Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Α.Σ.Υ. (Αφιονισμένο Σύστημα Υγείας)

ΕΧΕΙ ΑΦΙΟΝΙΣΤΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ.

ΟΛΟΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ, Δημήτρη Αβραμόπουλο και τα λοιπά του Υπουργείου Υγείας. Εκτός από τον περίεργο πρόεδρο του ΕΚΑΒ. Εκτός του επιστήμονα ιατροδικαστή Ψαρούλη. Είμαστε σε ομαδική παράκρουση και ξαφνικά θέλουμε όλοι να ξεσπάσουμε τη τρέλα μας σε έναν αθώο υπουργό. Σάμπως γίναμε χρήστες κανάβεως και δεν μας ενημέρωσε κανείς ;;; 10 εκατομύρια συνέλληνες, μήπως στρατευθήκαμε πράκτορες της κας Ντόρας και των συνοδοιπόρων αμερικάνων ;;; Μήπως του Αντωνάκη ή και του Γιωργάκη με τη Διεθνή του Σοσιαλισμού ;;; Έχει γούστο να υφίσταται η παμπόνηρος KGP !;!;!;
Όλα τα μυστήρια των Παρισίων μαζεύτηκαν για ηλιοθεραπεία στην Ελλάδα, και για συνομωσία κατά του άρχοντος Αβραμόπουλου !!!


1.- ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ, κε ΨΑΡΟΥΛΗ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ:
Σε πληροφορώ ότι είμαι από το 2004 εμφραγματίας και "ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ" την σκαπούλαρα, γιατί κατάλαβα κι εγώ κι η γυναίκα μου ότι πάθαινα έμφραγμα, κι έτρεξα με το αμάξι μου στο "ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ" μη χάσω χρόνο περιμένοντας το ΕΚΑΒ. Οι γιατροί ανέλαβαν τα υπόλοιπα και τη γλύτωσα (και τους ευχαριστώ).


ΑΝ, ΛΕΓΩ, ΑΝ (υποτιθέστω):
Αν δεν πήγαινα τροχάδιν κι αν τα είχα τινάξει (φτου μου), ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ, σημαίνει θα έφταιγε μόνο το ότι είμουν καπνιστής;;; ΣΗΜΑΙΝΕΙ μήπως ότι θα έφταιγαν αποκλειστικά οι λιπαρές διατροφές μου;;; Ορίστεεεεεε;;; Δεν έχεις ακουστά τις διαδικασίες του προλαμβάνειν;;; Δεν γράφουν τα συγγράμματά σου ότι πολλοί καπνιστές και λιπαροί πρόλαβαν και γλύτωσαν;;; Τι είπες;;; Δεν σε πληρώνουν επίδομα βιβλιοθήκης ;;; Α!!! τους αλήτες......
ΛΟΙΠΟΝ, κε πιθανολόγε μου και υπερασπιστή γεναίε:
Σε θερμοπαρακαλάμε, να μεταβείς οδοιπορικώς στον παρακείμενο φίλο καρδιολόγο, για να σε συμβουλέψει δωρεάν, ότι αυτός που παθαίνει ανακοπή ανεξαρτήτως αιτίων και αιτιατών, ΠΑΝΤΑ έχει πιθανότητες να τη σκαπουλάρει και να ανανήψει, εφόσον υπάρχουν και εφαρμοστούν τα δέοντα κε Ιατροδικαστά !!!
Και εδώ δεν ισχύει το αισχρό "ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕ ΑΠΟ ΓΑΣΤΡΟΡΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΛΚΟΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΔΑΚΤΥΛΟΥ", αλλά το αν ο διασώστης είχε τα υλικά για να προσπαθήσει να βοηθήσει τον 53χρονο που έπαθε ανακοπή!!! Γκέκε, κε Ψαρούλη ;;; Γκέκε, κε Αβραμόπουλε;;;


2.- ....ΕΔΩ ΚΙΛΚΙΣ...SOS...ΕΔΩ ΚΙΛΚΙΣ...SOS...ΕΔΩ ΚΙΛΚΙΣ...SOS...ΕΔΩ ΚΙΛΚΙΣ...SOS...ΕΔΩ ΚΙΛΚΙΣ...SOS.......

ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Σαββατιάτικα, παρακολουθώ το πρωί το megatv και υποψιάζομαι ότι τινές κατασκευάζουν υποδομή στο νευρικό μου σύστημα, για να με στείλουν στο stavroupol, το πασίγνωστο τρελάδικο της Θεσσαλονίκης.
Θα μου πεις δεν ήξερες εσύ τουλάχιστον; Ήξερες!
ΝΑΙ ήξερα και έχω γράψει και για τις ελλείψεις. Κι' ήξερε ο Αβραμόπουλος, κι ήξεραν τα καλογερόπαιδα, κι ήξεραν κι οι ξεριζάδες κι οι σαββατοκύριακοι με τις χλαπα-χλουπα καραμπίνες τους, κι οι βλαχαίοι κι όλος ο καλός ο κόσμος και τα αστεροειδή των νοσοκομείων των περίεργων της διοίκησης του ΕΚΑΒ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΟΡΚΙΣΤΩ;;;
Αυτή την αθλιότητα, για τη παρότρυνση, να χρησιμοποιούν οι άρωστοι μπουκάλια του νερού, για να κάνουν την ανάγκη τους, στο ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ, επειδή δεν υπάρχουν ουροδοχεία, το άκουσα σήμερα το πρωί στη τηλεόραση, δια στόματος του γιού ασθενούς και δια στόματος του συνδικαλιστή του Γ.Ν. Κιλκίς, κ. Αχιλλέα Καλεμκερίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου