Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

ΝΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΡΚΑΒΕΛΑ

Το αρκετά σοβαρό ιστολόγιο GREEK UNIVERSITY REFORM FORUM του Πανεπιστημιακού Καθηγητή κ. ΘΕΜΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗ, προ μηνός περίπου, τίμησε το ιστολόγιό μου, με τη προβολή του θέματος "ΚΑΡΚΑΒΕΛΑ - ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΑΧΕΠΑ" το οποίο εντέχνως οι ανευθυνουπεύθυνοι, προσπαθούν να το παρουσιάσουν σαν πρόβλημα "ΚΑΛΟΥΣΗ" γιατί δεν θέλουν να χαλάσει η μόστρα τους.
Η διαφορές του http://avragioz.blogspot.com/ με το ιστολόγιο του καθηγητή κ. Θέμη Λαζαρίδη είναι πολύ μεγάλες, γιατί εγώ θέλω να αποκαλύπτω με ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ συγκεκριμένες παραβάσεις δημόσιων προσώπων και λειτουργών, στο οποίο δεν μπορεί να μπαίνει ο καθένας και να κάνει αυτά που δεν κάνει στο χωράφι του, ενώ ο καθηγητής, θέλει να έχει ένα δημόσιο βήμα, στο οποίο εύκολα μπορεί να μπαίνει ο καθένας και να πλασάρει τα "πνευματικά" του προϊόντα, χωρίς να χρειάζεται να προσκομίζει τα αναγκαία αποδεικτικά στοιχεία.
Επειδή έχω πλήρη γνώση του θέματος, και όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία οι "επιθεωρητές" της ψευδεπίγραφης έρευνας επιμελώς αγνόησαν, αποφάσισα να στηρίξω, την αδυσώπητα κυνηγημένη Αν. Καθηγήτρια κ. Βασιλική Καλούτση.
Παρακολουθώντας την υπόθεση στο GREEK UNIVERSITY REFORM FORUM , ξεχώρισα την απεριόριστη εμπάθεια, ανάμεικτη με αβάσιμα και χωρίς το παραμικρό στοιχείο "φληναφήματα" όπως αυτή εκφράζεται σε σχόλια, εκ των οποίων ο κ. Λουκάς Βλάχος θέλει να μη του πειράξουν το στάτους-κβο του υπάρχοντος δεσποτισμού, η δε κ. Σαχπαζίδου, θέλει να κρύψει τη ντροπή της, για την ανύπαρκτη έρευνά της, που αντί να ψάχνει τον καταγγελλόμενο και τις καταγγελίες, ασχολήθηκε με όλες της τις δυνάμεις, για να μας δείξει πόσο κακιά είναι η κ. Καλούτση που τόλμησε να τα βάλει με τον Καρκαβέλα της Αναστασίας Παζαϊτη - Καραμανλή.
Δείτε στυλ αοριστολογικής γραφής, προς ανατροπή των ήδη δημοσιοποιηθέντων γραπτών αποδεικτικών στοιχείων, που είναι μόνο ένα μικρό μέρος από όσα υπάρχουν:
Ο κ. Λουκάς Βλάχος λέει: Μαΐου 9, 2009 σε 12:51 μμ (απόσπασμα και όποιος θέλει μπορεί να πάει στο εν λόγω ιστολόγιο να δει και την υπόλοιπη Ακαδημαϊκή αοριστολογία)
"Χαίρομαι που η συζήτηση έχει πάρει ένα ήρεμο ακαδημαϊκό χαρακτήρα. Ελπίζω να μείνουμε σε αυτό το ύφος συζήτησης των διαφωνιών μας. Η κ. Καλούτση έγινε παμψηφεί (το τονίζω) αναπληρώτρια καθηγήτρια το 2004… δεν νομίζω ότι αυτό δείχνει «επίθεση» από κανέναν… ούτε ακαδημαϊκή καθυστέρηση… τουλάχιστον μέχρι εδώ, το αντίθετο θα έλεγα. Φυσικά δεν της χάρισε κανένας τίποτα και ότι έχει το έχει με την εργατικότητα της και την αξία της.
Το πρόβλημα είναι γιατί (σε θεσμικό επίπεδο) να μην ανοίγονται πόρτες στους φιλόδοξους και ικανούς… όπως θα γινόταν σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη… αυτό είναι το μεγάλο μας πρόβλημα και μας έχει στερήσει από πολλά.
Επανέρχομαι όμως στο θέμα μας για να πω ότι στις συγκεκριμένες συνθήκες το συγκεκριμένο εργαστήριο με τα 11 (αν θυμάμαι καλά) μέλη ΔΕΠ και με όλο το ΑΧΕΠΑ διαγνωστικά στις πλάτες του (με δωρεάν διαγνώσεις) αυτά τα πράγματα δεν ήταν δυνατά. Η κ. Καλουτση έπρεπε να ενημερώσει για τα σχέδια της τους πάντες και αν ο Τομέας καταρχήν και το τμήμα ήταν αντίθετα να σταματήσει μέχρι εκεί. ..................................."
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΜΟΥ: -Η κ. Βασιλική Καλούτση είχε ενημερώσει τους πάντες κ. Βλάχο, ιεραρχικά και νομότυπα, πριν καταλήξει να στείλει επιστολή στον ανύπαρκτο Πρωθυπουργό. Υπάρχουν αδιάσειστα ντοκουμέντα που όλοι τα έβαζαν κάτω από το χαλί.
------------------------------------
Η κ. Δέσποινα Σαχπαζίδου λέει: Μαΐου 9, 2009 σε 5:14 μμ (ολόκληρο το σχόλιο):
"Χαίρομαι που ο κ. Λουκάς Βλάχος τοποθέτησε τη συζήτηση στην πολιτισμένη βάση που αρμόζει σε ακαδημαϊκούς Είμαι η πρώτη επιθεωρήτρια που ερεύνησα τις καταγγελίες της κ. Καλούτση,με ομολογουμένως κάποια ελαφρά υπέρ της προκατάληψη. Για λόγους υπηρεσιακούς πρέπει να πω μόνο ότι συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Βλάχο και τίποτε παραπάνω για όσα ερεύνησα. Αυτά εξάλλου ως συμπεράσματα είχαν καταγραφεί σε κάποια πολύπαθη έκθεσή μου που από όσο γνωρίζω δεν κοινοποιήθηκε αρμοδίως. Επίσης ότι παρά τα θρυλούμενα περί δικής μου διαπλοκής λόγω “Νατάσας” βρίσκομαι εκτός ΣΕΥΥΠ επειδή φαίνεται να δυσαρέστησα αρκετούς που έχουν μάθει να ακούν μόνο “ναι αγά μου” στην δημόσια διοίκηση και γιατί ακολούθησα την διοικητική διαδικασία υποβολής διαφωνιών και ενστάσεων, χωρίς να παρακάμψω την ιεραρχία και να χρησιμοποιήσω εξωθεσμικές πρακτικές και παράγοντες. Αν έκανα κάτι τέτοιο θα ασκούνταν διαδικασίες πειθαρχικής δίωξης. Σαφώς και δεν συμφωνώ με τις προβλέψεις της νομοθεσίας για τις πειθαρχικές διώξεις. Δεν συμφωνώ και με αρκετά νομοθετήματα, αλλά σε μία ευνομούμενη πολιτεία δεν μπορεί ο καθένας να παραβιάζει νόμους με τους οποίους δεν συμφωνεί. Υπάρχουν άλλοι τρόποι,πολιτικές ή θεσμικές παρεμβάσεις για να αλλάξει κάτι αναχρονιστικό. Τέλος να σημειώσω ότι είναι πολύ καλό μέσο το διαδίκτυο και προφανώς ένα δημοκρατικό φόρουμ, αλλά μπορεί να κάνει μεγάλο κακό σε ανθρώπους οι οποίοι διασύρονται χωρίς αποδείξεις. Οι αθώοι είναι οι πιό ευάλωτοι γιατί έχουν και αίσθηση ντροπής και αξιοπρέπειας".
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΜΟΥ: -Λέτε ψέματα κ. Σαχπαζίδου. Ο μοναδικός ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ που διώχθηκε από τον φίλο σου Σαμπατακάκη, είναι ο ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, γιατί είναι ο μόνος που τολμούσε και έστελνε σε πειθαρχική διαδικασία διοικητές νοσοκομείων και προέδρους οργανισμών (Ε.Ο.Φ. - Ε.Κ.Α.Β. κλπ) στοιχειοθετημένα, χωρίς ποτέ να υπονομεύει τους Διευθυντές του ΣΕΥΥΠ Θεσσαλονίκης, όπως ξέρεις πολύ καλά ότι έγινε από κάποια 5 φορές στον 8ο όροφο Αγίας Σοφίας 46 (2 κατά της Γεραντίδου, 1 κατά του Κακάλη και 2 κατά της Μαλτά - εντάξει κ. Σαχπαζίδου, ή να το κάνω πιο λιανά).
Λέτε ψέματα κ. Σαχπαζίδου, γιατί όπως φαίνεται και στο ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ, ο κολητός σου Σαμπατακάκης (δια του ...Σαμπατακάκη) σε ξαναπροσέλαβε ως Επιθεωρήτρια !!!!!!! ... αντιστασιακή κ. Σαχπασίδου, αλλά ένεκα των ...προσεγγίσεών σου έχεις επιλέξει την οδό της δόξας σου, να καταφέρεις κάποτε να γίνεις καθηγήτρια.
Ο κ. plorius λέει: Μαΐου 9, 2009 σε 9:32 μμ (ολόκληρο το σχόλιο):
"Συμφωνω κι εγω οτι οι καταγγελτικες αναρτησεις πρεπει να ειναι τεκμηριωμενες προσεκτικα, και ισως αξιζει τον κοπο να ερωταται παντα και ο καταγγελομενος πριν την αναρτηση. Διαφορετικα θα συνεισφερουμε χωρις να το θελουμε σ αυτο το κλιμα σκανδαλολογιας που ομως μενει μονο στην επιφανεια, με ελαχιστους να κανουν τον κοπο να πληροφορηθουν τις πραγματικες διαστασεις καθε θεματος. Και καταληγει ετσι καθε υποθεση να αφηνει μια ασχημη μυρωδια αλλα κανενα διδαγμα κοινα αποδεκτο και επι της ουσιας".
Μετά το ντοκουμέντο "ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ" του Σαμπατακάκη, που πρέπει να ξαναδείτε, στο οποίο η κ. Σαχπαζίδου είναι στους μέσα !!!!! και επειδή η κυρία δεν διάλεξε ούτε το δρόμο της συγγνώμης ούτε έστω τον δρόμο της σιωπής, κρίνω αναγκαίο να δημοσιευθεί και το παρακάτω ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ για να δούμε και το νέο ...ρίξημο στην αδικημένη από τον ...Αγά της, Σαμπατακάκη και τα συμπεράσματα δικά σας:

Αθήνα 28/5/2008
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ


ΘΕΜΑ: Επιλογή Εκπαιδευτών σε 42 Αντικείμενα Κατάρτισης για το έργο «Κατάρτιση Επαγ-γελματιών Υγείας σε καινοτόμες Πρακτικές και μεθόδους με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων».
Η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας – Ειδικός Λογαριασμός Κονδυλίων Έρευνας ανακοινώνει ότι μετά την αξιολόγηση των αιτήσεων από την αρμόδια επιτροπή, οι επιλεχθέντες εκπαιδευτές στα 42 αντικείμενα κατάρτισης του έργου «Κατάρτιση Επαγγελματιών Υγείας σε καινοτόμες Πρακτικές και μεθόδους με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων», είναι οι κάτωθι:
ΚΩΔΙΚΟΣ - Σεμινάρια Management-Διοίκησης και Οργάνωσης Προσωπικού
ΚΩΔΙΚΟΣ 1 - Διαχείριση Βιοϊατρικής Τεχνολογίας (Management Παραγγελιών και Διαχ/σης Ιατρικών Μηχ/των)
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………..
ΚΩΔΙΚΟΣ 2 - Υπόδειγμα Διοικητικής & Λειτουργικής Ικανότητας των Νοσοκομείων (Management Υγείας ) - Η τεχνολογία ως μέσο διαχείρισης εργασιακού χρόνου στις Υπηρεσίες Υγείας ( Time Management )
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

………………
41 - ...... ΝΤΟΥΣΚΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ - 1
……………….
ΚΩΔΙΚΟΣ 3 - Διαχείριση Νοσοκ/κών Κλινών – Βελτιστοποίηση διάθεσης με χρήση εφαρμογών πληροφορικής
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

……………….
4 - ........ ΒΛΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - 1
……………….
ΚΩΔΙΚΟΣ 18 - Χρήση μεθόδων Marketing για βελτίωση επικοινωνιακής πολιτικής Νοσοκομείων (πολίτες επαγγελματίες Υγείας )
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………….
48 - ........ ΝΤΟΥΣΚΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ - 2
…..…………..
61 - .......... ΣΑΧΠΑΖΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ -1 <<<<<<<< …………………..
ΚΩΔΙΚΟΣ 40 - Διασφάλιση Ποιότητας στις Υπηρεσίες Υγείας
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
………………….
84 - ........... ΣΑΧΠΑΖΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - 2 <<<<<<<
………………..
ΚΩΔΙΚΟΣ
Προγράμματα Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Διοικητικής Εργασίας σε ψηφιακό περιβάλλον
ΚΩΔΙΚΟΣ 7 - Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ηλεκτρονικών Παρουσιάσεων ως μέσο δραστικής επικοινωνίας
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………….
16 - ....... ΒΛΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - 2
………………
ΚΩΔΙΚΟΣ 8 - Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Διαχείριση Δικτυακού Τόπου
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
………………..
12 - ....... ΒΛΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - 3
……………….
ΚΩΔΙΚΟΣ 9 - Προστασία και Ασφάλεια Ηλεκτρονικών Συστημάτων και Δικτύων μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

…………….
8 - ....... ΒΛΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - 4
…………….
ΚΩΔΙΚΟΣ 31 - Συστήματα Ηλεκτρονικών Προμηθειών - Εφοδιαστική Αλυσίδα Μονάδων Υγείας - Αναπλήρωση Αποθεμάτων
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………..
13 - ....... ΚΟΜΑΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - 1
……………..
ΚΩΔΙΚΟΣ - Προγράμματα Λογιστικής
ΚΩΔΙΚΟΣ 5 - Η Αναλυτ. Λογιστική μέσω (HIS/ERP) συστημάτων διαχείρισης Επιχειρησιακών πόρων
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
………………
19 - ....... ΝΤΟΥΣΚΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ - 3
………………
ΚΩΔΙΚΟΣ 6 - Εισαγωγή στη Λογιστική των Υπηρεσιών Υγείας και Κλαδικό Λογιστικό Σχέδιο
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

……………..
9 - ....... ΚΟΜΑΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ - 2
……………..
ΚΩΔΙΚΟΣ 12 - Ανάλυση Επικινδυνότητας θέσεων εργασίας στον Υγειονομικό Τομέα(Νοσοκομεία,ΚέντραΥγείας,ΔΥΠε)
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………..
49 - ...... ΣΑΧΠΑΖΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - 3 <<<<<<<< ……………..
ΚΩΔΙΚΟΣ 17 - Εκπαίδευση των Επαγγελματιών ψυχικής υγείας που εργάζονται στους Ψυχιατρικούς Τομείς των Νοσοκομείων στην εκτίμηση της κατάστασης ψυχικής υγείας των ασθενών τους αλλά και του λοιπού προσωπικού. Διαχείριση-Ψυχιατρικός Ηλεκτρονικός Φάκελος.
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………….
27 - ....... ΝΤΟΥΣΚΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ - 4
……………….
ΚΩΔΙΚΟΣ 23 - Χρηστικότητα Η/Υ και προγραμμάτων αυτών στη Διαχείρηση δεδομένων Δ. Υγείας. Λοιμώξεις - Μικροβιακή ανοχή
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
………………..
5 - ......ΒΛΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - 5

ΚΩΔΙΚΟΣ 24 - Ηλεκτρονική καταγραφή, ανάλυση και αξιοποίηση επιδημιολογικών δεδομένων στο δημόσιο τομέα
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
………………
3 - ...... ΒΛΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - 6
………………
ΚΩΔΙΚΟΣ 33 - Σχεδιασμός, διαχείριση, εφαρμογή, και αξιολόγηση ερευνητικών προγραμμάτων, μελετών και θεραπευτικών πρωτοκόλλων Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ
……………….
47 - ...... ΣΑΧΠΑΖΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - 4 <<<<<<< ………………
ΚΩΔΙΚΟΣ 39 - Εκτίμηση επικινδυνότητας στην ανθρώπινη υγεία από τοξικούς - χημικούς παράγοντες με τη χρήση μοντέλων προσομοίωσης
Α/Α - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

…………………….
25 - ...... ΣΑΧΠΑΖΙΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ - 5 <<<<<<< ………………….
Οι παραπάνω εισηγητές θα ενημερωθούν σχετικά με το πρόγραμμα υλοποίησης ενεργειών κατάρτισης. Επίσης για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.e-esdy.gr. Το παραπάνω μητρώο δύναται να εμπλουτισθεί και με νέους ενδιαφερόμενους / υποψήφιους εκπαιδευτές.
Η Πρόεδρος του ΕΛΚΕ
Αναστασία Ρουμελιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου