Κυριακή 17 Μαΐου 2009

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΟΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

17/5/2009
Είδηση, Ευρωεκλογές 2009, Τομέας Τύπου και ΜΜΕ
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
του ΠΑΣΟΚ
για τις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ
της 7ης ΙΟΥΝΙΟΥ 2009


1. Παπακωνσταντίνου Γιώργος
2. Ράπτη Συλβάνα
3. Λαμπρινίδης Σταύρος
4. Σαατσόγλου - Παλιαδέλη Χρυσούλα
5. Σταυρακάκης Γιώργος
6. Κοππά Μαριλένα
7. Ποδηματά Άννυ
8. Αρσένης Κρίτωνας
9. Δανέλλης Σπύρος
10. Δρούτσας Δημήτρης
11. Ντελεδήμου Πετρούλα
12. Παπαδοπούλου Λίνα
13. Παλτσανιτίδης Συμεών
14. Σαλουφάκου Σταυρούλα
15. Χατζηαντωνίου Χρήστος
16. Μουσταφάογλου Σιμπέλ
17. Βιτσιλάκη Χρυσή
18. Καλτσά Μαρία
19. Τάτσης Κων/νος
20. Φίλεβσκα Πανάγου Μπλαγκορόντνα (Ρόνυ)
21. Σωτηρέλης Γιώργος
22. Ασημακόπουλος Δημήτρης

===================================
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ:
1.- Οι υποψήφιοι αναρτώνται στο ιστολόγιό μου, όπως ακριβώς ανακοινώνονται από το αντίστοιχο κόμμα.
2.- Θεωρώ υποχρέωσή μου και δικαίωμά μου, να τονίσω, ότι αποδοκιμάζω το κόμμα του ΠΑΣΟΚ και τον Παπανδρέου, γιατί έχουν επιβάλει ή ανέχονται την πολιτικά ανέντιμη συμπεριφορά ανώτατων στελεχών τους έναντι αντιπάλων, με ταυτόχρονη επίδειξη αμνησίας για μη σύννομες πράξεις στελεχών του κόμματός τους. Επίσης, το ΠΑΣΟΚ σαν κόμμα και ο Παπανδρέου σαν αρχηγός του, αποδεικνύονται ανίκανοι να απαλλάξουν το κόμμα τους από μεσαία και ανώτερα στελέχη που παίζουν άνετα μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, τα οποία συχνά αποκαλώ "γαλαζοπράσινους απατεώνες" ή "ανασκελίτησσες". Τέλος, συγκεκριμένα ανώτατα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, δεν δέχονται να ασχοληθούν με συγκεκριμένες καταγγελίες διαφθοράς, λέγοντας πως δεν ασχολούνται με μαλακίες και ότι κυβέρνησαν και θα ...κυβερνήσουν το τόπο!!!

Αν το θέλουν πιο λιανά, δεν έχω αντίρρηση να το λιανίσω. Κι αν πάλι θέλουν να βγάλω την ανάρτηση, δεν έχω καμιά αντίρρηση.
3.- Λογότυπο ευρωεκλογών μπαίνει εφ' όσον υπάρχει και θα παραπέμπει σε δική μου ανάρτηση, εκτός αν στο δημοσιευόμενο Δελτίο Τύπου, υπάρχει ενεργός σύνδεσμος (όπως παραπάνω).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου