Τετάρτη 22 Απριλίου 2009

ΦΙΑΣΚΟ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΟ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Είδαμε προηγουμένως το φιάσκο των νεοδημοκρατών του Αβραγκιόζη στο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης.
Τώρα, πρέπει να πούμε, ότι είδαμε και την αντίστοιχη παπαριά των γαλαζοπράσινων αετών του Γιώργου Παπανδρέου, ως και του ιδίου.
Κάποιος πρέπει να τους πει ότι δεν έχουν καμιά επαφή με το κοινωνικό περιβάλλον.
Κάποιος πρέπει να πει στον φιλόδοξο πλέον Γιωργάκη, ότι το ξεφούσκωμα είναι πανεύκολο, για ένα κόσμο που αγριεύει όλο και περισσότερο από αγανάκτηση.
Κάποιος πρέπει να του πει, ότι δεν έχουμε στραβομάρα, για τον εύκολο εγκλωβισμό του από 10-20 γαλαζοπράσινους αλήτες.
Κάποιος πρέπει να του πει, ότι δεν αρκούν 5-6 νερόβραστες φωτογραφίες.
Κάποιος πρέπει να του πει, ότι τα προβλήματα στο χώρο της υγείας είναι συγκεκριμένα, τα ξέρουμε, ξέρουμε και τους γαλαζοπράσινους απατεώνες που είναι πάντα μόστρα και μαζί του.
Θέλω να μου πει, όχι ότι ξέρει αυτό που βλέπει κι ένας τυφλός, ούτε ότι έχει τις λύσεις ως ΠΑΣΟΚ. Τέτοιες έχει κι η ΝουΔου. Θέλω να μου πει συγκεκριμένες κινήσεις, βήμα-βήμα τις περιλάλητες λύσεις, μαζί με τους ...λυσαδόρους του.
Θέλω να του πω, ότι δεν περιμένω τον κάθε Φλωρίδη και τις παρεούλες του, για συνέχιση της λεηλασίας. Εσύ όμως Γιωργάκη μου, μου κρατάς τις λύσεις κρυφές κι έτσι σου κρατάω κι εγώ κρυφές τις δικές μου εκπλήξεις.
Γιωργάκη μου, τυφλός ήλθες, στραβός έφυγες από το Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου