Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ, ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΞΥΡΟΥΧΑΚΗ

Arvanitis Apostolos

 "Κε Μπαρμπανίκο Αρβανίτη
Θα ήθελα να σας πώ με ηρεμία ότι πριν υιοθετήσετε άκριτα καταγγελίες, που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα και να αναφέρεστε με τρόπο, που θίγει την τιμή και την υπόληψή μου, μήπως έπρεπε να επικοινωνήσετε μαζί μου για να ενημερωθείτε για τα πραγματικά γεγονότα; Σε όλη τη ζωή μου από τα πρώτα μου χρόνια μέχρι σήμερα (και μπορούν να σας το διαβεβαιώσουν αυτό όλοι όσοι με ξέρουν και έχουν συνεργασθεί μαζί μου) κινήθηκα πάντοτε με οδηγό την πίστη στις αξίες της νομιμότητας, της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης. Ως καθηγητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ως πρόεδρος της Κτηματολόγιο ΑΕ από το Δεκέμβρη του 2009, προσπαθώ πάντα να λειτουργώ χωρίς παρωπίδες και χωρίς κραυγαλέες πράξεις και ενέργειες, να μελετώ τα πράγματα απ' 'ολες τους τις διαστάσεις και να παίρνω τις αποφάσεις μου, σε συνεργασία πάντοτε με τους συνεργάτες μου, με τρόπο συνετό και δίκαιο. Δεν λέω ότι δεν έχω κάνει λάθη αλλά συνειδητά δεν έχω βλάψει άνθρωπο, αντίθετα έχω βοηθήσει πολλούς ανθρώπους στη ζωή και στην καριέρα τους. Προσπαθώ πάντοτε να βρίσκω τρόπους για να μην ξοδεύουμε τα χρήματα του Ελληνικού λαού και να βοηθάμε τη χώρα μας να ξεφύγει από τις δύσκολες καταστάσεις που περνά.
Όποτε θέλετε η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή γα όλους.
Ένας ¨Αρβανίτης" που μάλλον δεν είναι όπως τον περιγράφετε."
======================================
Υπάρχουν τουλάχιστον 5 διαφορετικές ΕΠΩΝΥΜΕΣ καταγγελίες διωχθέντων, παραπλήσιες με την καταγγελία που επικεντρώνεται στην απόλυση Ξυρουχάκη. 
Καλή η γενικότητα, αλλά εμένα με ενδιαφέρουν συγκεκριμένες απαντήσεις στο κυρίως θέμα και όχι στα ..."συμπεράσματα" και στις "κρίσεις". Το e-mail δεν φαίνεται να δίνει τη παραμικρή απάντηση στο περιεχόμενο της ανάρτησης για την απόλυση Ξυρουχάκη και στη διατήρηση διευθυντών που κρίνονται αρνητικά μετά από έρευνα ελεγκτών.
Και να θυμάστε, ότι εδώ κρίνεστε από πολιτικής άποψης, θετικά ή αρνητικά. Συμμετέχεται σε μια διακυβέρνηση που καθημερινά με ληστεύει. Αυτή η πολιτικά σάπια διακυβέρνηση μαζί με τη προηγούμενη πολιτική σαβούρα του Καραμανλή, έχουν γράψει τη λέξη ΔΙΩΓΜΟΣ στη πλάτη μου, με κεφαλαία γράμματα και το έκαναν επειδή σαν πρώην Επιθεωρητής του ΣΕΥΥΠ, καταλόγιζα τις ευθύνες εκεί που έπρεπε αλλά πολιτικά ενοχλούσα.
Επί της ουσίας λοιπόν.- Για τον διωγμό του Ξυρουχάκη και για τα αστέρια διευθυντές ο λόγος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου