπουργείου και των υπηρεσιών που εποπτεύει, είναι στην ουσιαστική διασφάλιση της διαφάνειας και της σωστής και σύννομης δράσης των ελεγκτικών μηχανισμών και όχι στο αν θα γίνονται σε κεντρικό ή αποκεντρωμένο επίπεδο.

Είχα το θάρρος να προβλέψω ότι η κατάσταση θα χειροτερέψει αν υλοποιηθούν (τα τότε) φημολογούμενα. ΑΠΟΡΙΑ: Αφού ήταν προαποφασισμένο να νομιμοποιηθεί η ανάμειξη του Ε.Ο.Φ. στις προμήθειες, γιατί είχαν εκδοθεί εκείνες οι εντολές ελέγχου προς όλους τους Επιθεωρητές του ΣΕΥΥΠ ; Μήπως κάποιος πρέπει να ασχοληθεί, με τις ενδεχόμενες Ευρωπαϊκές συνέπειες που μπορεί να έχει, η θεσμοθέτηση άμεσης ανάμειξης ΕΟΦ & ΕΚΕΒΥΛ σε προμήθειες του Δημοσίου; Κανένας δεν βλέπει το ασυμβίβαστο, για δύο οργανισμούς που η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία τους θέλει ανεξάρτητους ;

Είχα τη πίστη ότι ο αρμόδιος Υπουργός, πρέπει να ενημερώνεται πλήρως στα προβλήματα που ταλανίζουν το Υπουργείο του, ότι οι Επιθεωρητές του πρέπει να καταγράφουν την αλήθεια, ώστε αυτός κατά τη κρίση του να επιλέγει τις δέουσες λύσεις. Μ' αυτή την υγιέστατη φιλοσοφία που με διακατέχει, >>>

είχα το θάρρος να αντέξω τις πιο απίθανες πιέσεις και κατάφερα να ολοκληρώσω την έρευνα και Ε.Δ.Ε. για τα προβλήματα που είχαν δημιουργηθεί λόγω της αποχής των πληρωμάτων του ΕΚΑΒ πόλεων της Μακεδονίας. Η ύπαρξη της ευθύνης του περίεργου Προέδρου και της διοίκησης του ΕΚΑΒ, δεν εξαρτάται από το δίκαιο ή μη των αιτημάτων της κινητοποίησης των ΕΚΑΒιτών της Μακεδονίας, ούτε στην αδυναμία κήρυξης της απεργίας παράνομης και καταχρηστικής, αλλά στο ότι επί δύο και πλέον χρόνια η διοίκηση του ΕΚΑΒ δεν παρακρατούσε αποδοχές λόγω αποχής από τους απέχοντες υπαλλήλους του ΕΚΑΒ.

Κι έχω το θάρρος και σήμερα να σας πω κε Υπουργέ και κε Γενικέ Επιθεωρητή Δ.Δ., ότι αφού βγάλατε με οποιονδήποτε τρόπο εκτός πάσης ευθύνης τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ, για τα θέματα που ερεύνησα, και μάλιστα με την αιτιολογία που υπάρχει σε έγγραφο του κ. Υπουργού, κανείς δεν νομιμοποιείται να παραπέμπει σε πειθαρχικό και ποινικό ανακριτή τους συνδικαλιστές του ΕΚΑΒ.

Είχα το θάρρος κε Γενικέ Επιθεωρητή Δ.Δ., να σας αποδείξω εντός 24 ωρών με αδιάσειστα στοιχεία, ότι η διαρροή της έκθεσης Ε.Δ.Ε. στον τύπο για το ΕΚΑΒ, έγινε από το γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π., κ. Μ. Σαμπατακάκη. Κε Υπουργέ και κε Γενικέ Ε.Δ.Δ., δεν μπορείτε να φαντασθείτε, πόσο εύκολο είναι να το επιβεβαιώσετε οποτεδήποτε. Πανεύκολο.

Είχα το θάρρος κε Υπουργέ και κε Γενικέ Επιθεωρητή Δ.Δ., βάσει συγκεκριμένης διάταξης του δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, να σας προτείνω να ελέγξετε διοικητικά-πειθαρχικά, τον υφιστάμενό σας Γενικό Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π., κ. Σαμπατακάκη Μιχαήλ, για τις μη σύννομες αναμείξεις του, για χειραγωγημένη έρευνα στην Ε.Δ.Ε. για το ΕΚΑΒ. Ακόμα και σήμερα κε Υπουργέ, έχω το θάρρος να φωνάξω, ότι ακόμα κι αν ο κ. Σαμπατακάκης προσπαθούσε να ικανοποιήσει επιθυμίες σας, είναι πρωτοφανές κι αδιανόητο να ισχυρίζεται ενώπιόν μου και ενώπιον των μελών της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών κλπ υπαλλήλων του Υπουργείου σας, ότι εκτελούσε διαταγές σας. Ακόμα κι αν είναι αλήθεια, καταλαβαίνετε τι είπε (κι αν έπρεπε να πει κάτι τέτοιο) για τον Προϊστάμενο Υπουργό του ;

Είχα το θάρρος κε Υπουργέ και κε Γενικέ Επιθεωρητή Δ.Δ., να μην αποδέχομαι και να μη καταδέχομαι έκδοση εντολής, για εικονικό έλεγχο σε νησιά του Αιγαίου, χάριν τέρψεως ή θρέψεως. Αλήθεια, πιστεύει κανείς, πως ο ευνουχισμός των ελεγκτικών οργάνων θα εξαφανίσει τα προβλήματα του Υπουργείου Υγείας ; Η εμπειρία δεν σας έχει δείξει μέχρι τώρα, ότι αργά ή γρήγορα σκάζουνε μόνα τους τα αποστήματα και προκαλούν αλυσιδωτές αντιδράσεις ;

Είχα το θάρρος να δηλώσω ενώπιον της Επιτροπής Επιλογής, ότι οι περισσότεροι Επιθεωρητές δεν έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για άσκηση Ελεγκτικού έργου, κάτι που εγώ αποδεδειγμένα ασκούσα από τότε που ήμουν φοιτητής Νομικής και αργότερα σε ιδιωτικές επιχειρήσεις.

Ύστερα από τα παραπάνω:

(1) και επειδή, παραβιάσθηκε η ισχύουσα νομοθεσία περί του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., περί του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα κ.ά. διατάξεις, και επειδή τα αιτήματά μου είναι νόμιμα και δίκαια και αποσκοπούν στην αποκατάσταση πνεύματος ισότητας, ισονομίας, ισοτιμίας, αντικειμενικότητας, διαφάνειας της Δημόσιας Διοίκησης έναντι όλων των πολιτών.

(2) και επειδή, ο υφιστάμενός σας, Γενικός Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Σαμπατακάκης Μιχαήλ, παράνομα και καταχρηστικά, και από εμπάθεια και αρνητικά προσωπικά εξωθεσμικά κριτήρια κινούμενος, είχε προαποφασίσει να προκαλέσει την μη ανανέωση της ήδη 6ετούς θητείας μου στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π., και είτε συνεργάσθηκε με τρίτα αναρμόδια πρόσωπα για την επίτευξη του σκοπού του, είτε τους γνωστοποίησε όσα κατά παράβαση του Νόμου ήδη είχε προαποφασίσει (π.χ. Πρόεδρο του ΕΚΑΒ Αθηνών, υπαλλήλους του ΣΕΥΥΠ Θεσσαλονίκης ######### #, ###### #, με την ενεργή συμπαράσταση των Γενικών Γραμματέων του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α. κ. Ριζά - κ. Καλογερόπουλος). Οι τελευταίοι είχαν προωθήσει αίτημα του Προέδρου του ΕΚΑΒ, για αντικατάστασή μου στη διάρκεια έρευνας, στον κ. Μ. Σαμπατακάκη που παρανόμως το αποδέχθηκε και βάσει αυτού εξέδωσε μη σύννομες εντολές σε Επιθεωρητές των Αθηνών, ενώ αυτό που του επέτρεπε ο νόμος ήταν να κάνει όποια ενέργεια ήθελε, μετά την υποβολή του δικού μου πορίσματός.

(3) Επειδή, νομίμως είχα γνωστοποιήσει ακόμα και τις διατάξεις του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα, στις οποίες βασίστηκα για να διατυπώσω διαφωνία και αναφορά για την καθ' υπέρβαση αρμοδιότητας παρέμβαση στην έρευνα για το ΕΚΑΒ του κ. Μ. Σαμπατακάκη και εκ του γεγονότος αυτού δεν νομιμοποιείται ο Γενικός Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. να διακατέχεται από μίσος ή εμπάθεια εναντίον μου, ούτε δικαιολογείται να υποδαυλίζεται από τρίτα άτομα, τα οποία επιδιώκουν είτε να αποφύγουν τον έλεγχο (π.χ. Πρόεδρος ΕΚΑΒ) είτε να αναρριχηθούν βιαστικά σε υψηλότερες θέσεις του ΣΕΥΥΠ (#. ######### - ##. ######).

(4) Επειδή, καταστρατηγήθηκε η διαδικασία ανακοίνωσης-γνωστοποίησης του ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., στην οποία Πρόεδρος ήταν ο Γενικός Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Μιχαήλ Σαμπατακάκης, το οποίο ουδέποτε έγινε γνωστό πριν από την έκδοση των αποφάσεων έγκρισης απόσπασης υπαλλήλων του κ. Υπουργού, με αποτέλεσμα να μην έχω κανένα περιθώριο να υπερασπίσω τα πλέον στοιχειώδη δικαιώματά μου, πριν από την έκδοση απόφασης κ. Υπουργού.

(5) Επειδή, με ευθύνη του Προϊσταμένου Γενικού Επιθεωρητή του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και Προέδρου της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Μιχαήλ Σαμπατακάκη, ενώ οι όροι της από 1-9-2008 Διακήρυξης-Πρόσκλησης ίσχυαν ενιαία για όλους ανεξαιρέτως τους υποψήφιους, δεν ήταν σύννομη η διάκριση που επιβλήθηκε πριν από την απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών, κατά την οποία ενώ είχε λήξει η τριετής θητεία όλων, (με έγγραφο) παρέμειναν στο ΣΕΥΥΠ ορισμένοι Επιθεωρητές, ενώ άλλοι διατάχθηκαν εγγράφως να μετακινηθούν στις υπηρεσίες που ανήκουν οι οργανικές θέσεις τους, παρότι και αυτοί υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α. Η ουσιαστική του ευθύνη συνάγεται, από το γεγονός ότι πριν την έκδοση των αναφερόμενων εγγράφων, ο Γεν. Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. με προφορικές εντολές, επιχειρούσε να επιβάλει τα προαναφερθέντα.

(6) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του ΣΕΥΥΠ γνώριζε, ότι υπερτερούσα σε προσόντα έναντι άλλων νυν ή υποψηφίων συναδέλφων, διότι η επαγγελματική μου εμπειρία και ικανότητα, τόσο στον Δημόσιο όσο και στον Ιδιωτικό τομέα, προκύπτει από αδιάσειστα έγγραφα αποδεικτικά στοιχεία (Βεβαιώσεις Υπηρεσίας με αντιστοιχία σε ένσημα επίσημου Ασφαλιστικού Οργανισμού) και επομένως δεν νομιμοποιείται να την αγνοήσει ή να την αποκρύψει από τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών ή από τον κ. Υπουργό, ούτε νομιμοποιείται να τη συγκρίνει με υποθετική επαγγελματική εμπειρία άλλων υποψήφιων που δεν έχουν και ταυτοποίηση υπηρεσίας με ένσημα Ασφαλιστικού Οργανισμού.

(7) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. γνώριζε, ότι υπερτερούσα στα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα μετεκπαίδευσης, διότι οι μετεκπαιδεύσεις εξειδίκευσής μου, αφορούν πολυήμερα σεμινάρια του Ινστιτούτου Διαρκούς Επιμόρφωσης του Ε.Κ.Δ.Δ., τα οποία είναι και τα μόνα που αναγνωρίζει ο δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας ως πρόσθετα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και δεν επιδέχονται σύγκριση με ημερίδες και διημερίδες και επομένως δεν νομιμοποιείται να τις αγνοήσει ή να τις αποκρύψει από τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών ή από τον κ. Υπουργό.

(8) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. γνώριζε, ότι η Δ/ντρια του ΣΕΥΥΠ Θεσ/νίκης κ. Μαλτά Ελένη, του είχε ζητήσει να ορίσει αυτός έναν Επιθεωρητή ως αναπληρωτή της, και επειδή συνεχώς αυτός σιωπούσε, με απόφασή της και με σεβασμό στο γράμμα του νόμου, η Διευθύντρια ΣΕΥΥΠ Θεσσαλονίκης, κ. Μαλτά Ελένη με όρισε ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ της. Όλοι στο ΣΕΥΥΠ Θεσ/νίκης σεβάσθηκαν αυτή την ανάθεση και ποτέ κανείς δεν αμφισβήτησε αυτήν την απόφαση, ούτε διαμαρτυρήθηκε, ούτε καν δυσανασχέτησε. Επομένως έπρεπε να λάβει υπόψη του αυτή τη διάκριση, να τη γνωστοποιήσει στα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών ΣΕΥΥΠ, διότι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε, είναι ότι αυτό τουλάχιστον σημαίνει ότι δεν ήμουν ο χειρότερος Επιθεωρητής, συγκριτικά με τους υπόλοιπους συνυπηρετούντες ή συνυποψήφιους.

(9) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. (που ήταν και Πρόεδρος της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π.) γνώριζε, ότι κατά τις δύο (2) προηγούμενες τριετείς θητείες μου στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π., ήμουν ο πλέον παραγωγικός και ο πλέον ποιοτικός Επιθεωρητής και ουδέποτε χαρακτηρίσθηκε κάποια από τις εκθέσεις μου ως ελλιπής ή ατεκμηρίωτη και αν τυχόν είχε διαμορφωμένη αρνητική γνώμη για μένα, αφενός όφειλε να μου τη γνωστοποιήσει έγκαιρα νομίμως κατά τη διάρκεια της ήδη 6ετούς θητείας μου και αφετέρου, άνετα είχε τη δυνατότητα να εμφανίσει οποιαδήποτε ατεκμηρίωτη έκθεσή μου κατά τη διάρκεια της συνέντευξής μου στην Επιτροπή Επιλογής που προέδρευε, αν ήθελε να στοιχειοθετήσει ανεπάρκεια για τη μέχρι τώρα υπηρεσία μου ως Επιθεωρητή. Τουναντίον, εγγράφως μου έχουν δοθεί συγχαρητήρια, τα οποία έχουν κοινοποιηθεί και σε αυτόν, τα οποία σκοπίμως αποκρύπτει, ένεκα του ότι παραλόγως νιώθει μείωση του εγωισμού του, και με αντιμετωπίζει με εμπάθεια, μετά το πόρισμά μου για το ΕΚΑΒ.

(10) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. γνώριζε, ότι ακόμα και αυτός, συμπεριέλαβε ως χαρακτηριστικά αξιόλογα παραδείγματα, εκθέσεις μου, στους ετήσιους απολογισμούς του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και θα έπρεπε να κατανοεί ότι κάτι τέτοιο δεν συνάδει για έναν (ξαφνικά;) ...ακατάλληλο Επιθεωρητή. Είναι προφανές, ότι και αυτό το σημαντικότατο στοιχείο, που υποδηλώνει αντικειμενικά τις ικανότητές μου ως Επιθεωρητή, ο κ. Σαμπατακάκης Μιχαήλ το απέκρυψε από τα υπόλοιπα μέλη της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών.

(11) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. γνώριζε, ότι ο νόμος του επέτρεπε παρέμβαση, μόνο μετά την υποβολή της Έκθεσης ΕΔΕ για το ΕΚΑΒ. Γνώριζε λοιπόν, ότι μόνο τότε μπορούσε να διατάξει επανέλεγχο της υπόθεσης από τον ίδιο (εμένα) ή άλλον Επιθεωρητή και παρόλα αυτά, προέκρινε να επιδοθεί σε παιχνίδι επίδειξης και κατάχρησης εξουσίας, μέχρι του σημείου να επιτύχει τον μη σύννομο αποκλεισμό που από την ανανέωση της θητείας μου.

(12) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. γνώριζε, ότι ποτέ μου δεν αρνήθηκα να διενεργήσω έρευνα, ούτε ποτέ επικαλέσθηκα ότι δήθεν δεν είναι του τομέα στον οποίο ανήκω, όπως ξέρει πολύ καλά ότι κάνουν κατά κανόνα άλλοι συνάδελφοι που επιλέχθηκαν. Γνωρίζει λοιπόν ότι μεταξύ άλλων, μου ανατέθηκαν και ερεύνησα υποθέσεις που καθ' ύλην ήσαν του Υγειονομικού και του Προνοιακού τομέα, ενώ ήμουν Διοικητικός-Οικονομικός Επιθεωρητής και τις έφερα αισίως σε πέρας. Επομένως δεν έλαβε υπόψη του πρόσθετα ειδικά προσόντα και ερευνητικές ικανότητές μου (όπως για παράδειγμα η Ε.Δ.Ε. που διενήργησα, για διερεύνηση ιατρικών ή διοικητικών ευθυνών, λόγω απώλειας ποδιού 18χρονου τραυματία !).

(13) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. γνώριζε ότι με πρόκληση αποκλεισμού μου από τη θέση Διοικητικού-Οικονομικού Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π., θα μου προκαλούσε τεράστια οικονομική βλάβη, αφού ήξερε ότι αιφνιδίως θα επέφερε μείωση των συνολικών αποδοχών μου κατά 40% περίπου, αδιαφορών για τις όποιες παράπλευρες καταστροφικές οικονομικές συνέπειες θα είχα, λόγω υποχρεώσεων διαβίωσής μου. ΄Οπως, λοιπόν, δεν είχα συμπαράσταση για αντιμετώπιση των αντιξοοτήτων δύσκολων ερευνών που ο ίδιος μου ανέθετε (!!!) συνεχώς, διαπιστώνουμε πλήρη έλλειψη πατρικού ενδιαφέροντος που οφείλει να έχει ένας Προϊστάμενος προς τους υφιστάμενούς του και βλέπουμε έναν άνθρωπο που κυριαρχείται από μίσος, από μένος, από εμπάθεια, από έλλειψη αντικειμενικής κρίσης, από έλλειψη παραγωγικών ιδεών, από ιδιοκτησιακή συμπεριφορά για την εξουσία που του εμπιστεύθηκε το κράτος, ως αποτέλεσμα της αδυναμίας του να στοιχειοθετήσει νόμιμες αποφάσεις, εκεί όπου διαφωνεί.

(14) Επειδή, δεν είναι σύννομη η έκδοση σε δόσεις, των αποφάσεων για απόσπαση υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., αφού αφενός αφορούν το ίδιο από 5-11-2008 Πρακτικό της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και αφετέρου ΑΠΑΝΤΕΣ οι επιλεγέντες Επιθεωρητές και Βοηθοί υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α.

(15) Επειδή, είναι αδικαιολόγητη και μη σύννομη η τεράστια απόσταση, από την ημερομηνία (5-11-2008) έκδοσης του Πρακτικού της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., ΜΕΧΡΙ την ημερομηνία (16-12-2008) έκδοσης της 2ης δόσεως έγκρισης απόσπασης υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π. του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α.

(16) Επειδή, υπάρχει τουλάχιστον μία σοβαρότατη μαρτυρία, σύμφωνα με την οποία, δύο από τα τρία μέλη της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., δηλώνουν ευθαρσώς, ότι το γνήσιο Πρακτικό που αυτοί υπόγραψαν, με συμπεριλαμβάνει στους προτεινόμενους για επιλογή Επιθεωρητές.

(17) Επειδή, ο Γενικός Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Μιχαήλ Σαμπατακάκης και παράγοντες του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α. παρεμβάλουν εμπόδια στο δικαίωμα πρόσβασής μου σε δημόσια έγγραφα που με αφορούν άμεσα και χρησιμοποιούν κατά τρόπο παράνομο και καταχρηστικό την εξουσία που τους δίδουν οι θέσεις που κατέχουν, ώστε να μη μου χορηγηθούν τα έγγραφα τα σχετικά με τη κρίση για επιλογή Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών, τα οποία ζήτησα νομίμως.

(18) Επειδή, θεωρώ ιδιαίτερα σοβαρή την πληροφορία, σύμφωνα με την οποία, ο Επιθεωρητής κ. ###### #########, συνέβαλε και αυτός άτυπα στον αποκλεισμό μου από θέση Διοικητικού-Οικονομικού Επιθεωρητή, προκειμένου να διευκολυνθεί η επιλογή φιλικού προς αυτόν προσώπου.

(19) Επειδή, σύμφωνα με τον Ν.2920/01, οι Ετήσιες Εκθέσεις Αξιολόγησης των Επιθεωρητών φυλάσσονται με ευθύνη του Γενικού Επιθεωρητή του Σ.Ε.Υ.Υ.Π.

(20) Επειδή, οι προσβαλλόμενες με τη παρούσα Αποφάσεις του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α., εμπίπτουν άμεσα στη κατηγορία των Διοικητικών Πράξεων που προσβάλλονται με Ένσταση ή Διοικητική Προσφυγή, ακόμα και στη περίπτωση κατά την οποία δεν προβλέπεται στη σχετική Διακήρυξη ή Πρόσκληση Ενδιαφέροντος, και επειδή το προσβαλλόμενο Πρακτικό Της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών, είναι προγενέστερο στάδιο της ίδιας διαδικασίας που ουδέποτε ανακοινώθηκε νόμιμα, αλλά εν τέλει ενσωματώθηκε με ελλείψεις και μη σύννομες διακρίσεις και παραλήψεις στις προσβαλόμενες Διοικητικές Πράξεις, με ευθύνη της Διοίκησης, και επειδή θίχθηκαν και επλήγησαν βάναυσα τα πλέον στοιχειώδη δικαιώματά μου, και επειδή η παρούσα Διοικητική Προσφυγή μου είναι νόμιμη και εμπρόθεσμη.

(21) Επειδή, η υποβολή Ένστασης ή Διοικητικής Προσφυγής είναι κατά κανόνα προαπαιτούμενη ενέργεια για τη προσφυγή σε αρμόδιο Διοικητικό Δικαστήριο.

Για όλους αυτούς τους λόγους, για κάθε έναν από τους λόγους αυτούς ξεχωριστά και για κάθε άλλο λόγο που τυχόν θα προκύψει μετά από έρευνα,

Διαμαρτύρομαι - Ενίσταμαι και Αιτούμαι :

α. Την άμεση ακύρωση ή ανάκληση ή διόρθωση του μη σύννομου, του ανακοινωθέντος την 18-12-2008, Πρακτικού της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών & Βοηθών Επιθεωρητών που φέρει ημερομηνία έκδοσης 5-11-2008, που γνωστοποιήθηκε κατά παράβαση ισχυουσών διατάξεων μετά την υπ' αρ. πρωτ. ΔΥ1α/Γ.Π.οικ.169020/16-12-08 δεύτερη Απόφαση για απόσπαση υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών, και στο οποίο (σύμφανα με τη προσβαλλόμενη απόφαση) δεν εμφανίζομαι ως επιλεγείς Διοικητικός - Οικονομικός Επιθεωρητής, αφού έγινε μετά από σκανδαλώδη απόκρυψη ή παραποίηση ή αλλοίωση των ουσιαστικών και τυπικών προσόντων μου, και επίσης έγινε μετά από αντίστοιχη υπερεκτίμηση προσόντων άλλων συνυποψήφιων που επιλέχθηκαν σε θέσεις Διοικητικών-Οικονομικών Επιθεωρητών.

β. Την άμεση ακύρωση ή ανάκληση ή διόρθωση, ως μη στηριζόμενων σε σύννομο ή γνήσιο πρακτικό επιλογής, των αποφάσεων του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α. με αρ. πρωτ. ΔΥ1α/Γ.Π.οικ.156935/18-11-2008 και οικ.169020/16-12-2008, η δεύτερη δε εκ των οποίων δεν φέρει καμία απολύτως νόμιμη δικαιολογία, για τη διακριτά υπερβολικά καθυστερημένη έκδοσή της, αφού και οι δύο ξεχωριστές αποφάσεις εκδόθηκαν σε εκτέλεση των προτάσεων του ίδιου, από 5-11-2008 πρακτικού και αφού όλοι οι επιλεγέντες Επιθεωρητές και βοηθοί είναι της αποκλειστικής αρμοδιότητας του κ. Υπουργού Υγείας & Κ.Α.

γ. Την άμεση ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ όλων των αιτήσεων κλπ στοιχείων των επιλεχθέντων ή μη Διοικητικών-Οικονομικών Επιθεωρητών, να προηγηθεί κρίση ευδόκιμης ή μη θητείας των υπαλλήλων που διετέλεσαν Επιθεωρητές και να εγκριθεί η αίτησή μου για ανανέωση της θητείας μου ως Διοικητικού- Οικονομικού Επιθεωρητή του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μ.-Θ., από ανασυγκροτημένη Επιτροπή Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών, από την οποία αιτούμαι να εξαιρεθούν :

(γ1) Ο Γενικός Επιθεωρητής Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. Μιχαήλ Σαμπατακάκης, διότι όπως απέδειξα στο κυρίως μέρος της παρούσας ένστασης-προσφυγής, επέδειξε σε βάρος μου σκανδαλωδώς αρνητικά μεροληπτική στάση και ασυνήθιστη εμπάθεια.

(γ2) Οι Γενικοί Γραμματείς του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α., κ. Ριζάς και κ. Καλογερόπουλος, διότι αναμείχθηκαν έμπρακτα και με έγγραφο, στην απόπειρα αντικατάστασής μου από την Ε.Δ.Ε. για την αποχή των πληρωμάτων του ΕΚΑΒ.

(γ3) Όλοι οι συνυποψήφιοί μου και κάθε συγγενικό τους πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένου του Διοικητικού-Οικονομικού Επιθεωρητή κ. ###### #########.

(γ4) Η Διοικητική-Οικονομική Επιθεωρήτρια Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μ.-Θ., κα ######### #######, διότι όταν ήταν υπάλληλος της Γραμματείας του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μ.-Θ., παρενέβαινε παράτυπα σε έρευνες που διενεργούσα (μεταξύ των οποίων και του Φ.Σ. της Φ.Α.Α.Θ. για την οποία υπάρχει συνδετική σχέση), για τις οποίες παρεμβάσεις της την είχα επιπλήξει τρεις φορές. Επί πλέον το εν λόγω άτομο, έχει αναπτύξει στενότατη φιλική σχέση και ασυνήθιστη επιρροή με τον Προϊστάμενο Γενικό Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π.

δ. Να μη συνυπολογισθούν ως προσόντα συνυποψήφιων, παρουσιαζόμενες ως σχετικές με το αντικείμενο προϋπηρεσίες, που δεν αντιστοιχούν σε ένσημα αναγνωρισμένου ασφαλιστικού οργανισμού. Επίσης, ζητώ να μην αναγνωριστούν ως προσόντα εξειδίκευσης τα πιστοποιητικά ημερίδων και διημερίδων, παρά μόνο τα προβλεπόμενα από τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα σεμινάρια τουλάχιστον επιπέδου ΙΔΕ-ΕΚΔΔ.

ε. Να αφαιρεθεί από το μητρώο μου και από τα στοιχεία που τυχόν έλαβε υπόψη της η αρμόδια Επιτροπή Επιλογής Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., κάθε αρνητικό στοιχείο που με αφορά, το οποίο δεν μου έχει κοινοποιηθεί νομίμως από τον Προϊστάμενο Γενικό Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π., έως την παραμονή, της ημέρας που έδωσα συνέντευξη στην Επιτροπή Επιλογής Επιθεωρητών.

στ. Την μη καταβολή των επιδομάτων και των πρόσθετων αμοιβών στους Διοικητικούς- Οικονομικούς Επιθεωρητές του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., που καταβάλλονται ένεκα αυτής της ιδιότητας και για όσους η ιδιότητα του Επιθεωρητή είναι απόρροια των μη σύννομων και προσβαλλόμενων με τη παρούσα αποφάσεων και μέχρι να εκδικασθεί η παρούσα Ένσταση - Διοικητική Προσφυγή και η επακόλουθη αυτής Δικαστική Προσφυγή μου στα Διοικητικά Δικαστήρια.

ζ. Να μου χορηγηθούν επιτέλους για δικαστική χρήση τα έγγραφα που έχω ζητήσει :Το πλήρες και γνήσιο από 5-11-2008 Πρακτικό της Επιτροπής Επιλογής Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π., επικυρωμένο σε όλες τις σελίδες του, απ' ευθείας από τα μέλη της εν λόγω Επιτροπής Επιλογής. Ο πίνακας με τη σειρά κατάταξης όλων των υποψήφιων Διοικητικών-Οικονομικών Επιθεωρητών, τα κριτήρια επιλογής, τα αναλυτικά προσόντα εκάστου και την αναλυτική βαθμολογία τους.Τις αποφάσεις απόσπασης υπαλλήλων σε θέσεις Επιθεωρητών και Βοηθών Επιθεωρητών Σ.Ε.Υ.Υ.Π.Τις Ετήσιες Εκθέσεις Αξιολόγησής μου, με τις βαθμολογίες των προϊσταμένων μου στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας-Θράκης των ετών 2003, 2004, 2005, 2006 και 2007, με ακύρωση και διαγραφή κάθε στοιχείου που προστέθηκε σε αυτές, εκ των υστέρων και εν αγνοία μου.

η. Τέλος αιτούμαι, την άμεση έγκριση της αίτησής μου για ΑΝΑΝΕΩΣΗ της θητείας μου, για 3η τριετία στη θέση Διοικητικού-Οικονομικού Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π., αναδρομικά από 21-10-2008 που έληξε η 2η θητεία μου, προς αποκατάσταση της νομιμότητας και κατάργηση της αδικίας, διότι υπερτερούσα σε τυπικά και ουσιαστικά προσόντα συνυποψήφιων που επιλέχθηκαν, διότι ήμουν ίσως ο μοναδικός Διοικητικός-Οικονομικός Επιθεωρητής στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. με πλούσια αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία και στον ιδιωτικό τομέα, διότι διετέλεσα με επιτυχία και άριστη βαθμολογία επί 6ετία Διοικητικός- Οικονομικός Επιθεωρητής στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας-Θράκης και διότι ήμουν με επιτυχία και ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ της Προϊσταμένης Διεύθυνσης του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Μακεδονίας-Θράκης και διότι με μη σύννομη συμπεριφορά διοικητικών παραγόντων του Υπουργείου Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., όλα τα προσόντα του προσωπικού μου μητρώου, αγνοήθηκαν ή παραποιήθηκαν ή απεκρύβησαν, με σκοπό τη συκοφάντησή μου, τη μείωση της προσωπικότητάς μου, τον ευτελισμό της επιστημονικής μου κατάρτισης και της επαγγελματικής μου επάρκειας, ώστε να επέλθει ο άδικος και παράνομος αποκλεισμός μου και να μη ανανεωθεί η επί 6 χρόνια επιτυχής κατά γενική ομολογία θητεία μου ως Διοικητικού-Οικονομικού Επιθεωρητή και για να επιτύχουν την κατ' εύνοια επιλογή ως Επιθεωρητών στο Σ.Ε.Υ.Υ.Π. άλλων, που είχαν υποδεέστερα προσόντα από εμένα.

θ. Σε περίπτωση που θεωρείτε έκαστος εαυτόν αναρμόδιο, σας παρακαλώ να διαβιβάσετε άμεσα τη παρούσα Ένσταση - Διοικητική Προσφυγή - Διαμαρτυρία και Αίτηση, στο εκ του Νόμου Αρμόδιο για την εξέταση και διερεύνησή της όργανο αποφασιστικής αρμοδιότητας, με αποκλεισμό των αναφερθέντων ως εμπλεκομένων προσώπων, και ζητώ να αποκαταστήσετε τη νομιμότητα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας.

Ο ΑΙΤΩΝ
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Αθανασίου

ΔΗΛΩΣΗ (πρώην) ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ Σ.Ε.Υ.Υ.Π.:
Ο (πρώην) Επιθεωρητής του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, έκανε τη παρακάτω δήλωση:

"1.-- Πέραν των όσων έχω περιγράψει στην έκθεσή μου για το ΕΚ.Α.Β. και για τις ευθύνες του Προέδρου και του Δ.Σ. του ΕΚΑΒ, καθώς και για τις ευθύνες στελεχών του Υπουργείου Υγείας και του Γενικού Επιθεωρητή του Σ.Ε.Υ.Υ.Π. και ορισμένων Επιθεωρητών, έχω πεισθεί πλέον, ότι ο κύρια υπεύθυνος για τη κατάντια του Ε.Κ.Α.Β. και ολόκληρου του Ε.Σ.Υ., είναι ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, γιατί είναι γνώστης των πάντων και αναμυγνύεται προσωπικά για τη συγκάλυψη όλων των υποθέσεων, από τις οποίες προέκυψαν ευθύνες υψηλά ιστάμενων προσώπων. Είναι θλυβερό, να στέλνονται συγκεκριμένοι επιθεωρητές από την Αθήνα στη Μακεδονία, για εκτέλεση συγκεκριμένων εντολών.

2.-- Επίσης συνυπεύθυνος είναι και ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης, διότι τόσο από Πορίσματα δικά μου, όσο και από Πορίσματα του πρώην Επιθεωρητή Σ.Ε.Υ.Υ.Π. Αθηνών, κ. ΚΟΥΡΕΡΗ ΓΙΩΡΓΟΥ και άλλων Επιθεωρητών του Σ.Ε.Υ.Υ.Π., γνωρίζει τα πάντα, για όλα όσα διαδραματίζονται εκτός νομιμότητας και αφορούν τον χώρο του ΕΣΥ ή ΕΣΥΚΑ,

Ο κατήφορος κάπου πρέπει να σταματήσει.

3.-- Το γνήσιο Πρακτικό Επιλογής Επιθεωρητών έχει εξαφανισθεί. Η αξαφάνισή του αφορά τα στελέχη ενός σάπιου καθεστώτος, όχι πλέον εμένα. Εγώ από πλευράς μου, αποτίω τιμή και σεβασμό, στο πρώην μέλος της Επιτροπής Επιλογής και ...πρώην Διευθυντή του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α., κ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΧΡΗΣΤΟ. Να είναι καλά, όπου κι αν είναι - ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου