Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

ΚΛΕΙΣΙΜΟ BLOGS: ΟΣΟ ΙΣΧΥΡΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η "ARIN" (που είναι), ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ GOOGLE, ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ.

Quantcast

Η ΜΑΡΤΥΡΙΑΡΑ GOOGLE, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΥ ΚΟΛΟΡΑΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ http://avragioz.blogspot.com/

Δημοσιεύθηκε από ΜπαρμπαΝίκος

Φαίνεται πως η Google συνεχίζοντας να διαβάζει τις διαμαρτυρίες μου, με ερωτεύθηκε σφόδρα. Τη καταπιάνει στο αποκάτω, στο Gmail της ένας πρωτοφανής παροξυσμός και μου το λέει: “Μπαρμπανίκο όλα δικά σου” και μου αφήνει κρυφά, τη παρακάτω ενημέρωση….. Έτσι απλά…. Σαν προκήρυξη επαναστατικής οργάνωσης ανατροπής και ρήξης ….συνδέσμου!!!!!!

Μου λέει λοιπόν, ότι η ηλεκτρονική μου διεύθυνση δέχεται απρόσκλητες επισκέψεις και βιασμό θελήσεως μέγα και μου ορκίζεται δεκάκις, ότι αυτή δεν έχει καμία συμμετοχή σε τέτοια άπρεπα, καθότι ως googla έχει δεχθεί περί τις 79.441.283.190.373 παρθενορραφές τελευταίας τεχνολογίας, με συμμετοχή Φουστάνου!!!..

Με πιάνει ταραχή, ταχυκαρδία περιαγώνια και πίεση στο 19,5, με κίνδυνο νέου και οριστικού εμφράγματος. Περιδιαβάζω το Γκούγκλιο ραβασάκι και βλέπω ότι οι επίδοξοι επιβήτορες και βιαστές κάθε σελίδας μου, άντε και ανάρτησης, είναι οι αισχροί, ποταποί και ουτιδανοί, ΙΡ address 4.78.168.28, και 8.22.161.49, και 8.22.161.53, και 8.22.161.54, και 8.22.161.60.

Αυτοδίδακτος σκράπας στα ιντερνετικά, αλλά μούτρο στα ερευνητικά, άρχισα τα σκαλίσματα και τις διαδικτυακές καλλιγραφίες μου. Και τι να βρω και τι να πω…… Σύμπτωση?????? Οι εισβολείς και πειρατές και βιαστές και καταπατητές, διαβιούν στας ΗΠΑς….. Δεν το περίμενα να μου το κάνουν αυτό οι φίλοι μου οι Εβραιοαμερικάνοι (κλαψ… κλαψ…. κλαψ..). Κολλητοί είχαμε γίνει και να μου το κρύψουν???? Ούτε ένας, ούθτε δύο…. Μια διμοιρία… Και το απρόσμενο?????? Μένουν στην ίδια πόλη και δες ευτυχία οι πούστηδες!!! Είναι όλοι τους συγκάατοικοι στην ίδια πολυκατοικία!!!!!

OrgName: Level 3 Communications, Inc.  ————  OrgID: LVLT
Address: 1025 Eldorado Blvd. ———————-  City: Broomfield
StateProv: CO
(Colorado) —– PostalCode: 80021 — Country: US

Και τι να πω, όσο ψάχνω, τόσο στον αιφνιδιασμό μου καταλήγω….. όλοι τους Γκέϊ και πούστηδες και τραβεστί με το ίδιο πρόστυχο ψευδόνυμο: ARIN, στο μαγευτικό U.S. state of Colorado!!!!!!!!!!!! Σύμπτωση?????? ΟΧΙ, ….Colorado!!!!

Ψαχούλεψα ακόμα λίγο, τους αεροφωτογράφισα, τους κουτσούλησα υπεροπτικώς……

και τους καρφίτσωσα στο …..αρχείο μου, ως νεοφασιστών, κυνηγών των ερασιτεχνών bloggers. Δεν περιορίζονται στον νόμιμο ρόλο τους για τις εγκρίσεις των μητρώων διευθύνσεων της περιοχής ευθύνης τους. Δέχονται παραγγελίες για αμερικάνικες ηλεκτρονικές επεμβάσεις όπου γης.
Για τους ενταύθα μαλάκες εβραιομασόνους, που γλύφουν ασύστολα τους Αμερικάνους αφεντικούς τους, για το προκείμενο δε λέω τίποτις. Ο ΜπαρμπαΝίκος είναι μεγαλόθυμος. Θα συνεχίσουμε να τα λέμε όπως παλιά…… Να μη στεναχωριούνται.
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
http://en.utrace.de/?query=8.22.161.53
http://www.arin.net/about_us/resources/index.html
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Registry_for_internet_nambers
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Vixie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου