Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΕ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ

ΠΡΟΧΘΕΣ κυκλοφόρησε στον χώρο της δουλειάς, μια άλλη ανακοίνωση της ΠΟΕΔΗΝ, για κάποιες διεκδικήσεις και για κάποιο εξώδικο προς τον ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟ.
Μια "συνδικαλίστρια" ορμούσε από γραφείο σε γραφείο και αξίωνε την άμεση έξοδο των διοικητικών υπαλλήλων στην αυλή, για... κινητοποίηση. "Καθημερινή Συνέλευση" την ονομάτισαν.
Διαβάζω, και έγραφε η ΠΟΕΔΗΝ, διάφορα νεφελώδη για κάποιες κυρίως οικονομικές διεκδικήσεις γιατρών και νοσηλευτών που δεν κράτησε ο ψεύτης Αβραμόπουλος. Βγαίνω στην αυλή... 4 άτομα και 1 πανό στηριγμένο στα δέντρα και τις κολώνες φωτισμού...
Ρωτώ τη δραστήρια τι απεργία και τη στάση κινητοποιούμαι;;; και με απασχολούν αυτά και αυτά και αυτά τα χιλιοειπωμένα... ΓΙΑΤΙ δεν τα γράφει η ανακοίνωση;;; Κι αφού δεν βγαίνουν έξω οι γιατροί κι οι νοσηλευτές που εξωδικούν διά της ΠΟΕΔΗΝ, γιατί πρέπει να κάνω το μπούγιο τους εγώ ο ξεχασμένος διοικητικός, που κάνω όλες τις δουλειές, όλων όσων βγαίνουν στη σύνταξη και δεν αναπληρώνονται;;;
Έγραφαν στην ανακοίνωση της ΠΟΕΔΗΝ και για τα GOLDEN BOYS της γαλάζιας διακυβέρνησης και ...αποτόλμησα το θλιβερό μου ερώτημα:
"ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΩ ΑΠΕΡΓΟΔΩΣ, ΔΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΑΛΑΖΙΟ GOLDEN BOY, ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΙΣΘΟ ΈΝΕΚΑ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΜΟΥ???????"
Τροχάδην μεταβολίστηκε η δραστήρια με κάτι ακατάληπτα.
Τέτοιο βασάνισμα του εγκεφάλου μου δεν είχα ματαϋποστεί.
Την επομένη,
Αφενός είχαμε άλλη μια περίεργη κατάληψη σκαλοπατιών των γραφείων, από τις Εργοληπτικές Καθαρίστριες, οι οποίες εξακολουθούν να μη μου λύνουν την υποβόσκουσα απορία μου, γιατί δεν εξεστράτευσαν ποτέ, εναντίον των εγκαταστάσεων και των σκαλοπατιών του εργοδότη τους και εργολάβου μας???????
Αφετέρου, αρκετά από τα εγκεφαλικά υγρά μου αναπληρώθηκαν, από την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ.
Πρασινοσύντροφοι και Συριζοσύντροφοι... δεν πάμε καλά... δεν πάμε καθόλου καλά....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου