Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: "Βαριά Βιομηχανία η Υγεία και η Παιδεία όταν γίνουμε κυβέρνηση"

Γιωργάκη......
Εκεί που περπατούσα αμέριμνος και μάλα αποβλακωμένος με όσα με περιστοιχούν, ΓΚΑΠ και κουτουλάω πάνω σε μαντεμένια κολώνα.
Να, ένα καρούμπαλο.
Κι ήταν και ενεπίγραφη, με τον σχεδιασμό σου για τη ΠΑΙΔΕΙΑ και την ΥΓΕΙΑ, για τις οποίες, Γιώργο μου, επιφυλάττεις να τις εντάξεις στη ΒΑΡΙΑ Βιομηχανία.
-- Άντε ! Δεν ζήτησες τη πάμπτωχη γνώμη μου...
- Τον Πλάτωνα, τον ρώτησες Γιωργάκη μου ;;;
- Τον Ιπποκράτη, τον ρώτησες Γιωργάκη μου ;;;
Γιατί, ο άμοιρος, αρχίζω να αισθάνομαι, ότι θα μπουν στη πρέσα τα νεφρά μου ;;;
Γιατί εναγωνιώ, πως κάποιοι θα υποσκάψουν τον εγκέφαλό μου με κομπρεσέρ, για να κτίσουν τη παιδεία της φαντασίας σου ;;;
Μήπως πρέπει να υποψιαστώ, ότι ξαναμπήκε το μαμούνι στον εγκέφαλό σου, για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια Τρίτου Υπογείου ???
Μήπως σου πούλησε κανένας αλήτης τα εθνικά πλάνα του Αβραμόπουλου και σε παρέσυρε προς το ξεπούλημα των Νοσοκομείων στους ιδιώτες ???
Ανησυχώ και για σένα Γιώργο μου... Δεν θέλω να σε δω, στα παιδικά σου γεράματα, να βγάζεις τον σκωλικοειδήτη σου στη Σιδενόρ...
Περιμένω να ακούσω, ότι κακό όνειρο ήταν Γιωργάκη μου...
Μη χεστούμε πρωί-πρωί

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου